Nieuwe poging dan maar, Mv2, Dromertje, Arden,....
+3
Parisienne
LMCurious
Susan
7 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Nieuwe poging dan maar, Mv2, Dromertje, Arden,....
Ik geloof dat Kidzcity wel te doen is met OV. Ballorig niet echt inderdaad.
Maar de locatie is natuurlijk altijd makkelijker aan te passen dan de datum. Dus als we een datum hebben, dan zijn we al een heel eind!
Maar de locatie is natuurlijk altijd makkelijker aan te passen dan de datum. Dus als we een datum hebben, dan zijn we al een heel eind!
Gast- Gast
Kidzcity is goed te bereiken met OV zie ik op hun site. Eventueel kan ik 1 moeder met 2 kindjes oppikken op een station, ik heb alleen geen extra zitjes. Kindjes zitten dan wel krap, want ik rij slechts een C1.
Gast- Gast
Al die indoor speeltuinen liggen altijd afgelegen, Ballorig en Kidzcity liggen allebei op een soort bedrijventerrein en Schat Eiland ligt in een recreatiegebied, dus dat is dan toch ook niet zo handig. Monkeytown in Amersfoort is ook leuk (ook wel op een bedrijventerrein, maar iets minder afgelegen denk ik) alleen is dat dan weer niet zo handig voor Mv2 omdat het voor de grote kinderen beneden is en voor de kleine kinderen (0-4) boven.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Als we het op de 20e doen, wie komt er dan (onder voorbehoud van de locatie):
- dromertje
- minneke?
- susan?
- Mv2?
- Arden?
- Storm?
- dromertje
- minneke?
- susan?
- Mv2?
- Arden?
- Storm?
Gast- Gast
De 20e:
- dromertje
- minneke
- susan?
- Mv2?
- Arden?
- Storm?
- dromertje
- minneke
- susan?
- Mv2?
- Arden?
- Storm?
Gast- Gast
Ik kijk dus nog even thuis. Misschien durf ik ook wel te rijden
Gast- Gast
De 20e:
- dromertje
- minneke
- susan?
- Mv2?
- Arden?
- Storm?
- Lmcurious
Afhankelijk van hoe laat jullie afspreken wil ik ook wel komen. Ik moet tot13.30 11.30 werken, dus zou zo rond 13.00 uiterlijk wel in utrecht/breda kunnen zijn, maar weet niet of jullie dat te laat vinden?
(toch nog een wijziging in mn rooster. Nu blijft ie zo )
- dromertje
- minneke
- susan?
- Mv2?
- Arden?
- Storm?
- Lmcurious
Afhankelijk van hoe laat jullie afspreken wil ik ook wel komen. Ik moet tot
(toch nog een wijziging in mn rooster. Nu blijft ie zo )
Laatst aangepast door LMCurious op za 6 aug 2011 - 2:08; in totaal 1 keer bewerkt
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Ik weet het nog niet. De 19e zouden wij dan ook nog meeten in Utrecht, en dan de 20e weer, en dan de 14e nog (Minneke?). Dat wordt me een beetje te gortig, mijn vriend moet ook de 21e de hele dag werken waarschijnlijk en dan zien we elkaar het hele weekend niet, vind ik ook niet leuk. Dus ik denk er nog even over na, of het de meeting van de 19e of de 20e wordt dan. Jammer dat ze allemaal zo dicht op elkaar zitten, er komen veel mensen die ik nog wel wilde ontmoeten lijkt het nu
Gast- Gast
Arden, jou avator tekst is echt helemaal goed! Goede instelling vind ik!
LMCurious- Prater
Dank je, ik kwam m tegen op een blog en vond m ook erg goed.
Gast- Gast
Dames, wat zouden jullie er anders van vinden om gewoon in utrecht af te spreken en lekker in een park te gaan picknicken bijvoorbeeld?
Ik zou het best pittig vinden met twee kinderen in kidcity. Ben bang dat er van kletsen dan weinig komt.
Als we gaan meeten in het park kan iedereen natuurlijk zelf bepalen of je wel of geen kinderen mee neemt.
En arden, de veertiende gaat niet door volgens mij. Dus jij komt gewoon de 20e hoor!
Ik zou het best pittig vinden met twee kinderen in kidcity. Ben bang dat er van kletsen dan weinig komt.
Als we gaan meeten in het park kan iedereen natuurlijk zelf bepalen of je wel of geen kinderen mee neemt.
En arden, de veertiende gaat niet door volgens mij. Dus jij komt gewoon de 20e hoor!
Gast- Gast
Vind ik ook prima minneke, maar dan moeten we wel even een 2e optie hebben bij slecht weer.
Gast- Gast
Minneke schreef:En arden, de veertiende gaat niet door volgens mij. Dus jij komt gewoon de 20e hoor!
Niet?
Gast- Gast
Arden schreef:Minneke schreef:En arden, de veertiende gaat niet door volgens mij. Dus jij komt gewoon de 20e hoor!
Niet?
Susan kan de veertiende niet...
Dus dan is de 20e een heel goed alternatief toch?
En over alternatieven gesproken, Dromertje: als het regent dan kunnen we ook prima bij mij terecht natuurlijk. Das niet ver van Utrecht vandaan. Maar als het wél mooi weer is zou ik het wel heel leuk vinden om ergens buiten te meeten. Nemen we allemaal iets lekkers mee, drinken en eten, en kunnen we gezellig bijkletsen.
Wat vind de rest ervan?
Gast- Gast
Ow, ik heb geen mail gehad van Susan.
Maar ik zal dan nog even overleggen hier over de 19e en 20e. Ene is avond en de andere overdag, kan ik net zo goed blijven slapen
Maar ik zal dan nog even overleggen hier over de 19e en 20e. Ene is avond en de andere overdag, kan ik net zo goed blijven slapen
Gast- Gast
Ik neem sowieso alleen Joris mee die dag als ik al iemand meeneem hoor. Vind in m'n eentje met 2 kids op stap sowieso best pittig. Dus weet niet wat jullie doen. Vind zonder kids ook prima.
In het park picknicken vind ik een leuk idee. En verder maakt het wat mij betreft niet zoveel uit waar we eventueel naar uitwijken. Bij Minneke vind ik ook goed.
In het park picknicken vind ik een leuk idee. En verder maakt het wat mij betreft niet zoveel uit waar we eventueel naar uitwijken. Bij Minneke vind ik ook goed.
LMCurious- Prater
O ik neem dan denk ik ook alleen de oudste mee. De jongste kan ook nog echt niet zonder slapen 's middags dus dat zou geen succes worden dan.
Gast- Gast
Lijkt me erg leuk, ik weet alleen niet of ik Mara dan ook mee neem, ze slaapt nog in de middag. Daarbij kijk ik even hoe ik mezelf die week ervoor voel, de laatste week voel ik mezelf 'ineens' weer een stuk angstiger en meer zenuwachtig, ook om lang auto te rijden. Ik baal er echt als een stekker van om mezelf zo te voelen, het kan zo ineens weer over zijn. Het zal wel met Mara haar insult van afgelopen week te maken hebben gehad. Maar Utrecht is mij prima, naar het park ook, of thuis bij Minneke. Is jou huis trouwens ook goed met het OV te bereiken ? Dan kan ik natuurlijk altijd nog de trein pakken.
Gast- Gast
Arden schreef:Ow, ik heb geen mail gehad van Susan.
Ik heb volgens mij ook geen mail gekregen van jou, Minneke had me gewhatsappt of ik de veertiende kon.
Susan- Lady Post-a-lot
Mij lijkt het ook erg leuk te komen Ik kom dan wel met N.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Gezellig parisienne!
Voor de kinderen zou het denk ik het leukste zijn om in het Griftpark af te spreken. Daar is een hele leuke speeltuin namelijk. Anders Julianapark (ook leuk ivm de hertjes daar) of Wilhelminapark. Zal straks kijken wat het makkelijkste is met het ov.
Is 14.00 een mooie tijd (ik roep maar wat hoor)?
Voor de kinderen zou het denk ik het leukste zijn om in het Griftpark af te spreken. Daar is een hele leuke speeltuin namelijk. Anders Julianapark (ook leuk ivm de hertjes daar) of Wilhelminapark. Zal straks kijken wat het makkelijkste is met het ov.
Is 14.00 een mooie tijd (ik roep maar wat hoor)?
Gast- Gast
ja vind ik een prima tijd! En locatie's ken ik niet, dus daar vertrouw ik je helemaal op Minneke! Is het handig ook even via pm/e-mail wat tel. nr's uit te wisselen, je weet maar nooit....
Als er nog iemand op de route eindhoven/utrecht woont kan die met mij meerijden met max. 1 kindje (of moet zelf krap in het midden zitten op de achterbank en 1 kindje in maxicosi en 2e op de achterbank erbij )
Als er nog iemand op de route eindhoven/utrecht woont kan die met mij meerijden met max. 1 kindje (of moet zelf krap in het midden zitten op de achterbank en 1 kindje in maxicosi en 2e op de achterbank erbij )
LMCurious- Prater
Gezellig!
Locatie maakt mij ook niet heel veel uit. Ik hoor wel waar ik heen moet komen! 14.00 uur is ook helemaal goed. Er kan trouwens 1 mama met 1 kindje met mij meerijden (eventueel inclusief kinderwagen). Ik kom vanuit Rotterdam, maar volgens mij komt geen van jullie daar uit de buurt toch?
Locatie maakt mij ook niet heel veel uit. Ik hoor wel waar ik heen moet komen! 14.00 uur is ook helemaal goed. Er kan trouwens 1 mama met 1 kindje met mij meerijden (eventueel inclusief kinderwagen). Ik kom vanuit Rotterdam, maar volgens mij komt geen van jullie daar uit de buurt toch?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Meiden, bij deze meld ik me af voor de meeting. Ik heb besloten om mijn account te laten verwijderen. Ik ben er opeens helemaal klaar mee na een aantal akkefietjes van de laatste tijd op dit forum. Nu ik gisteren via social media een persoonlijke aanval op mij als moeder heb gekregen van iemand van dit forum, heb ik de knoop door gehakt en laat ik mijn account verwijderen. Ik ben trots op mezelf en hoe ik het als moeder doe en ik heb weinig zin om door praktisch vreemden beledigd te worden. Ik neem bewust afstand van alles wat met dit forum te maken heeft, dus ik heb ook besloten om niet naar de meeting te komen, ook al had ik een aantal van jullie graag (nog een keer) ontmoet. Jullie allemaal heel veel plezier en wie weet tot op hyves/facebook!
Gast- Gast
Wat achterlijk zeg Dromertje, hoe haalt diegene het in haar (ik neem tenminste aan dat het een vrouw was) hoofd? Ik snap dat je het gehad hebt, maar laat je niet naar beneden halen, hoor. Je bent juist iemand die zo bewust in het moederschap staat en zoveel liefde uitstraalt, ik vind het zo onterecht van die persoon.
Ik neem trouwens ook aan dat het niet iemand was van dit meeting-groepje, vind je het echt niet leuk om toch nog met ons af te spreken?
Ik neem trouwens ook aan dat het niet iemand was van dit meeting-groepje, vind je het echt niet leuk om toch nog met ons af te spreken?
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Poging 2: PICKNICK-en-wijndrinkmeeting @ Utrecht > 9/6 13:30
» Meeting omgeving Rotterdam poging 2!
» Elizabeth Arden 8 hour cream
» 2e poging: meeting dordrecht
» Ik doe nog eens een poging! Meet!
» Meeting omgeving Rotterdam poging 2!