Hoe lang stond jij ingeschreven..
+17
TukTuk
Sushi
Angela_1986
Didi
Jeanette
Caramba
Fayebella
Sweety
Error
Ugly Betty
Shisha
girli
Rush
Moonlight
Beachgirl
Tsjip
piene1983
21 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe lang stond jij ingeschreven..
Ik sta nu 3 jaar ingeschreven en vroeg me af of het nut zal hebben om te gaan reageren op huisjes. Heb geen idee hoelang de normale tijd hier is dat je een huisje toegewezen krijgt.
Gast- Gast
Ik zou gewoon reageren Auxo. Dan heb je een beetje een idee hoeveelste je staat enzo. Of sta je niet bij woningnet ingeschreven?
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Mijn vriend staat nu 9 jaar ingeschreven en ik denk wel dat we binnen een jaar nu een woning kunnen krijgen.. Overigs wonen we in een klein rot dorp..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
6,5 jaar ongeveer. Volgens mij moet het hier met 5 jaar wel lukken maar toen was ik niet actief op zoek
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Nu 2 jaar en 7 maanden, en ik heb net een appartement toegewezen gekregen.
Gast- Gast
Nogmaals: waar wonen jullie allemaal?! haha ik moet verhuizen geloof ik! Heb weer gereageerd op woningen (2 mocht maar) en maandag 1 uur is de selectie. Ik sta nu op nr 4 pff de eerste 5 mogen kijken. Gister stond ik nog 2 en 3 en in tijd van 10 reacties ben ik opgeschoven. Ben het wachten nu zat
Moonlight- Prater
Hier eindigt de week op maandag om 12 uur, dus ik reageer altijd zondagavond pas, op alles, en dan laat ik de drie staan waar ik het hoogst ben geëindigd.
Gast- Gast
Ja maar zo werkt dat niet bij ons helaas. Ligt ook aan welke woonplaats denk ik. Ik zit in omgeving Amsterdam en mag er maar op 2 per week reageren meer mag niet helaas.
Moonlight- Prater
Ik mag er ook maar op 3 per week reageren, maar ik kan ze wel weer verwijderen en vervangen door 3 andere in die week. Zo doe ik dat dus voor alle woningen en dan laat ik uiteindelijk de 3 staan waar ik het hoogste eindig.
Gast- Gast
Ja idd zo doe ik dat ook maar in mijn omgeving (waar ik wil zitten) staan maar 2 woningen nu voor deze week. Dus veel te kiezen heb ik niet. Ja of een 3 kmr app maar daar sta ik 48e
Moonlight- Prater
Ik heb me in augustus 2005 ingeschreven bij de woningcorporatie en in december 2005 had ik een flatje. Het was achteraf gezien best wel een gribuswoning, maar voor mezelf was het goed genoeg en ik heb er ook heel leuk gewoond.
Mijn man stond ruim 4 jaar ingeschreven en kon toen elke woning krijgen die hij maar wilde.
Mijn man stond ruim 4 jaar ingeschreven en kon toen elke woning krijgen die hij maar wilde.
Gast- Gast
Ik woon in Brabant en daar zijn die wachttijden ook ellendig lang. Al stond ik pas wel te kijken hoever ik boven stond, dus dat is wel mooi. Maar dan kan het nog ellendig lang duren natuurlijk.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Nee sta hier bij de plaatselijke woon- en wijkcorporatie hier. Heb van de week al op een huisje gereageerd, wil dat vanaf nu toch gaan doen als ik iets leuks zie. Als ik niet reageer heb ik sowieso niks.Moonlight schreef:Ik zou gewoon reageren Auxo. Dan heb je een beetje een idee hoeveelste je staat enzo. Of sta je niet bij woningnet ingeschreven?
Gast- Gast
Doen hoor, reageren! Ik denk echt als ik niet had gebeld hoe het er voor stond, ze me ook die dag erna niet hadden gebeld (zie mijn stukje op de tweede pagina). Laat weten dat je er bent. Dat is volgens mij ook heel belangrijk met dit soort dingen.Auxo schreef:Nee sta hier bij de plaatselijke woon- en wijkcorporatie hier. Heb van de week al op een huisje gereageerd, wil dat vanaf nu toch gaan doen als ik iets leuks zie. Als ik niet reageer heb ik sowieso niks.Moonlight schreef:Ik zou gewoon reageren Auxo. Dan heb je een beetje een idee hoeveelste je staat enzo. Of sta je niet bij woningnet ingeschreven?
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Suuske schreef:Doen hoor, reageren! Ik denk echt als ik niet had gebeld hoe het er voor stond, ze me ook die dag erna niet hadden gebeld (zie mijn stukje op de tweede pagina). Laat weten dat je er bent. Dat is volgens mij ook heel belangrijk met dit soort dingen.Auxo schreef:Nee sta hier bij de plaatselijke woon- en wijkcorporatie hier. Heb van de week al op een huisje gereageerd, wil dat vanaf nu toch gaan doen als ik iets leuks zie. Als ik niet reageer heb ik sowieso niks.Moonlight schreef:Ik zou gewoon reageren Auxo. Dan heb je een beetje een idee hoeveelste je staat enzo. Of sta je niet bij woningnet ingeschreven?
Ja maar als ik het goed begrijp is het bij jou zo gegaan dat je na een bepaalde tijd wordt gebeld voor een huisje, dat je niet zelf ergens op hoeft te reageren? Of snap ik het nou helemaal verkeerd?
Gast- Gast
Auxo schreef:Nee sta hier bij de plaatselijke woon- en wijkcorporatie hier. Heb van de week al op een huisje gereageerd, wil dat vanaf nu toch gaan doen als ik iets leuks zie. Als ik niet reageer heb ik sowieso niks.Moonlight schreef:Ik zou gewoon reageren Auxo. Dan heb je een beetje een idee hoeveelste je staat enzo. Of sta je niet bij woningnet ingeschreven?
Zo dacht ik ook en ik heb echt geluk met mijn appartement! Doordat het zomer is, reageren er veel minder mensen.
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Auxo schreef:Nee sta hier bij de plaatselijke woon- en wijkcorporatie hier. Heb van de week al op een huisje gereageerd, wil dat vanaf nu toch gaan doen als ik iets leuks zie. Als ik niet reageer heb ik sowieso niks.Moonlight schreef:Ik zou gewoon reageren Auxo. Dan heb je een beetje een idee hoeveelste je staat enzo. Of sta je niet bij woningnet ingeschreven?
Zo dacht ik ook en ik heb echt geluk met mijn appartement! Doordat het zomer is, reageren er veel minder mensen.
Oke misschien reageer ik in een gunstige periode dan.
Hoorde vanavond van iemand die daar in de buurt woont dat het huisje waar ik op heb gereageerd al een maand of 4 leeg staat, dus misschien is dat voor mij ook wel positief.
Gast- Gast
Wij stonden de eerste keer 2 jaar ingeschreven voor een vierkamer flat, waar we ruim 6 jaar gewoond hebben en voor de eengezinswoning waar we nu inwonen hebben we 4,5 jaar moeten wachten.
Bij ons gaat het met een puntensysteem, je krijg elke maand een punt en hoe meer punten des te beter worden de huizen of buurt.
Bij ons gaat het met een puntensysteem, je krijg elke maand een punt en hoe meer punten des te beter worden de huizen of buurt.
Laatst aangepast door Lindsya op zo 7 aug 2011 - 1:09; in totaal 1 keer bewerkt
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Klopt, dat is ook zo, maar als ik zelf niet had gebeld die ene dag, hadden ze mij de volgende dag ook niet gebeld of ik nog interesse had. Ik zit nu namelijk in een huisje dat niemand wilde ("te ver" vanaf het centrum (3 kilometer...)). Dus dachten ze aan mij. Als ik die dag daarvoor niet had gebeld hadden ze mij denk ik niet gebeld of ik nog interesse had. Dus laten weten dat je er bent is altijd goed. Ik heb ook een paar keer gebeld hoever ik op de lijst stond. Dan weten ze dat je nog geïnteresseerd bent. Maar misschien is 't bij jou net iets anders?Auxo schreef:Suuske schreef:Doen hoor, reageren! Ik denk echt als ik niet had gebeld hoe het er voor stond, ze me ook die dag erna niet hadden gebeld (zie mijn stukje op de tweede pagina). Laat weten dat je er bent. Dat is volgens mij ook heel belangrijk met dit soort dingen.Auxo schreef:Nee sta hier bij de plaatselijke woon- en wijkcorporatie hier. Heb van de week al op een huisje gereageerd, wil dat vanaf nu toch gaan doen als ik iets leuks zie. Als ik niet reageer heb ik sowieso niks.Moonlight schreef:Ik zou gewoon reageren Auxo. Dan heb je een beetje een idee hoeveelste je staat enzo. Of sta je niet bij woningnet ingeschreven?
Ja maar als ik het goed begrijp is het bij jou zo gegaan dat je na een bepaalde tijd wordt gebeld voor een huisje, dat je niet zelf ergens op hoeft te reageren? Of snap ik het nou helemaal verkeerd?
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Voor zover ik weet kan je hier iedere week op huisjes reageren, na de reageertijd worden de huisjes toegewezen en wordt de nummer 1 (van de 10 geselecteerden) op de lijst gebeld of hij/zij nog interesse heeft.
Ik weet niet of mijn gevoel terecht is, maar het huisje waar ik op gereageerd heb staat al 4 maanden leeg.. Dus misschien is dat positief en heb ik meer kans..
Ik weet niet of mijn gevoel terecht is, maar het huisje waar ik op gereageerd heb staat al 4 maanden leeg.. Dus misschien is dat positief en heb ik meer kans..
Gast- Gast
Toen ik opzoek was ongeveer 7 jaar en toen kon ik niks vinden (zaanstad) Daarna ben ik maar particulier gaan huren. Nu sta ik bijna 9 jaar ingeschreven en ik maak nu nog geen kans. Heb even zitten kijken op woningnet en in Amsterdam maak ik geen kans.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Wij stonden 4,5 jaar ingeschreven.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Verschrikkelijk eigenlijk he die wachttijden
Ik heb vandaag bericht gehad dat ik mag komen kijken volgende week bij 2 huisjes. Sta wel 5e, pff nu maar hopen dat er 4 afzeggen maar ja dat "geluk" heb ik maar 1 keer gehad toen stond ik ook 5e en na bezichtigen ineens 1e maar die woning stond me niet aan
Ik heb vandaag bericht gehad dat ik mag komen kijken volgende week bij 2 huisjes. Sta wel 5e, pff nu maar hopen dat er 4 afzeggen maar ja dat "geluk" heb ik maar 1 keer gehad toen stond ik ook 5e en na bezichtigen ineens 1e maar die woning stond me niet aan
Moonlight- Prater
Ja me too, maar ben bang van niet. Altijd als ik iets onwijs leuk en gezellig vindt (had stiekem gekeken) dan vinden de anderen het ook wel. Lag wel nog laminaat in en heeft een tuintje
Moonlight- Prater
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven..
» Verplicht op een adres ingeschreven staan?
» Vriend staat bij ouders ingeschreven
» Hoe sta/stond jij in je zwangerschap?
» Hoe laat stond jij op vandaag?
» Verplicht op een adres ingeschreven staan?
» Vriend staat bij ouders ingeschreven
» Hoe sta/stond jij in je zwangerschap?
» Hoe laat stond jij op vandaag?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: