Nieuwe poging dan maar, Mv2, Dromertje, Arden,....
+3
Parisienne
LMCurious
Susan
7 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Nieuwe poging dan maar, Mv2, Dromertje, Arden,....
mijn voorkeur gaat naar maandag, dinsdagmiddag (maar dan kan ik er pas na 14.00u zijn), vrijdag of zaterdag. Dinsdag en donderdag werk ik en woensdag heb ik al een afspraak!
Mocht het een week later worden, kan ik alleen de donderdag niet, want dan is Y.inthe jarig
Mocht het een week later worden, kan ik alleen de donderdag niet, want dan is Y.inthe jarig
Gast- Gast
Jammer dat de vakantie volgende week voorbij is, anders had ik ook wel meegewild.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Jammer Susan, weekend dan geen optie?
Ik zag je berichtje in het oude topic net minneke, overdag moet Y.inthe sowieso mee, mijn man werkt nu gewoon. Voor mij is het een behoorlijke afstand reizen, dus als 's avonds wordt voor mij moeilijk, omdat mijn man laat thuis is om Y.inthe dan over te nemen. Weekend zou wel een optie zijn, dan is mijn man ook thuis, dus dan kan ik ook zonder Y.inthe komen.
Ik zag je berichtje in het oude topic net minneke, overdag moet Y.inthe sowieso mee, mijn man werkt nu gewoon. Voor mij is het een behoorlijke afstand reizen, dus als 's avonds wordt voor mij moeilijk, omdat mijn man laat thuis is om Y.inthe dan over te nemen. Weekend zou wel een optie zijn, dan is mijn man ook thuis, dus dan kan ik ook zonder Y.inthe komen.
Gast- Gast
Nee, volgend weekend heb ik beide dagen een verjaardag.
Susan- Lady Post-a-lot
Jammer Susan, ik had jou ook graag willen ontmoeten. Kan je de week erop misschien ? Aankomende week hebben we nog vakantie, ik denk niet dat we nog weggaan, misschien wat dagje's. De week erop moet ik het weekend van 13/14 aug. werken, weekend daarna ben ik vrij.
Gast- Gast
Als het rondom E.indhoven is lijkt het mij ook leuk om te komen
Is het de bedoeling dat de kids worden meegenomen?
Is het de bedoeling dat de kids worden meegenomen?
Gast- Gast
Het jammere van dit soort topics is natuurlijk altijd dat het niet concreet wordt omdat we geen knopen doorhakken.
Dus bij dezen:
Zaterdag 13 augustus, wie is erbij?
- Minneke
Dus bij dezen:
- Minneke
Gast- Gast
Minneke schreef:Het jammere van dit soort topics is natuurlijk altijd dat het niet concreet wordt omdat we geen knopen doorhakken.
Dus bij dezen:
- Minneke
- Dromertje
En inderdaad, waar is het, ik dacht bij Minneke, of heb ik dat niet goed begrepen?
* edit: nu lees ik net het berichtje van Mv2, dat zij net dat weekend moet werken. Zullen we 20 aug. doen?
Gast- Gast
Ik ga even kijken voor 20 aug. Waar gaan we afspreken ? Ik moet we eerlijk zeggen dat ik nog steeds moeite heb met langere stukken te rijden (lang leven een restje hyperventilatie) Iemand bezwaar om naar Breda te komen ? Of in een speelpaleis hier in de omgeving af te spreken ? Of ben ik dan heeeeel lastig eerst maar eens even kijken of ik de 20e kan afspreken.
Gast- Gast
Dat was snel ik kan de 20e afspreken, heb dat weekend vrij. Nog meer meiden die dan kunnen ? De 13e moet ik helaas werken en in de avond viert mijn vader zijn verjaardag.
Gast- Gast
Mv2: hoe ver zou je eventueel willen rijden? B.reda is voor mij heel ver, meer dan 2 uur, dat wordt mij een beetje te gek. Van B.reda naar de woonplaats van Minneke is 45 minuten, is dat te ver voor jou?
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Jammer Susan, ik had jou ook graag willen ontmoeten. Kan je de week erop misschien ? Aankomende week hebben we nog vakantie, ik denk niet dat we nog weggaan, misschien wat dagje's. De week erop moet ik het weekend van 13/14 aug. werken, weekend daarna ben ik vrij.
Ja, op zich kan ik dan denk ik wel, in het weekend dan. Doordeweeks moet Ezra naar school.
Susan- Lady Post-a-lot
De 20e is voor mij ook prima.
Breda is voor mij inderdaad prima, maar ik kan me voorstellen dat dat voor Dromertje wel érg ver weg is.
Breda is voor mij inderdaad prima, maar ik kan me voorstellen dat dat voor Dromertje wel érg ver weg is.
Gast- Gast
Wat is het plan, een indoor speeltuin? Kidzcity is heel erg leuk.
Susan- Lady Post-a-lot
Naar de woonplaats van minneke ben ik bijna 1.5 uur onderweg, naar B.reda ben ik dan nog 45 minuten langer onderweg.
Gast- Gast
Kidzcity, zit die alleen in U.trecht? Vind ik overigens prima. Eventueel kunnen we ook kijken naar Ballorig, daarvan zit er één in H.outen.
Gast- Gast
Schat Eiland Zeumeren is ook echt heel leuk, zeker na deze verregende zomer (is een soort overdekt strand), maar dat is misschien weer een beetje uit de route voor Mv2.
Susan- Lady Post-a-lot
Dromertje schreef:Kidzcity, zit die alleen in U.trecht? Vind ik overigens prima. Eventueel kunnen we ook kijken naar Ballorig, daarvan zit er één in H.outen.
Ik gok dat Susan daar liever niet naartoe gaat
Gast- Gast
Minneke schreef:Dromertje schreef:Kidzcity, zit die alleen in U.trecht? Vind ik overigens prima. Eventueel kunnen we ook kijken naar Ballorig, daarvan zit er één in H.outen.
Ik gok dat Susan daar liever niet naartoe gaat
Om een reden dat ik had moeten weten?
en zeumeren is voor mij ook goed te doen! Voor Mv2 inderdaad iets verder weer.
Gast- Gast
Ik heb een keer ruzie gehad met die vent die bij Ballorig in Houten achter de kassa zit. Waarschijnlijk is hij dat inmiddels wel weer vergeten, maar toch.
Susan- Lady Post-a-lot
13 augustus kan ik helaas niet, dus dan gaat het over. Ik had het heel leuk gevonden om jullie en jullie kindjes te ontmoeten
Gast- Gast
Storm schreef:13 augustus kan ik helaas niet, dus dan gaat het over. Ik had het heel leuk gevonden om jullie en jullie kindjes te ontmoeten
Nee nee, niet zo snel! 20 Augustus is de dag!
Gast- Gast
Ik kijk weer met m'n neusMinneke schreef:Storm schreef:13 augustus kan ik helaas niet, dus dan gaat het over. Ik had het heel leuk gevonden om jullie en jullie kindjes te ontmoeten
Nee nee, niet zo snel! 20 Augustus is de dag!
Moet even kijken of ik de 20e kan, en of ik überhaupt zo ver kan komen (want geen auto, grrr)
Gast- Gast
Ik zit met hetzelfde of ik zover kan komen, het nadeel van Ballorig en Schat Eiland is dat het vaak niet in de buurt ligt van OV en ik durf echt nog niet zo'n eind te rijden, zeker niet met kinderen achterin. OV is geen probleem, alleen denk ik dat ik dan wel maar 1 kind meeneem ipv 2.
De 20ste komt mij niet zo heel handig uit maar ik kan in principe wel. Moet alleen even kijken thuis (ben ik nu niet) voor de zekerheid of er niks op de agenda staat, kan altijd dat mn vriend er nog wat heeft bijgezet. Maar dat zal wel niet.
De 20ste komt mij niet zo heel handig uit maar ik kan in principe wel. Moet alleen even kijken thuis (ben ik nu niet) voor de zekerheid of er niks op de agenda staat, kan altijd dat mn vriend er nog wat heeft bijgezet. Maar dat zal wel niet.
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Poging 2: PICKNICK-en-wijndrinkmeeting @ Utrecht > 9/6 13:30
» Meeting omgeving Rotterdam poging 2!
» Elizabeth Arden 8 hour cream
» 2e poging: meeting dordrecht
» Ik doe nog eens een poging! Meet!
» Meeting omgeving Rotterdam poging 2!
» Elizabeth Arden 8 hour cream
» 2e poging: meeting dordrecht
» Ik doe nog eens een poging! Meet!