Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

B&J Chocoladetaart

+11
Arwyn
Shisha
VanillaRose
love
CCC
Tiana
Lady Starstruck
Raindrop
Suus
Rebecca
SoGood
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

B&J Chocoladetaart - Pagina 2 Empty Re: B&J Chocoladetaart

Bericht  CCC za 6 aug 2011 - 0:02

Voor de mensen die de Aldi variant halen, is de smaak goed? Ben erg benieuwd naar ervaringen! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 0:03

chococupcake schreef:Voor de mensen die de Aldi variant halen, is de smaak goed? Ben erg benieuwd naar ervaringen! smile

Ik vind het ijs heerlijk! De choco proef ik eigenlijk geen verschil in, de cookie dough smaakt het ijs wel wat anders, maar alsnog erg lekker, zeker voor die prijs!

Gast
Gast

Bericht  CCC za 6 aug 2011 - 0:06

Oke cool! Ga ik binnenkort daar ook maar eens wat halen dus! Moet er wel voor omrijden, ligt aan de andere kant van de stad hier zeg maar, dus wilde even weten of het de moeite waard is! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 3:18

Ik wilde hem vandaag maken, maar ineens hebben ze alle b&j ijs uit de supermarkt gehaald Sad . Dus nu heb ik maar een chocoladecake gemaakt smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 6:06

Sproet schreef:Ik wilde hem vandaag maken, maar ineens hebben ze alle b&j ijs uit de supermarkt gehaald Sad . Dus nu heb ik maar een chocoladecake gemaakt smile

Haha! Hadden we net zo goed samen kunnen doen Very Happy. Ook nog bij de Hoogvliet gekeken? Jammer dat ze ze niet meer hadden. Mensen hier hebben het gemaakt met een ander soort ijs. Ik wist niet dat er ook een nepvariant van B&J was Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 6:13

Nee ik had geen zin om naar een andere supermarkt te gaan Very Happy . En ik wilde de echte variant smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 6:15

B&J Chocoladetaart - Pagina 2 Aldi-ben-jerrys-3

Ik heb alleen de choco en de cookie dough gehad, maar ze zijn lekker hoor! Zeker eens proberen dan! En voor de taart is het dus ook goed te gebruiken ipv B&J's.

Gast
Gast

Bericht  Shisha zo 7 aug 2011 - 6:17

Oh dat klinkt echt goddelijk lekker! Het is dat het zondag is en de winkel dicht zit maar anders haha! Binnenkort maar eens proberen dan!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 7:26

Ik vind de Cookie Dough niet zo lekker van de Aldi. De andere zijn heerlijk! Had van de week Chunkey Monkey. Daarbij stukjes banaan gesneden en gedecoreerd met chocoladesaus die hard wordt, was heerlijk!!

Gast
Gast

Bericht  Arwyn zo 7 aug 2011 - 9:45

Ik heb hem ook eens gemaakt en misschien had ik de verkeerde variant cakemix gekocht, maar bij mij wou hij echt niet garen. Uiteindelijk heeft hij misschien wel 3uur in de oven gezeten. Toen was de binnenkant eindelijk goed (nog wel een beetje kleffig, maar dat is te verwachten met ijs), maar de buitenkant was toen natuurlijk helemaal droog geworden.. Niet echt een succes dus helaas!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 21:17

Zo ook ik heb `m dit weekend gemaakt. Met de aldi ijs variant. Hij was ontzettend lekker maar wel machtig pffff. Bij mij was ie helaas wel ingezakt en weet niet waarom. Ook werd bij mij de binnenkant niet droog of hoe moet ik het zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 22:38

Hmm jammer dat ie niet zo goed lukt bij iedereen, ik vond juist zo lekker klinken. Denk niet dat ik dan mn geld hieraan ga uitgeven, eet ik liever dat ijs zo op Wink

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 9 aug 2011 - 7:21

Burrrrrrppp... Wow! Haha.. Wij konden ons ook niet bedwingen om die drie uur te wachten, dus het was ook derrie-taart.. Maar wel lekker.. Een soort van mix tussen brownie en chocoladepudding haha...

Maar nu hij flink afgekoeld is (heb punt mee naar huis) is hij wel beter. En hij heeft niet eens langer in de oven gestaan. Ik denk wel dat ik de volgende keer geen/minder hagelslag zou gebruiken, dus das wellicht een tip.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 21:35

m`n zusje is nu het aan het proberen met cookiedough ijs en dan gewone cakemix. Ben benieuwd hoe die smaakt.

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 wo 10 aug 2011 - 2:40

Lily schreef:m`n zusje is nu het aan het proberen met cookiedough ijs en dan gewone cakemix. Ben benieuwd hoe die smaakt.

hm die lijkt me ook lekker!! (lees; vind cookiedough ijs zo lekkerrr). laat ff weten hoe die was, en welke je het lekkerst vond!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 2:43

sanne-84 schreef:
Lily schreef:m`n zusje is nu het aan het proberen met cookiedough ijs en dan gewone cakemix. Ben benieuwd hoe die smaakt.

hm die lijkt me ook lekker!! (lees; vind cookiedough ijs zo lekkerrr). laat ff weten hoe die was, en welke je het lekkerst vond!

Zou het koekjesdeeg dan nog wel lekker zijn vraag ik me nu af? Dat is dan niet meer zo lekker zacht lijkt me, want dan is het gebakken. Of denk ik nu dom?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 3:59

Bleugh dit lijkt me echt ranzig pale .. Veel te veel chocolade.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 20:49

de cookie dough taart was lekker, heb zelf niks kunnen proeven maar m`n paps vond `m lekker (en als hij dat al vind haha) ook deze was erg machtig

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 23:18

zo ik heb `m nu weer gemaakt en hij is gewoon weer ingezakt. We zijn tot de conclusie gekomen dat alsie 3 uur moet staan dat ie dan misschien in de koelkast moet. Nu is hij ingezakt toen de oven al uitstond.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes za 22 okt 2011 - 2:48

Ik heb hem ook weleens gemaakt en hij was prima, van de binnenkant nog een beetje zacht zoals een brownie en niet droog of zo en ook niet ingezakt.

Misschien een overbodige reactie, of een open deur, maar is het voor iedereen wel duidelijk dat het ijs de melk vervangt en je dus niet het recept op de cakemix aan moet houden.

Wij hebben toen allemaal een stuk op als toetje toen er bezoek was en de rest heb ik aan mijn vriend mee gegeven naar zijn werk voor zijn collega's want qua calorieën leek het me niet heel handig om hem helemaal op te eten haha.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  sonly za 22 okt 2011 - 4:56

Dit kan je toch in principe met elk soort ijs wel doen??
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 22:32

ja dat weet ik dat je niet het recept op de cakepak moet volgen :P doe gewoon ijs, 3 eieren, mix en hagelslag en dat de oven in.

Ik heb zelf geen stukje kunnen hebben maar iedereen vond `m wel erg lekker Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 23 okt 2011 - 22:36

Zus en ik hadden hem tijdje terug ook gemaakt, maar werd een mix tussen chocolademousse en een superdeluxe natte brownie...

Wél lekker, maar ik denk dat ik losse cake en ijs net zo lekker vond..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud