Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Te duur verkocht via marktplaats?

+17
Susan
RYW
Inge
Kabouter
Fearie
Elsje
Sweety
Shisha
Sjaantje
girli
Happinaz
Tullow
piene1983
Rush
MamaVanDarcy
Paper Crown
SleepingBeauty
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Te duur verkocht via marktplaats? - Pagina 2 Empty Re: Te duur verkocht via marktplaats?

Bericht  SleepingBeauty di 2 aug 2011 - 22:08

Wij hadden er inderdaad geen 60 euro voor gevraagd.
Het was tegen elk aannemelijk bod.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Te duur verkocht via marktplaats? - Pagina 2 Empty Re: Te duur verkocht via marktplaats?

Bericht  Sweety di 2 aug 2011 - 22:08

Schijnbaar weten die mensen dat ze verkocht worden bij de ikea dus dan kan je ook eerst kijken op internet naar de verkoop prijs ervan. Ik snap wel dat je je lullig voelt maar ja...
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 22:10

Zij hadden er blijbaar 60 euro voor over, en jij wist niet beter. Hun eigen domme fout dus.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 22:10

Ik ben het er trouwens wel mee eens dat het hun eigen fout is, maar toch zou ik me er niet lekker bij voelen.

Gast
Gast

Bericht  Rush di 2 aug 2011 - 22:11

Smikkell schreef:Zij hadden er blijbaar 60 euro voor over, en jij wist niet beter. Hun eigen domme fout dus.
Idd, niet schuldig over voelen, hadden ze maar op de IKEA site moeten kijken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Sjaantje di 2 aug 2011 - 22:13

SleepingBeauty schreef:Wij hadden er inderdaad geen 60 euro voor gevraagd.
Het was tegen elk aannemelijk bod.
Nou, het wás ook een aannemelijk bod! Very Happy
Echt, ik zou me er niet druk om maken. Het is heel vervelend voor hen maar jij kunt er niets aan doen.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 22:56

Dus ze doen zelf een bod en gaan daarna klagen dat hun bod te hoog is? Wat een sukkels. :P

Gast
Gast

Bericht  Elsje di 2 aug 2011 - 23:09

Eigenschuld, hadden ze maar beter moeten kijken hoor.
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 23:11

Ik vind het ook hun eigen verantwoording. Zeker als ze het zelf bieden.
Dus TO jij hebt gewoon lekker mazzel Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Fearie di 2 aug 2011 - 23:12

Als koper kijk je toch altijd ff verder dan je neus lang is voordat je ergens op bied. En als zij 60 euro hebben geboden, terwijl jij tegen elk aannemelijk bod had vermeld dan vonden ze de stoelen dat waard.
Ik zou er dus verder niets mee doen smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 23:14

Rush schreef:Ik heb ook wel eens schoenen op Marktplaats gezet die me niet eens €20 gekost hadden. Kreeg ik een berichtje, of ik ze wilde verkopen voor €50, want ze wilde ze heel heel heel heel graag hebben. Natuurlijk, geen probleem. laughcry

+5000 hahaha.. Ik heb dat ook redelijk vaak met dingen hoor. Als mensen echt die hard opzoek zijn naar iets en er voor willen betalen.. Dan ga ik mijzelf niet opstellen als een liefdadigsheidorganisatie :P

Gast
Gast

Bericht  Kabouter di 2 aug 2011 - 23:25

Eigen schuld dikke bult hoor. Ze hadden 60 euro voor die stoelen over..dus wat is hun probleem? Dat ze zelf niet eerst naar de Ikea zijn gegaan en jou nu een schuldgevoel aan willen praten? In de hoop dat ze geld terug krijgen? Jammer dan hoor.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Inge di 2 aug 2011 - 23:30

Eigen schuld inderdaad. Ze hebben zelf 60,- geboden.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 23:31

Gewoon zo laten idd. Niet meer reageren.

Gast
Gast

Bericht  RYW di 2 aug 2011 - 23:36

Ik sluit me aan bij de meerderheid. Zij hebben zelf 60 euro geboden, daar heeft niemand ze toe gedwongen.

Mijn ouders verkochten ooit hun caravan online en toen gingen er twee tegen elkaar opbieden. Eén van de twee mailde toen mijn vader met de 'eis' of hij wel eens eventjes direct akkoord wilde gaan met zijn bod, want anders liep de prijs alleen maar verder op. Ja hallo! Dat is toch ook de bedoeling voor mijn vader, dat hij een zo goed mogelijke prijs voor zijn caravan krijgt?! Wat voor plaat heb je dan voor je hoofd?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Susan di 2 aug 2011 - 23:41

Ik vind het ook eigen schuld dikke bult, vind het ook een beetje kinderachtig dat ze daar achteraf over gaan mailen. Neem je verlies, zou ik denken, je hebt je zelf niet goed georiënteerd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Possom di 2 aug 2011 - 23:46

Haha wat een actie! Leuk geprobeerd hoor, maar zo werkt het natuurlijk niet :P
Dat zou wat zijn, dan kun je overal wel geld terug van vragen want het is altijd wel ergens in de aanbieding..
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Possom di 2 aug 2011 - 23:48

RYW schreef:Ik sluit me aan bij de meerderheid. Zij hebben zelf 60 euro geboden, daar heeft niemand ze toe gedwongen.

Mijn ouders verkochten ooit hun caravan online en toen gingen er twee tegen elkaar opbieden. Eén van de twee mailde toen mijn vader met de 'eis' of hij wel eens eventjes direct akkoord wilde gaan met zijn bod, want anders liep de prijs alleen maar verder op. Ja hallo! Dat is toch ook de bedoeling voor mijn vader, dat hij een zo goed mogelijke prijs voor zijn caravan krijgt?! Wat voor plaat heb je dan voor je hoofd?

Haha! Die is ook mooi! Het lef dat sommige mensen hebben.. zelf bieden en tegelijk willen dat het een vaste prijs is. Iedereen weet dat de biedprijzen altijd lager zijn zodat er ruimte is om te bieden.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Tazz di 2 aug 2011 - 23:54

Niet meer op reageren, die mensen hebben het zelf geboden, en ook al had je de vraagprijs op 60 euro staan, zij zijn toch met dat bedrag akkoord gegaan!?

Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 0:02

Typisch gevalletje van pech gehad. Ik heb zelf ook eens teveel geld voor iets betaald omdat ik geen fatsoenlijke research had gedaan, maar dat vond ik ook eigen schuld, dikke bult.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 1:14

Tazz schreef:Niet meer op reageren, die mensen hebben het zelf geboden, en ook al had je de vraagprijs op 60 euro staan, zij zijn toch met dat bedrag akkoord gegaan!?

+1

Gast
Gast

Bericht  Zininzon wo 3 aug 2011 - 5:53

Ik zou denk ik niet eens reageren op hun mail.
Ik heb ook eens een carnavalspakje gekocht voor 29,95 en verkocht voor 32 euro.. Ik blij, zij dom..
Was ook gewoon nog te koop in de winkel
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Jeanette wo 3 aug 2011 - 22:14

Hadden ze maar beter moeten kijken, eigen schuld dus!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: