SBS6 Kerstparade Enschede
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
SBS6 Kerstparade Enschede
Dinsdag 21 December
n Enschede zijn 13 praalwagens, 10 jeeps en diverse loopgroepen met in totaal 300 figuranten en dansers te bewonderen. Een reclamekaravaan gaat vooraf aan de 800 meter lange parade, die 2,5 kilometer aflegt door de sfeervol verlichte binnenstad.
Extra koopavond
Enschede is niet alleen de grootste winkelstad van het oosten van het land, maar ook de gezelligste en meest veelzijdige! Het aanbod is enorm, terwijl het centrum toch redelijk compact is. Dinsdag 21 december zijn de winkels tijdens een extra koopavond tot 22.00 uur geopend. Genoeg tijd dus voor een dagje/avondje shoppen!
De 2,6 km lange route is als volgt:
- Van Heekplein (start 16.30 uur)
- Zuiderhagen
- Pijpenstraat
- Korte Haaksbergerstraat
- Marktstraat
- Haverstraatpassage
- Langestraat
- Kalanderstraat
- Van Heekplein (2e keer)
- Van Loenshof
- Langestraat
- Oude Markt
- Markstraat
- Noorderhagen
- De Heurne
- Kalanderstraat
- Van Heekplein (aankomst 1e wagen parade circa 19.00 uur)
Mijn vriend en ik gaan wel even heen. Ben toch wel nieuwsgierig. Al was het in Groningen toen niet heel veel aan!
n Enschede zijn 13 praalwagens, 10 jeeps en diverse loopgroepen met in totaal 300 figuranten en dansers te bewonderen. Een reclamekaravaan gaat vooraf aan de 800 meter lange parade, die 2,5 kilometer aflegt door de sfeervol verlichte binnenstad.
Extra koopavond
Enschede is niet alleen de grootste winkelstad van het oosten van het land, maar ook de gezelligste en meest veelzijdige! Het aanbod is enorm, terwijl het centrum toch redelijk compact is. Dinsdag 21 december zijn de winkels tijdens een extra koopavond tot 22.00 uur geopend. Genoeg tijd dus voor een dagje/avondje shoppen!
De 2,6 km lange route is als volgt:
- Van Heekplein (start 16.30 uur)
- Zuiderhagen
- Pijpenstraat
- Korte Haaksbergerstraat
- Marktstraat
- Haverstraatpassage
- Langestraat
- Kalanderstraat
- Van Heekplein (2e keer)
- Van Loenshof
- Langestraat
- Oude Markt
- Markstraat
- Noorderhagen
- De Heurne
- Kalanderstraat
- Van Heekplein (aankomst 1e wagen parade circa 19.00 uur)
Mijn vriend en ik gaan wel even heen. Ben toch wel nieuwsgierig. Al was het in Groningen toen niet heel veel aan!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Re: SBS6 Kerstparade Enschede
Ik ga misschien ook wel even. Werk toch in Enschede!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Beetje jammer dat ik echt heel ver van Enschede woon, anders had ik zeker gaan kijken haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Jammer dat is helaas te ver weg anders waren mijn vriend en ikke er wel even naar toe gegaan maar helaas!!
Bibi2010- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 24
Registratiedatum : 17-12-10
vorig jaar waren ze hier in beverwijk.... had er vab te voren heel veel zin in, maar moet heeeel eerlijk zeggen....dat de parade zelf toen niet veel voorstelde.....viel me erg tegen....
al met al was het wel gezellig hoor....alle winkels open, lekker druk, kraampjes met gluhwein en warme choco enzo,...dus t is evengoed wel gezellig om te gaan kijken!
al met al was het wel gezellig hoor....alle winkels open, lekker druk, kraampjes met gluhwein en warme choco enzo,...dus t is evengoed wel gezellig om te gaan kijken!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» the biggest loser op sbs6
» winkelen enschede
» Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede
» Primark waarschijnlijk ook in Enschede.
» Dagje uit in omgeving Enschede
» winkelen enschede
» Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede
» Primark waarschijnlijk ook in Enschede.
» Dagje uit in omgeving Enschede
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: