Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Elizabeth Arden 8 hour cream

4 plaatsers

Ga naar beneden

Elizabeth Arden 8 hour cream Empty Elizabeth Arden 8 hour cream

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 21:27

Wie heeft 'm en hoe bevalt het? Waar gebruik je 'm allemaal voor? Het lijkt me echt een superfijne creme.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elizabeth Arden 8 hour cream Empty Re: Elizabeth Arden 8 hour cream

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 21:34

Ik Very Happy. Allereerst moet ik je waarschuwen dat het echt verschrikkelijk stinkt :shock:. Ik gebruik het voornamelijk voor m'n lippen, 's avonds wat 8 hour cream er op en 's ochtends zijn m'n lippen niet meer zo droog. Ook smeer ik het wel eens op droge plekjes. Het helpt wel redelijk, maar een wonderproduct is het zeker niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elizabeth Arden 8 hour cream Empty Re: Elizabeth Arden 8 hour cream

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 21:58

Nyah schreef:Ik Very Happy. Allereerst moet ik je waarschuwen dat het echt verschrikkelijk stinkt :shock:. Ik gebruik het voornamelijk voor m'n lippen, 's avonds wat 8 hour cream er op en 's ochtends zijn m'n lippen niet meer zo droog. Ook smeer ik het wel eens op droge plekjes. Het helpt wel redelijk, maar een wonderproduct is het zeker niet.

Eens!! Stinkt echt een btje naar uhmmmm medicijn ofzo he? Een kruidig luchtje zit er aan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elizabeth Arden 8 hour cream Empty Re: Elizabeth Arden 8 hour cream

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 22:03

Ieeeh haha! Nou ik ga er nog eens over nadenken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elizabeth Arden 8 hour cream Empty Re: Elizabeth Arden 8 hour cream

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 22:40

CKC schreef:
Nyah schreef:Ik Very Happy. Allereerst moet ik je waarschuwen dat het echt verschrikkelijk stinkt :shock:. Ik gebruik het voornamelijk voor m'n lippen, 's avonds wat 8 hour cream er op en 's ochtends zijn m'n lippen niet meer zo droog. Ook smeer ik het wel eens op droge plekjes. Het helpt wel redelijk, maar een wonderproduct is het zeker niet.

Eens!! Stinkt echt een btje naar uhmmmm medicijn ofzo he? Een kruidig luchtje zit er aan!

Ja inderdaad, een beetje naar medicijn.. Ik kan er niet aan wennen..

Darcy, ik heb ook wel eens kleine tubes gezien. Stukje goedkoper als je het wilt proberen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elizabeth Arden 8 hour cream Empty Re: Elizabeth Arden 8 hour cream

Bericht  Guus do 3 feb 2011 - 1:08

I I love you it!

alleen mijn vriend vind het ook stinken dus wil me niet meer zoenen als ik het op heb :'(

toch doe ik vaak voor ik ga slapen in de winter wat op mijn lippen en mondhoeken en dan voelen ze de volgende ochtend een stuk beter!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elizabeth Arden 8 hour cream Empty Re: Elizabeth Arden 8 hour cream

Bericht  Eve do 3 feb 2011 - 4:29

Het heeft idd een beetje een klinische geur, maar echt stinken vind ik het niet. Ik smeer het voornamelijk op mijn lippen. Maar daarvoor kan je net zo goed de lip-stick gebruiken.

Eve
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 37
Punten : 38
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elizabeth Arden 8 hour cream Empty Re: Elizabeth Arden 8 hour cream

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 10:02

Goochempie schreef:I I love you it!

alleen mijn vriend vind het ook stinken dus wil me niet meer zoenen als ik het op heb :'(

toch doe ik vaak voor ik ga slapen in de winter wat op mijn lippen en mondhoeken en dan voelen ze de volgende ochtend een stuk beter!

Ik hoord er ook altijd goede verhalen over, Elisabeth smeerde het toch op haar paarden als zij last hadden van hun 'huid'. Maar als ik labello of vaseline op mijn lippen smeer voor ik ga slapen zijn ze de volgende dag ook weer mooi zacht hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elizabeth Arden 8 hour cream Empty Re: Elizabeth Arden 8 hour cream

Bericht  TNMN vr 4 feb 2011 - 0:23

Jen_ schreef:
Goochempie schreef:I I love you it!

alleen mijn vriend vind het ook stinken dus wil me niet meer zoenen als ik het op heb :'(

toch doe ik vaak voor ik ga slapen in de winter wat op mijn lippen en mondhoeken en dan voelen ze de volgende ochtend een stuk beter!

Ik hoord er ook altijd goede verhalen over, Elisabeth smeerde het toch op haar paarden als zij last hadden van hun 'huid'. Maar als ik labello of vaseline op mijn lippen smeer voor ik ga slapen zijn ze de volgende dag ook weer mooi zacht hoor smile

Meen je dat nou? Lekker dan :P
Ik gebruik altijd sudocreme op mijn lippen, werkt als een trein. Wat is het verschil precies met 8hour creme en vaseline of zulk soort producten?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elizabeth Arden 8 hour cream Empty Re: Elizabeth Arden 8 hour cream

Bericht  Caresses vr 4 feb 2011 - 0:51

Het is wel een fijn, maar overrated product. En wat Jen_ al zegt, bij haar werkt vaseline ook. En deze creme bestaat ook voor 70% uit vaseline (petrolium ofzo). Daarbij ruikt hij idd ook nog niet eens lekker dus ik zeg: bespaar je geld en koop gewone vaseline.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elizabeth Arden 8 hour cream Empty Re: Elizabeth Arden 8 hour cream

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:54

Uierzalf is ook uitgevonden voor de uiers van een koe die door de grootte helemaal kapot barsten smile
vaseline kan bevriezen, trouwens.. als het heel koud is en je smeert dat op je lippen buiten,krijgen je lippen een wittige waas. Uierzalf werkt beter! Meer glossy ook. Ik stop het altijd in zo'n klein potje van een proefmonstertje met creme, werkt geweldig,ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elizabeth Arden 8 hour cream Empty Re: Elizabeth Arden 8 hour cream

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum