Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven..

3 plaatsers

Ga naar beneden

Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven.. Empty Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven..

Bericht  Try za 12 maa 2011 - 6:55

..die mij wilt voordragen?

Ik moet per 1 april mijn huis uit (ook anti-kraak) en ben dus op zoek naar iets anders en wil dus ook graag proberen of ik via ad hoc kan wonen.. smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven.. Empty Re: Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven..

Bericht  TukTuk za 12 maa 2011 - 20:48

Ik denk eerlijk gezegd dat je weinig kans maakt.. Ik sta ook ingeschreven/woon via hun maar zal nooit een onbekende voordragen.. Waarom? Als jij weigert te betalen, komen ze het geld halen bij de persoon die jou voorgedragen heeft.

Overigs verwacht niet dat je zo snel via ad hoc iets vind.. Ik heb mij vorig jaar maart ingeschreven, en had in augustus pas een woning.. En dat is een dorp waar ze toen al van zeiden dat er veel woningen vrij zouden komen.. Ik weet niet in welke stad/dorp je iets zoekt?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven.. Empty Re: Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven..

Bericht  Try za 12 maa 2011 - 23:24

AngelNyn schreef:ls jij weigert te betalen, komen ze het geld halen bij de persoon die jou voorgedragen heeft.
Dat wist ik niet.. Lekker aparte regeling scratch

Ik weet dat de kans dat ze nu iets hebben klein is, maar anders ga ik bij mijn ouders wonen en hoe korter dat nodig is, hoe beter natuurlijk Wink
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven.. Empty Re: Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven..

Bericht  Angela_1986 za 12 maa 2011 - 23:56

Dat is inderdaad wel 'n aparte regeling... Rolling Eyes

Ken je Camelot? Misschien is dat iets, zij doen ook antikraak en tijdelijke verhuur.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven.. Empty Re: Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven..

Bericht  Try za 12 maa 2011 - 23:58

Angela_1986 schreef:

Ken je Camelot? Misschien is dat iets, zij doen ook antikraak en tijdelijke verhuur.

Ik woon nu via Camelot maar moet er dus uit..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven.. Empty Re: Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven..

Bericht  Angela_1986 za 12 maa 2011 - 23:59

Oh vandaar haha! Maar bieden zij je niets anders aan dan?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven.. Empty Re: Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven..

Bericht  Try zo 13 maa 2011 - 0:02

Nee, als ik iets vind dat ik wil dan krijg ik wel voorrang, maar ze hebben op het moment niets in de omgeving van Utrecht..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven.. Empty Re: Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven..

Bericht  Angela_1986 zo 13 maa 2011 - 0:06

Vervelend!

Mijn ex woonde ook via Camelot, later ben ik bij hem ingetrokken, en dat is wel altijd mijn 'angst' geweest; dat we eruit moesten en er niets anders in de buurt was. Wij konden op dat moment door omstandigheden namelijk ook niet echt bij familie terecht... Gelukkig is 't nooit zo ver gekomen!

Succes met 't vinden van woonruimte in ieder geval!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven.. Empty Re: Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven..

Bericht  Try zo 13 maa 2011 - 0:11

Ja, normaliter heb je die angst maar omdat het bestemmingsplan van dit pand is dat het nog 3 jaar leeg staat had ik die angst helemaal niet. Misschien naïef maarja. Ik kan op zich wel bij mijn vader of moeder terecht maar mijn spullen niet en ik heb mijn been gebroken dus ik kan ook niet lopen (laat staan verhuizen) nu, en dat maakt alles extra lastig.
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven.. Empty Re: Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven..

Bericht  Angela_1986 zo 13 maa 2011 - 0:17

Nou ja echt naief vind ik het dan niet! Als dat pand nog zo lang leeg staat dan ga je er niet vanuit dat je er nu al uit moet... Wat is dan 't nut van antikraak?

Fijn dat je in ieder geval bij een van je ouders terecht kunt! Alleen zit je dan dus nog met je spullen... En 'n gebroken been is nu ook niet echt bepaald handig *nou ja, sowieso is 't dat niet maar nu zéker niet*! Sterkte!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven.. Empty Re: Staat er iemand bij 'ad hoc' ingeschreven..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum