Als je moet kiezen: BK, Mac of KFC?
+48
Inge
Bruintje Beer
Sushi
Fayebella
Happydobby
Shanna
Lady Starstruck
Tiana
Caramba
Bimbam
Antibes
Nora
Jeanette
dolfijntje24
Error
patjuhhh
Sweety
GeKKiE
Ugly Betty
Happinaz
Jelin
Alias
Polly
Flip Fluitketel
Tullow
Fred
Sjaantje
Shisha
Erin
Susan
SnowWhite
Possom
PluDan
Ella
Elsje
Beachgirl
Rouxxxe
Fearie
Phileine
flower
Rovine
SuperGrover
Joontjuh
Raindrop
Rush
Eliesje
Tsjip
Ringling
52 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Als je moet kiezen: BK, Mac of KFC?
Mac. BK vind ik niet lekker, KFC ben ik nog nooit geweest.
Gast- Gast
Als ik in Londen ben ga ik naar KFC. Daar hebben ze popcorn chicken, my favorite
Bij de Mac en BK kan ik niets eten, rundvlees is te vet en mag geen witte broodjes. Kip is het enige dat ik goed verdraag, is niet vet, dus dan neig ik dus snel naar de KFC. Om nu kipnuggets te bestellen bij de Mac wordt ook zo saai.
Bij de Mac en BK kan ik niets eten, rundvlees is te vet en mag geen witte broodjes. Kip is het enige dat ik goed verdraag, is niet vet, dus dan neig ik dus snel naar de KFC. Om nu kipnuggets te bestellen bij de Mac wordt ook zo saai.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
McDonalds, vooral die bijzondere hamburgers. Had laatst een Italian Special, die was echt lekker.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Mac!
Burger King ben ik 1x heel erg ziek van geworden. Dat was de eerste en de laatste keer. KFC is ook wel lekker, maar haalt het niet bij Mac!
Ik woon bijna naast de Mac!
Ik ben een keer ziek geworden van Kentucky Fried Chicken en een keer van McDonalds, maar ik denk niet dat het er iets mee te maken had, ik denk dat ik toch wel ziek was geworden. Ik moet wel zeggen dat ik na die keer dat ik ziek was van de McDonalds vier jaar niks van de McDonalds heb gegeten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hotwings en happy meals!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Mac! ook vanwege de lekkere milkshake's! I de milkshake appel-peer!! En de Mckroket!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
De BK vind ik gewoon 3x niks... KFC vind ik wel okay maar ik houu van de Mac
Gast- Gast
Storm schreef:Geen van allen, gore troep.
Vooral de friet van de mac schijnt erg slecht te zijn maar die neem ik dan ook nooit.
Shisha- Ratel
Mac natuurlijk
De rest zit hier niet in de buurt haha!
De rest zit hier niet in de buurt haha!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Shisha schreef:Mac! ook vanwege de lekkere milkshake's! I de milkshake appel-peer!! En de Mckroket!
Dan moet je snel zijn want die milkshake gaat er deze maand uit.
Gast- Gast
Birgit schreef:Shisha schreef:Mac! ook vanwege de lekkere milkshake's! I de milkshake appel-peer!! En de Mckroket!
Maar ze hadden nu iets met mango en daar ben ik ook wel benieuwd naar! Wel jammer dat die smaken altijd tijdelijk zijn maar voor de lijn is het misschien wel beter haha!
Shisha- Ratel
Storm schreef:Geen van allen, gore troep.
Eens! Helaas staat de keuze van een gewone friettent (geen keten zoals een FEBO, maar de plaatselijke friettent) er niet bij. Al zit er behoorlijk veel verschil tussen de kwaliteit, prijs en de hoeveelheid friet bij een friettent. Toch gaat dat bij mij ruim boven de ketens zoals de Mac, BK en KFC. Ik probeer deze ketens zoveel mogelijk de mijden. Met name Mac heb ik een hekel aan. Zulke ketens zorgen er voor dat onze Nederlandse friettentcultuur langzaam maar zeker aan het verdwijnen is.
Overigens zit de beste friettent qua friet in Eindhoven M.artin S.werts voor degene die daar in de buurt wonen. Echte verse friet die voor je ogen wordt gesneden en dan gebakken. Dat zie je niet of nauwelijks bij andere friettenten Heerlijk!
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Ik woon dichtbij die friettent die jij zegt, maar ik heb daar nog nooit gegeten! Ik heb nog een date staan met Oasis om daar te gaan etenFred schreef:Storm schreef:Geen van allen, gore troep.
Eens! Helaas staat de keuze van een gewone friettent (geen keten zoals een FEBO, maar de plaatselijke friettent) er niet bij. Al zit er behoorlijk veel verschil tussen de kwaliteit, prijs en de hoeveelheid friet bij een friettent. Toch gaat dat bij mij ruim boven de ketens zoals de Mac, BK en KFC. Ik probeer deze ketens zoveel mogelijk de mijden. Met name Mac heb ik een hekel aan. Zulke ketens zorgen er voor dat onze Nederlandse friettentcultuur langzaam maar zeker aan het verdwijnen is.
Overigens zit de beste friettent qua friet in Eindhoven M.artin S.werts voor degene die daar in de buurt wonen. Echte verse friet die voor je ogen wordt gesneden en dan gebakken. Dat zie je niet of nauwelijks bij andere friettenten Heerlijk!
Gast- Gast
@ Storm, daar moet je dan toch echt een keertje friet gaan eten. Het is een hele belevenis. Zo'n klein zaakje waar some een lang rij staat, maar dat maakt niet uit want het is gezellig stel dat daar friet staat te bakken. Mensen rijden niet voor niets een stuk om zodat ze daar friet kunnen eten. Als je hebt besteld moet je goed kijken met hoeveel aandacht ze een frietje voor je bakken. De te hard gebakken (bakt ze af) stukjes haalt de man er uit en de vrouw snijdt de aardappelen tot friet en bakt ze voor.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Mac! Ik vind dat nieuwe Italiaanse broodje die ze nu hebben zo lekker!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Absoluut Mac!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Burger King, maar ik kies ook voor geheime optie 4: de lokale friettent!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Mac (daar kom ik maar soms, maar toch). BK en KFC ga ik nooit heen en naar een friettent ook nooit.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Shisha schreef:Birgit schreef:Shisha schreef:Mac! ook vanwege de lekkere milkshake's! I de milkshake appel-peer!! En de Mckroket!
Maar ze hadden nu iets met mango en daar ben ik ook wel benieuwd naar! Wel jammer dat die smaken altijd tijdelijk zijn maar voor de lijn is het misschien wel beter haha!
Hier is die milkshake er inmiddels alweer uit.
Ik kies ook voor de Mac, maar dat is meer omdat ik er werk .
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat moet ik kiezen?
» Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress
» Welke kleur jurkje moet ik kiezen? (met foto's)
» Help mij kiezen!
» Kiezen..
» Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress
» Welke kleur jurkje moet ik kiezen? (met foto's)
» Help mij kiezen!
» Kiezen..
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: