Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress

+10
Mikki
Printje
Mida4you
Kayleigh
Pompoen
Thunder
Susan
Tania
Monnie
loesje
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress Empty Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 2:31

Thije wordt woensdag 1 jaar en we willen hem een loopauto voor zijn verjaardag geven. We willen er graag 1 hebben waarmee hij zich langere tijd kan vermaken. Welke zouden jullie kiezen?

Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress Little-people-loopfiguur-boerderij

Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress Winnie-de-Pooh-vliegtuig-loopauto_01

Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress 814008_m1

Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress Chicco%20locomotief

Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress PTRUDE1-6695468dt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress Empty Re: Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress

Bericht  loesje ma 22 aug 2011 - 2:35

Wij hebben die van winnie de pooh met vliegtuigje. Hij vind hem nu al geweldig om erop te zitten (want het maakt ook leuke geluidjes als je op de knopjes drukt) Hij kan trouwens nog niet lopen.
en hoe groot is jou kindje? want a kan nog niet bij de grond als hij erop zit. a is nu ongeveer 74 cm lang
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress Empty Re: Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 2:40

Hij is 77 cm. Misschien een stomme vraag hoor, maar kun je met die Winnie de Pooh auto wel sturen?

Gast
Gast

Bericht  loesje ma 22 aug 2011 - 2:42

nee het stuurtje is meer om mee te spelen daar zitten knopjes op met geluid
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 2:45

loesje schreef:nee het stuurtje is meer om mee te spelen daar zitten knopjes op met geluid

Ah, dan was het geen stomme vraag angel .

Weet iemand een loopauto waarmee je wél kunt sturen misschien? Dat lijkt me wel zo leuk eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Monnie ma 22 aug 2011 - 3:13

Wij hebben deze voor N. Hij is heel eenvoudig, maar je kan er wel mee sturen. Wij hebben er dan ook nog een aanhanger bij achter.
Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress 1172183947e1_4

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 3:15

Monnie schreef:Wij hebben deze voor N. Hij is heel eenvoudig, maar je kan er wel mee sturen. Wij hebben er dan ook nog een aanhanger bij achter.
Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress 1172183947e1_4

+1! en we hebben er 1 van winnie the pooh, een keer bij de action gekocht! Even kijken of ik er een plaatje van kan vinden Very Happy

Edit:
Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress Loopauto1

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 3:16

Ik vind het steeds moeilijker worden. Ik wil eigenlijk wel zo'n loopauto die ze ook kunnen duwen. Maar blijkbaar is het óf een loopauto met duwmogelijkheid, óf een loopauto met stuurmogelijkheid.

Wat zou hij dan leuker vinden.. scratch

Monnie, doet die van jou al veel met zijn loopauto?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 3:17

Die van mij kan ie duwen en op rijden :P al duwt ie 'm nu meer omdat ie lopen interessanter vind smile

Gast
Gast

Bericht  Monnie ma 22 aug 2011 - 3:20

@Minneke: hij snapt nog niet hoe hij zich voort moet duwen, begint nu wel een beetje te komen. Hij vindt het wel leuk om er af en toe even op te zitten, maar daar houdt het mee op.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 3:24

HeartBeat schreef:Die van mij kan ie duwen en op rijden :P al duwt ie 'm nu meer omdat ie lopen interessanter vind smile

Ook sturen?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 3:25

Minneke schreef:
HeartBeat schreef:Die van mij kan ie duwen en op rijden :P al duwt ie 'm nu meer omdat ie lopen interessanter vind smile

Ook sturen?

Ja! Volgens mij zijn er wel meerdere loopkarren waarop je kan zitten/rijden/sturen hoor smile zal eens rondkijken! Weet niet of deze nog te koop is, was iig iets van 20 euro.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 3:34

HeartBeat schreef:
Minneke schreef:

Ook sturen?

Ja! Volgens mij zijn er wel meerdere loopkarren waarop je kan zitten/rijden/sturen hoor smile zal eens rondkijken! Weet niet of deze nog te koop is, was iig iets van 20 euro.

Die van Winnie the pooh zie ik regelmatig staan bij de action, dus het proberen waard!

Wij hebben deze bij de oudste gekocht, komt nu weer goed van pas! Arme zoon moest het er ook mee doen, haha! (en zo waren er meer dingen erg roze Laughing

Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress B_400

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 3:38

Zoiets een idee?

Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress I-m-toy-loop-duwauto

Gast
Gast

Bericht  Tania ma 22 aug 2011 - 3:39

De derde die je hebt staan, zoiets heeft onze gastouder ook. Alleen J. is nogal wild en liet zicht dus gewoon met dat ding aan de zijkant erop omver kantelen omdat hij eruit wilde laughcry . Dus als je zoiets neemt is dat misschien handig om rekening mee te houden als je ook een druk kindje hebt.
Wij hebben een loopauto van fisher price, maar J. vind het vooral interessant dat hij dingen in het klepje van het zitje kan verstoppen, verder doet hij er weinig mee.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 3:48

Geen van die, dat is allemaal wat goedkoper plastic en gaat veel sneller kapot dan bijv een puky. Wij hebben deze:
Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress Big-bobby-car-racing-nr1

Hij is super stevig en hij kan er de komende 6 jaar mee spelen, je kan er ook een duwstang bij bestellen zodat je hem kan duwen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 3:50

Ik zou wel even goed kijken of de wielen ver uit elkaar zitten en hij goed stabiel is. Mijn gastkindje heeft ook zo'n loopauto en die viel er iedere keer mee om als hij af wilde stappen of wat van de vloer wilde pakken.

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 22 aug 2011 - 5:23

Ik zou er liever eentje nemen waar je goed achter kan lopen dan eentje waar je bovenop kunt zitten. Om bovenop te zitten is een loopfietsje weer veel fijner en wendbaarder volgens mij. Yrsa heeft het kleinste model van Puky met vier wielen en daar zit ze heel vaak op.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 5:46

We gaan eerlijk gezegd bewust voor een goedkoop model laughcry . Duur is leuk hoor, maar uhm, duur.

We hebben al een Nijntje-loopwagen en diverse loopfietsjes trouwens. Daarom kijk ik ook vooral naar loopwagentjes die gewoon leuk zijn om mee te spelen, zoals die van Little People. Ik twijfel nog tussen die en het vliegtuigje. Voor het betere stuurwerk kan hij dan een loopfiets gebruiken, als hij eraan toe is.

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 22 aug 2011 - 5:54

Ik zou dan denk ik gaan voor die van Winnie de Poeh waar je ook een hobbelding van kan maken. Of anders voor die van Little People.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Thunder ma 22 aug 2011 - 6:08

Ik heb een simpele (goedkope Wink ) van de Blokker, kan mee gestuurd en geduwd worden. Is een laag model (anders kwam mijn jongste niet met zijn pootjes op de grond laughcry ) en was maar iets van €15,- meen ik.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Pompoen ma 22 aug 2011 - 7:54

Minneke schreef:Ik vind het steeds moeilijker worden. Ik wil eigenlijk wel zo'n loopauto die ze ook kunnen duwen. Maar blijkbaar is het óf een loopauto met duwmogelijkheid, óf een loopauto met stuurmogelijkheid.

Wat zou hij dan leuker vinden.. scratch

Monnie, doet die van jou al veel met zijn loopauto?

Dat lijkt me vrij logisch want als je een auto met stuurmogelijkheid gaat duwen met zo'n duwstang dan gaan de wieltjes alle kanten uit en is ie dus als ie er mee gaat lopen onbestuurbaar! Snap je 'm nog? Haha ik zie het helemaal voor me maar vaak blijkt dan dat ik het toch niet zo duidelijk uit heb gelegd.
Maar goed wat weet ik er nou van? Laughing
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Kayleigh ma 22 aug 2011 - 8:22

die van dat treintje hebben wij ook,

Mijn beide kinderen hebben er al ontzettend veel plezier van gehad, mijn zoon is inmiddels al ruim 2,5 en speelt er nog dagelijks mee samen met zijn zusje

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 8:29

Kayleigh schreef:die van dat treintje hebben wij ook,

Mijn beide kinderen hebben er al ontzettend veel plezier van gehad, mijn zoon is inmiddels al ruim 2,5 en speelt er nog dagelijks mee samen met zijn zusje

Wat voor 'leuke dingetjes' zitten er eigenlijk op? Geluidjes ofzo?

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 22 aug 2011 - 8:30

Wil je geen houten loopauto?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: