Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je moet kiezen: BK, Mac of KFC?

+48
Inge
Bruintje Beer
Sushi
Fayebella
Happydobby
Shanna
Lady Starstruck
Tiana
Caramba
Bimbam
Antibes
Nora
Jeanette
dolfijntje24
Error
patjuhhh
Sweety
GeKKiE
Ugly Betty
Happinaz
Jelin
Alias
Polly
Flip Fluitketel
Tullow
Fred
Sjaantje
Shisha
Erin
Susan
SnowWhite
Possom
PluDan
Ella
Elsje
Beachgirl
Rouxxxe
Fearie
Phileine
flower
Rovine
SuperGrover
Joontjuh
Raindrop
Rush
Eliesje
Tsjip
Ringling
52 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Als je moet kiezen: BK, Mac of KFC? - Pagina 4 Empty Re: Als je moet kiezen: BK, Mac of KFC?

Bericht  Tiana wo 3 aug 2011 - 23:02

Spetterdespat schreef:Ik kom er eigenlijk nooit, maar als ik toch moet kiezen dan de Mc Donalds.
De kipnuggets vond ik altijd wel goed smaken daar.

Behalve als de kipnuggets niet meer zo warm zijn en helemaal slap! Zo had ik ze laatst, maar had teveel honger om ze te gaan ruilen :P.

McDonalds is bij mij ook wel favoriet van die 3. KFC vind ik ook lekker, maar dat heb ik al lang niet meer op.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je moet kiezen: BK, Mac of KFC? - Pagina 4 Empty Re: Als je moet kiezen: BK, Mac of KFC?

Bericht  Caramba wo 3 aug 2011 - 23:05

Stylegirl schreef:
Spetterdespat schreef:Ik kom er eigenlijk nooit, maar als ik toch moet kiezen dan de Mc Donalds.
De kipnuggets vond ik altijd wel goed smaken daar.

Behalve als de kipnuggets niet meer zo warm zijn en helemaal slap! Zo had ik ze laatst, maar had teveel honger om ze te gaan ruilen :P.

McDonalds is bij mij ook wel favoriet van die 3. KFC vind ik ook lekker, maar dat heb ik al lang niet meer op.

Ik kom er nooit dus geen ervaring mee. En toen ik er wel kwam die ervaring er ook niet mee :P
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  SuperGrover wo 3 aug 2011 - 23:19

Ik vind frietjes van de Mac een stuk beter smaken dan uit de snackbar. Ik hou sowieso niet zo van patat, maar die frietsaus bij de Mac, maken ze toch lekker!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lady Starstruck wo 3 aug 2011 - 23:55

Lastig. Ik kies denk ik voor de mac. De BK doet rauwe tomaten tussen hun hamburgers en daarmee scoor je bij mij geen punten. Bij de KFC heb ik nog nooit gegeten.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Shanna wo 3 aug 2011 - 23:58

de mac omdat ik de mac chicken zo lekker vind en de frietjes!

Shanna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 68
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Happydobby do 4 aug 2011 - 0:20

De mac, bij BB en kfc werken hier mensen die niet heel slim zijn, pas nog bij BB een whopper besteld, is hij klaar zetten ze het wel neer maar ik moest de kassajuf ernaar vragen. Ze was ons gewoon vergeten.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 0:27

Burger King voor alle burgers met rundvlees. Maar wel naar de mac voor een McChicken, mmm.

Gast
Gast

Bericht  Fayebella do 4 aug 2011 - 0:32

De Mac. Ik heb 1 xgegeten bij de BK en daar ben ik zo ziek van geworden, dat ik hem heb afgezworen. KFC ben ik nog nooit geweest.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Shisha do 4 aug 2011 - 0:43

Vanwege dit filmpje eet ik geen friet meer van de mac. Ik vraag mij echt af wat ze er in stoppen maar dit kan nooit goed zijn!

Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Sushi do 4 aug 2011 - 1:09

Op dit moment geen van die drie Wink Ik ben gezond gaan eten en daar passen deze drie fastfoodtenten natuurlijk niet tussen Wink Maar als ik het wel zou mogen van mezelf zou ik Mac kiezen.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Rush do 4 aug 2011 - 1:23

Shisha schreef:Vanwege dit filmpje eet ik geen friet meer van de mac. Ik vraag mij echt af wat ze er in stoppen maar dit kan nooit goed zijn!

Hahahaha, geweldig Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 1:30

Ik lust het allemaal smile Alleen patat neem ik nooit ergens.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 1:35

Rush schreef:
Hahahaha, geweldig Very Happy
Laughing

Gast
Gast

Bericht  Rush do 4 aug 2011 - 1:38

Ja, die vent, hoe hij dat zegt.

Vol spanning naar de frietjes laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 1:40

Rush schreef:Ja, die vent, hoe hij dat zegt.
Is het niet dezelfde gast als die man die toen alleen nog maar McDonalds ging eten om aan te tonen hoe slecht het eten was?

Gast
Gast

Bericht  Rush do 4 aug 2011 - 1:41

Ik weet het eigenlijk niet, dat heb ik nooit gezien, alleen van gehoord. Het schijnt dat zo`n hamburger in de koelkast echt maanden goed kan blijven.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 1:51

Rush schreef:Ik weet het eigenlijk niet, dat heb ik nooit gezien, alleen van gehoord. Het schijnt dat zo`n hamburger in de koelkast echt maanden goed kan blijven.
Zou dat filmpje toch eens kijken. Wink

Gast
Gast

Bericht  Rush do 4 aug 2011 - 1:53

Purple schreef:
Rush schreef:Ik weet het eigenlijk niet, dat heb ik nooit gezien, alleen van gehoord. Het schijnt dat zo`n hamburger in de koelkast echt maanden goed kan blijven.
Zou dat filmpje toch eens kijken. Wink
Die van die vent die alleen maar Mac eet? Ik kan niet tegen eetfilmpjes, dus die sla ik even over :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bruintje Beer do 4 aug 2011 - 2:01

Absoluut de Mac.Vooral de Mc Chicken...jammie!!
KFC is mijn man gek op.
BB is hier niet dus kom ik nooit.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Inge do 4 aug 2011 - 3:14

De Mac
Gister nog de mango passievrucht milkshake op I love you
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 3:20

De hamburgers van Burger King zijn te groot, en KFC vind ik niet zo lekker. Kip eet ik liever zonder dat krokante laagje.

Dus geef mij maar Mac. :P

Gast
Gast

Bericht  Tazz do 4 aug 2011 - 6:53

Nu ik dat filmpje heb gezien helemaal niks meer... :shock:

Nou de broodjes en frietjes zijn bij de BK toch echt wel beter dan bij de mac.

Al vind ik de Macchicken Sentation en de MCflurry helemaal geweldig.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sorella do 4 aug 2011 - 7:01

Tsja, als vegetariër heb ik niet echt veel keus. De Mac heeft wel een vegaburger maar die vind ik zó vies! Bij BK en KFC kom ik sowieso nooit.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Lady4 do 4 aug 2011 - 7:39

KFC! Al ben ik daar nog nooit geweest, haha. Ik ben gek op kippenvleugels, drumsticks etc, dus vandaar dat ik KCF waarschijnlijk erg lekker vind. Helaas zit die hier helemaal niet in het noorden.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 7:42

Ik hou niet van kluiven, maar vind dat gekruide spul héérlijk, dus ik ga voor de Zinger van de KFC. De patatjes vind ik er niet lekker, die vind ik eigenlijk bij geen van drie echt lekker. Bij de BK ga ik voor de whopper met kaas en bacon (of als ze hem nog hebben, liever de whopper junior) en de brownie met ijs, en bij de mac voor de mac-kroket en de sundae caramel zonder nootjes. Ik kan dus niet kiezen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: