Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat moet ik kiezen?

+5
LMCurious
Caresses
Monte
Lejow
Darius
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wat moet ik kiezen? Empty Wat moet ik kiezen?

Bericht  Darius ma 31 okt 2011 - 7:34

Net belde mijn oma. Ze is woensdag jarig, maar ze viert het zaterdag de 12e....en dan is Pepijn precies een half jaar. Het staat al sinds zn geboorte op de kalender, tijd voor het eerste fruithapje. Zes maanden borstvoeding gegeven, en hier kijk ik dus al zooo lang naar uit.

Verder komt sinterklaas hier aan. Waar we gezellig naar toe willen als gezin. En 's avonds natuurlijk schoen zetten.

Maar nu belde mijn oma dus dat ze een etentje geeft. Niet heel sjiek, en ook geen heel bijzondere leeftijd. 78. Maar toch, het kan maar zo de laatste x zijn.

Wat moet ik nu kiezen. Iets waar we al heel lang naar uikijken of voor mijn oma? Fruithapje kan natuurlijk wel een dagje later, maar sint kunnen we moeilijk op zn boot laten. Of zeik ik nu weer?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik kiezen? Empty Re: Wat moet ik kiezen?

Bericht  Lejow ma 31 okt 2011 - 7:38

Komt sint niet 's middags aan, en is het etentje 's avonds?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Monte ma 31 okt 2011 - 7:39

Maar de sint komt toch in de middag? Dan kun je toch eerst naar de sint en dan naar het etentje. Ik vind je helemaal niet zeiken en snap dat je zo kan uitkijken naar de eerste keer sint met P erbij, dat snap ik heel goed. Ik zou het zelf ook echt heel jammer vinden. Misschien dat je toch iets kan regelen, kan het etentje niet op een andere dag?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Darius ma 31 okt 2011 - 7:41

Nee het etenttje begint om drie uur, en sint komt om 14 uur aan. Daarbij moeten we ook 1,5 uur rijden. En eigenlijk heb ik gewoon geen zin in dat etentje, ik kan gewoon niemand teleurstellen. We zouden met vrienden van ons en een vriendje van laurens gaan, nu moet ik hen teleurstellen...en wie vind ik dan belangrijker?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  Caresses ma 31 okt 2011 - 7:41

Vind dat het fruithapje wel een dag later zou kunnen.
Verder weet ik niet hoe goed contact je met je oma hebt.
Als je sinterklaas echt niet wil missen, kan je aangeven dat je zaterdag niet kan, en dat je zondag komt (of woensdag als ze echt jarig is).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770

Bericht  Darius ma 31 okt 2011 - 7:42

Monte schreef:Maar de sint komt toch in de middag? Dan kun je toch eerst naar de sint en dan naar het etentje. Ik vind je helemaal niet zeiken en snap dat je zo kan uitkijken naar de eerste keer sint met P erbij, dat snap ik heel goed. Ik zou het zelf ook echt heel jammer vinden. Misschien dat je toch iets kan regelen, kan het etentje niet op een andere dag?

Ik ga zowiezo morgen nog even mijn oma bellen om te vragen of het ook zondag kan, maar dat weet ik dus niet zeker.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  Caresses ma 31 okt 2011 - 7:43

O lees net je 2e post. Je had dus al een andere afspraak staan. Dan zou ik zeker weten andere x naar je oma gaan.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770

Bericht  LMCurious ma 31 okt 2011 - 7:52

ik zou ook een andere keer naar je oma gaan. Als ze het heel belangrijk had gevonden had ze je wel eerder ingelicht. Nu heb je al met iemand anders afgesproken. Fruithapje zou ik dan gewoon in de ochtend geven...? Of je zou kunnen vragen aan de persoon waarmee je hebt afgesproken of sint ergens in de buurt misschien zondag komt? Hier is bijv. in stad zat. maar in een winkelcentrum op zondag. Dus dan zou dat misschien ook kunnen. maar als dat niet kan zou ik het etentje van je oma laten gaan.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Printje ma 31 okt 2011 - 9:01

Ik zou Sinterklaas opnemen en zondags kijken. Jouw kindje snapt dat nu toch nog niet en idd jouw oma is al op leeftijd.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Monte ma 31 okt 2011 - 9:06

Printje schreef:Ik zou Sinterklaas opnemen en zondags kijken. Jouw kindje snapt dat nu toch nog niet en idd jouw oma is al op leeftijd.
P snapt het misschien niet maar L wel, die heeft er vast ook al heel veel zin in.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Susan ma 31 okt 2011 - 9:06

Kun je niet in de woonplaats van je oma naar de intocht gaan kijken?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Printje ma 31 okt 2011 - 9:08

Monte schreef:
Printje schreef:Ik zou Sinterklaas opnemen en zondags kijken. Jouw kindje snapt dat nu toch nog niet en idd jouw oma is al op leeftijd.
P snapt het misschien niet maar L wel, die heeft er vast ook al heel veel zin in.

Ja maar een kind op die leeftijd weet niet of het nu zaterdag of zondag is dat de sint (op televisie) aankomt. Als je gewoon op zondagochtend kijkt weet je kind echt niet dat dat is opgenomen. maar ik lees dat ze live willen gaan kijken, mmm lastig maar misschien komt de sint ook we ergens anders nog aan de zondag ofzo. En anders in een winkelcentrum naar de sint gaan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 9:08

Monte schreef:

Overigens gaat het over aankomen bij hun in de buurt, dus dat is lastig op te nemen.

Gast
Gast

Bericht  Printje ma 31 okt 2011 - 9:09

Pippa schreef:
Monte schreef:

Overigens gaat het over aankomen bij hun in de buurt, dus dat is lastig op te nemen.

Ja ik las het fout, hahaha maar de sint komt op 1001 plekken dus altijd wel een keertje in de buurt denk ik. OF wat Susan zegt, bij oma.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan ma 31 okt 2011 - 9:11

Wij gaan ook niet in onze eigen woonplaats naar de intocht kijken, veel te massaal en hij komt hier ook altijd een week later aan, wat ik vrij verwarrend vind. Ik ga dan liever of in het dorp bij de camping, of zoals dit jaar in het dorp van mijn schoonouders. Lekker kleinschalig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan ma 31 okt 2011 - 9:12

Je zou trouwens ook kunnen kijken of er een gemeente bij jullie in de buurt is waar Sinterklaas eerder op de dag aankomt zodat je nog met die vrienden kunt gaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lenthe ma 31 okt 2011 - 9:21

Ik zou naar een intocht in een andere plaats gaan en dat fruithapje kan wel op een ander tijdstip of een dag later of eerder. Ik zou het bijhoorlijk vreemd vinden als je alleen daarom niet naar een etentje van je oma gaat.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Susan ma 31 okt 2011 - 9:22

Lenthe schreef:Ik zou naar een intocht in een andere plaats gaan en dat fruithapje kan wel op een ander tijdstip of een dag later of eerder. Ik zou het bijhoorlijk vreemd vinden als je alleen daarom niet naar een etentje van je oma gaat.

Ze had ook een afspraak met vrienden en een vriendje van haar zoontje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  RiLiJu ma 31 okt 2011 - 10:24

Lenthe schreef:Ik zou naar een intocht in een andere plaats gaan en dat fruithapje kan wel op een ander tijdstip of een dag later of eerder. Ik zou het bijhoorlijk vreemd vinden als je alleen daarom niet naar een etentje van je oma gaat.

Wanneer oma een half jaar geleden had doorgegeven dat ze graag met haar familie uit eten wilde met haar verjaardag en je op dat moment nog geen afspraken had staan, dan was het inderdaad een beetje vreemd geweest om om deze reden niet te gaan.

Nu komt oma, nog geen twee weken voor het etentje, aanzetten met deze 'mededeling'. Oma kan dan niet verwachtten dat iedereen op komt draven en al zijn of haar afspraken afzegt.
Darius heeft afgesproken met vrienden die middag en heeft haar eigen 'feestje' met hun zoontje die dan aan een nieuwe periode in zijn jonge leventje begint.
Daarnaast heeft zij eigenlijk ook helemaal geen zin in etentje met oma, wat waarschijnlijk komt door de leuke afspraken en dingen die ze al heeft staan.
Ik zeg; wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Ik zou dus gewoon op een andere dag naar je oma gaan. Of heb je haar nu eigenlijk ook al belooft dat je komt? haha
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: