Wat heb jij het laatst gekregen?
+26
Merai
PluDan
ThinkPink
Sorella
kwak
Flippin' Bitch
Possom
Pien
Tullow
VeryCherry
Arwyn
Suus
bolus26
Ugly Betty
SoGood
Happinaz
Sweety
Inge
patjuhhh
Makamba
studiebol
Shy
pinkflower
Kaboutertje
Sushi
Marin
30 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat heb jij het laatst gekregen?
Een verlovingsring
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, Suus, vertel!!
Laatste wat ik gekregen heb is een McFlurry. Ik was zielig omdat ik gestoken was door een wesp, haha.
Laatste wat ik gekregen heb is een McFlurry. Ik was zielig omdat ik gestoken was door een wesp, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Haha, korte versie dan, de lange heeft in het dagcafe gestaan en staat in het trouwen 2012 topic
Vorige week zondag heeft mijn vriend mij heel romantisch ten huwelijk gevraagd na een etentje. We gingen nog even een rondje lopen om een meertje en onderweg tussen allemaal fakkels die in een hartje stonden vroeg hij of ik met hem wilde trouwen. Natuurlijk heb ik ja gezegd!
Vorige week zondag heeft mijn vriend mij heel romantisch ten huwelijk gevraagd na een etentje. We gingen nog even een rondje lopen om een meertje en onderweg tussen allemaal fakkels die in een hartje stonden vroeg hij of ik met hem wilde trouwen. Natuurlijk heb ik ja gezegd!
Suus- Lady Post-a-lot
Deze cd van mijn lief, als verrassing
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Suus schreef:Haha, korte versie dan, de lange heeft in het dagcafe gestaan en staat in het trouwen 2012 topic
Wat leuk, gefeliciteerd!!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:Suus schreef:Haha, korte versie dan, de lange heeft in het dagcafe gestaan en staat in het trouwen 2012 topic
Wat leuk, gefeliciteerd!!
Aaah, gefeliciteerd!!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Dank jullie wel!
Suus- Lady Post-a-lot
Een mand cadeau's met daarin een heel lief tuniekje met bij passende legging van het merk Dirkje, een slabbetje, rompertje, sokjes, tutdoekje, bijtring.
Verder kregen we van mijn ouders de eerste bankrekening van onze dochter met een geweldig mooi bedrag erop!
Verder kregen we van mijn ouders de eerste bankrekening van onze dochter met een geweldig mooi bedrag erop!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Een pakje sigaretten gisteravond van mn vriend. Oh en van zoonlief net een heerlijke kappersbeurt.. Auw!
Gast- Gast
Womanity van Thierry Mugler:
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Hier gegeten
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
een kusje van mij man
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik heb een auto gekocht en van mijn vader heb ik daarvoor €2500,- gehad!!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Leuk zeg, gefeliciteerd! Welke versie heb je gekocht en in welke kleur?Sorella schreef:Ik heb een auto gekocht en van mijn vader heb ik daarvoor €2500,- gehad!!
Ik ben sinds een week -na 3 maanden wachten!- trotse eigenaar van een Ford Ka. Ik heb de Titanium X in Piste (parelmoer wit).
Maar het allerbelangrijkste: hij rijdt heerlijk!
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
ThinkPink schreef:Leuk zeg, gefeliciteerd! Welke versie heb je gekocht en in welke kleur?Sorella schreef:Ik heb een auto gekocht en van mijn vader heb ik daarvoor €2500,- gehad!!
Ik ben sinds een week -na 3 maanden wachten!- trotse eigenaar van een Ford Ka. Ik heb de Titanium X in Piste (parelmoer wit).
Ik heb degene op de afbeelding, helaas niet de titanium, die vond ik wel mooier maar iets boven mijn budget! Ik heb die scuba kleur zoals op de afbeelding. En inderdaad, hij rijd geweldig!
Sorella- Kletskop
Bij ons in de wijk staat er ook zo een! Ik heb ook een proefrit gemaakt in die kleur.Sorella schreef:ThinkPink schreef:Leuk zeg, gefeliciteerd! Welke versie heb je gekocht en in welke kleur?Sorella schreef:Ik heb een auto gekocht en van mijn vader heb ik daarvoor €2500,- gehad!!
Ik heb degene op de afbeelding, helaas niet de titanium, die vond ik wel mooier maar iets boven mijn budget! Ik heb die scuba kleur zoals op de afbeelding. En inderdaad, hij rijd geweldig!
Mijn vorige Ka was zwart, maar je ziet er alles op dus voor mij geen zwart meer. Maar het parelmoer wit is echt super, vooral als de zon schijnt
Alleen het uiterlijk is anders, maar de motorinhoud is bij alle 3 de modellen gelijk. De Titanium is inderdaad wel de duurste, voor hetzelfde geld had ik de goedkoopste Fiesta kunnen kopen, maar ik vind die auto zo groot. Een Ford Ka is gewoon een lekker autootje en ziet er (zeker in vergelijking met het vorige model) super leuk uit.
Weet je al wanneer je em krijgt?
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Tsja, ik vond de binnenkant bij de titanium versie mooier!
Ik heb hem nu twee weken!
En die fiesta heb ik ook nog naar gekeken maar voor mij is die net wat te groot!
Ik heb hem nu twee weken!
En die fiesta heb ik ook nog naar gekeken maar voor mij is die net wat te groot!
Sorella- Kletskop
Van mijn vriend heb ik speeltjes voor de katten gekregen.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Een heel lief kaartje van mijn vader
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Een lief knuffeltje / tutteltje van Sparkling Eyes!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Een wasknijpermandje en 5 soorten eigengemaakte jam, vandaag op mijn verjaardag van mijn schoonouders. Van mijn vriend had ik een cadeaucard van de Bruna.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: