Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

the biggest loser op sbs6

+4
Capt'n Zero
Nyx
Novalee
Mierzoet
8 plaatsers

Ga naar beneden

the biggest loser op sbs6 Empty the biggest loser op sbs6

Bericht  Mierzoet do 8 aug 2013 - 7:54

wat een belachelijke naam voor een afvalprogramma zeg.
Kwam net een reclame voorbij en mijn oren begonnen te klapperen!
Kan wel betere benamingen verzinnen zoals de grootste uitdaging

Mierzoet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 197
Registratiedatum : 09-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

the biggest loser op sbs6 Empty Re: the biggest loser op sbs6

Bericht  Mierzoet do 8 aug 2013 - 7:55

sorry, moest het even kwijt

Mierzoet
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Novalee do 8 aug 2013 - 9:05

Dat is gewoon de Engelse titel van een Amerikaans tv-programma. Niks belachelijks aan scratch
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Nyx do 8 aug 2013 - 9:13

Maar jij hebt dus de afgelopen jaren onder een steen geleefd? SBS heeft allang een seizoen uitgebracht. Wink
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Capt'n Zero do 8 aug 2013 - 9:58

Nyx schreef:Maar jij hebt dus de afgelopen jaren onder een steen geleefd? SBS heeft allang een seizoen uitgebracht. Wink
Waarom zeggen ze dan dat dit het eerste seizoen is op de reclame? Ik dacht ook dat dit voor het eerst uit Amerika is gehaald...

Ik vind de naam ook idioot stom gekozen. Ik snap de naam, maar ik vind het alsnog heel stom. 
Kom op, wie wil nu de titel biggest loser 2013? the biggest loser op sbs6 Icon_eek 
"Yo, ik ben de biggest loser".

the biggest loser op sbs6 1270000679
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Capt'n Zero do 8 aug 2013 - 10:00

En toen herinnerde ik me mijn oude forumnaam opeens weer en besef me dat mijn post niet echt telt. lol!
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Nyx do 8 aug 2013 - 10:07

Hoorde volgens mij ook ergens vanavond dat het het eerste seizoen is. Maar als het goed is heeft Mark Dakriet aan het eerste seizoen van The Biggest Loser meegedaan in Nederland.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Shy do 8 aug 2013 - 16:36

Nyx schreef:Hoorde volgens mij ook ergens vanavond dat het het eerste seizoen is. Maar als het goed is heeft Mark Dakriet aan het eerste seizoen van The Biggest Loser meegedaan in Nederland.
Mark heeft meegedaan met de afvallers met sterren. The biggest loser is het 1e seizoen hier, laatst een heel stuk over gezien op sbs met Marlayne Sahupala
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  girli do 8 aug 2013 - 21:46

Zo zijn er wel meer namen waarvan ik denk: moet dat nou?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Sushi do 8 aug 2013 - 22:06

Dat is toch dat programma dat afvallen echt een soort wedstrijd wordt? Wie er het meeste afvalt in korte tijd wint toch? Ik vind dat eigenlijk ook heel slecht. Je kan volgens mij beter geleidelijk afvallen dan in een keer een heleboel kilo's. Sowieso vind ik het gek dat mensen er aan meedoen omdat het een wedstrijd is. Afvallen doe je toch uiteindelijk gewoon voor jezelf en je eigen gezondheid en niet om prijzen te winnen voor het aantal kilo's dat je kwijt bent geraakt?
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  girli do 8 aug 2013 - 22:11

Ik denk dat mensen eerder meedoen vanwege het afvallen en de hulp die ze erbij krijgen dan dat ze per se willen winnen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  Sushi do 8 aug 2013 - 22:15

girli schreef:Ik denk dat mensen eerder meedoen vanwege het afvallen en de hulp die ze erbij krijgen dan dat ze per se willen winnen.
Maar hulp kan je toch ook op een andere manier krijgen, en niet alleen bij tv-programma's?

Ik persoonlijk zou het echt niet prettig vinden als iedereen in heel Nederland me kan zien als ik op de weegschaal ga en zo.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  girli do 8 aug 2013 - 22:27

Zeker wel. Alleen niet iedereen kan dat bijvoorbeeld betalen. En eerlijk gezegd, ik vind het er op tv altijd zo makkelijk uitzien. Thuis heb je ook werk, huishouden, sociaal leven etc. Mensen die meedoen aan een televisieprogramma krijgen naar mijn idee veel meer begeleiding en aandacht.
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  Sushi do 8 aug 2013 - 22:28

Ja, dat is wel waar.

Ik kijk trouwens wel graag naar Obese. Daar richten ze zich echt op één persoon.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Siem do 8 aug 2013 - 22:47

Sushi schreef:Dat is toch dat programma dat afvallen echt een soort wedstrijd wordt? Wie er het meeste afvalt in korte tijd wint toch? Ik vind dat eigenlijk ook heel slecht. Je kan volgens mij beter geleidelijk afvallen dan in een keer een heleboel kilo's. Sowieso vind ik het gek dat mensen er aan meedoen omdat het een wedstrijd is. Afvallen doe je toch uiteindelijk gewoon voor jezelf en je eigen gezondheid en niet om prijzen te winnen voor het aantal kilo's dat je kwijt bent geraakt?
 Ben het hier wel mee eens. Je ziet dat die mensen zo vaak weer terugvallen in hun oude patroon ook bij obese en dat ze dan weer snel veel kilo's aankomen. Heb persoonlijk ook wel moeite met zulke programma's vind het ergens misbruik maken van mensen

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Sushi vr 9 aug 2013 - 1:18

Siem schreef:
Sushi schreef:Dat is toch dat programma dat afvallen echt een soort wedstrijd wordt? Wie er het meeste afvalt in korte tijd wint toch? Ik vind dat eigenlijk ook heel slecht. Je kan volgens mij beter geleidelijk afvallen dan in een keer een heleboel kilo's. Sowieso vind ik het gek dat mensen er aan meedoen omdat het een wedstrijd is. Afvallen doe je toch uiteindelijk gewoon voor jezelf en je eigen gezondheid en niet om prijzen te winnen voor het aantal kilo's dat je kwijt bent geraakt?
 Ben het hier wel mee eens. Je ziet dat die mensen zo vaak weer terugvallen in hun oude patroon ook bij obese en dat ze dan weer snel veel kilo's aankomen. Heb persoonlijk ook wel moeite met zulke programma's vind het ergens misbruik maken van mensen
Oh ik wist niet dat dat bij Obese ook zo was. Zonde zeg.
Ik zat laatst de Amerikaanse Obese te kijken. Meisje woog volgens mij rond de 200 kilo in het begin (ik heb het begin van het programma gemist, maar hoorde dat halverwege), en na een jaar woog ze 70 kilo. Ik vind dat wel heel snel.
Oh en ze kreeg een operatie cadeau om haar overtollige huid te laten verwijderen, maar die operatie kreeg ze pas als ze de 70 kilo had gehaald, dus in die zin was dat ook een soort wedstrijdje en dat vond ik wel een beetje debiel.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Siem vr 9 aug 2013 - 1:20

Ja hier bij de Nederlandse Obese hebben ze een keer zo'n jaar later programma gedaan en sommige waren echt al weer veel bijgekomen. Het 'voordeel' van de Amerikaanse versie vind ik inderdaad dat ze daar wel zo'n operatie krijgen voor de overtollige huid al vind ik dan weer dubbel dat het inderdaad binnen dat jaar moet zijn..

Conclusie ik sta er behoorlijk dubbel in Wink

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Mierzoet vr 9 aug 2013 - 1:27

Siem schreef:Ja hier bij de Nederlandse Obese hebben ze een keer zo'n jaar later programma gedaan en sommige waren echt al weer veel bijgekomen. Het 'voordeel' van de Amerikaanse versie vind ik inderdaad dat ze daar wel zo'n operatie krijgen voor de overtollige huid al vind ik dan weer dubbel dat het inderdaad binnen dat jaar moet zijn..

Conclusie ik sta er behoorlijk dubbel in Wink
 klopt, moet allemaal te snel maar de operatie vind ik wel goed.

Daarnaast ben ik misschien wel al die afvalprogramma's moe.bv. obese (nl en amerikaans), heavy, afvallers xl, nu weer een nieuwe...
Verzin eens iets anders?

Mierzoet
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sushi vr 9 aug 2013 - 2:49

Oh trouwens hebben jullie op MTV wel eens I Used To Be Fat gezien? Daar krijgen tieners drie maanden de tijd om af te vallen. Sommigen willen in drie maanden 40 kilo afvallen. Dat is toch absurd?
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud