sim only is dit duur?
+4
Erin
girli
Zwerver
FireButterfly
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
sim only is dit duur?
Voor 1 jaar 75 bel minuten/150 smsjes eerste 3 maanden voor 7,95 euro en naar die 6 maanden voor 8,95 euro.
Weet dat het goedkoper kan maar wil graag bij mijn eigen provider blijven. (hi) en 2 jaar is ook goedkoper eerste 6 maanden 5,95 en daarna 6,95 per maand maar wil er niet zo lang aan vast zitten.
Vraag me af of dit een schappelijke prijs is?
Weet dat het goedkoper kan maar wil graag bij mijn eigen provider blijven. (hi) en 2 jaar is ook goedkoper eerste 6 maanden 5,95 en daarna 6,95 per maand maar wil er niet zo lang aan vast zitten.
Vraag me af of dit een schappelijke prijs is?
Gast- Gast
Re: sim only is dit duur?
Ja, dit is wel heel schappelijk.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
IK vind het duur.
Als je kijkt naar Simyo/ben
Heb je 250min/sms voor 6 euro en na 12 maanden voor 10 euro.
Ben/simyo:
100 min/sms per maand
€5,99
€ 4,49
Als je kijkt naar Simyo/ben
Heb je 250min/sms voor 6 euro en na 12 maanden voor 10 euro.
Ben/simyo:
100 min/sms per maand
€5,99
€ 4,49
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb BEN en dat is volgens mij goedkoper maar weet zo uit mijn hoofd niet precies wat ik aan belminuten enzo heb.
Gast- Gast
Ja, dat klopt.
Ik zit zelf bij Simyo en ben goedkoper uit.
Maar van de duurdere provilders vind ik het wel schappelijk.
Ik zit zelf bij Simyo en ben goedkoper uit.
Maar van de duurdere provilders vind ik het wel schappelijk.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Ik vind het aan de dure kant. Ik heb bij Telfort 300 minuten en 100 smsjes voor 9,90 voor een jaar.pFlower schreef:Voor 1 jaar 75 bel minuten/150 smsjes eerste 3 maanden voor 7,95 euro en naar die 6 maanden voor 8,95 euro.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Voor 6,99 heb je bij Ben 250 belminuten of smsjes (althans ik). Je kan elke maand opzeggen als je wilt. Lijkt mij fijner dan 2 jaar vast zitten aan een abonnement. Ben al 2 jaar klant bij BEN en heb niks te klagen.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik vind het ook duur, in vergelijking met Ben. Ik heb 250 smsjes voor 6,99 geloof ik, en dan voor 10 euro onbeperkt internet.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
AngelNyn schreef:Ik vind het ook duur, in vergelijking met Ben. Ik heb 250 smsjes voor 6,99 geloof ik, en dan voor 10 euro onbeperkt internet.
Ja, die heb ik dus ook .
En Ben zit op het netwerk van T-mobile (het is van tmo) dus zit ik gewoon goed. Wilde perse bij T-mobile en dat zit ik gewoon nu voor mijn gevoel .
Gast- Gast
Ik vind het netwerk van T-mobile alleen niet altijd echt goed. Heb bij mijn ouders bijvoorbeeld totaal geen bereik.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
AngelNyn schreef:Ik vind het netwerk van T-mobile alleen niet altijd echt goed. Heb bij mijn ouders bijvoorbeeld totaal geen bereik.
Tja, kan net zo'n hoekje zijn natuurlijk. Op sommige plaatsen is het lastig bereik te creëren. Ik heb zelden last van slecht bereik en heb er zelf gewerkt dus wordt gewoon blij van T-mobile
Gast- Gast
Ik had eerst KPN en toen had ik overal bereik. Nu sinds een tijdje over op T-mobile omdat zij toen de enige provider waren zonder datalimiet en ik heb echt flutbereik! Op mijn werk kan ik achter mijn eigen bureau niet eens internetten, terwijl ik dat met mijn vorige provider wel kon.
Gast- Gast
Ik heb sinds 2 weken Tele2.. 200 minuten/ sms voor 6 euro per maand. Heb prima bereik. Bij Hi had ik veel minder minuten en bereik en stonden de 'bereikstreepjes' dan ook de hele dag te springen
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
jammer dat dit eigenlijk te duur is maar ik dacht zo ga ik vanaf 4 maanden voor mijn einddatum al minder betalen want vanaf over 3 weken heb ik totaal niks meer aan mijn internet en betaal ik dat voor niks. En ik wil voorlopig even dit nummer houden omdat dat nu even belangrijk is.
Twijfel om dan toch niet voor 2 jaar te nemen omdat het dan per maand 2 euro goedkoper is maar dan zit ik er weer een heel stuk langer aan vast
Twijfel om dan toch niet voor 2 jaar te nemen omdat het dan per maand 2 euro goedkoper is maar dan zit ik er weer een heel stuk langer aan vast
Gast- Gast
Maar het maakt toch niet uit of je bij je eigen provider blijft, je kunt gewoon je nummer laten overnemen.
Ik heb idd ook Ben, ideaal betaal ook maar 6,99 voor 250 min/sms, plus je kunt het per maand opzeggen! (of aantal minuten wijzigen)
Ik heb idd ook Ben, ideaal betaal ook maar 6,99 voor 250 min/sms, plus je kunt het per maand opzeggen! (of aantal minuten wijzigen)
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Het hangt er ook maar net vanaf waar je woont.
In de Randstad in de dekking van alle providers wel prima dacht ik, maar hier niet altijd. In het dorp waar mijn schoonouders wonen bijvoorbeeld, heb je met oa Tele2 gewoon helemaal geen bereik, terwijl ik met Vodafone wel bereik heb. Voor mij telt dat toch wel mee in mijn overweging voor een provider.
In de Randstad in de dekking van alle providers wel prima dacht ik, maar hier niet altijd. In het dorp waar mijn schoonouders wonen bijvoorbeeld, heb je met oa Tele2 gewoon helemaal geen bereik, terwijl ik met Vodafone wel bereik heb. Voor mij telt dat toch wel mee in mijn overweging voor een provider.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
pFlower schreef:jammer dat dit eigenlijk te duur is maar ik dacht zo ga ik vanaf 4 maanden voor mijn einddatum al minder betalen want vanaf over 3 weken heb ik totaal niks meer aan mijn internet en betaal ik dat voor niks. En ik wil voorlopig even dit nummer houden omdat dat nu even belangrijk is.
Met Ben kun je iedere maand opzeggen: dat vind ik veel fijner dan dat je gelijk 2 jaar ergens aan vast zit. Nummer kon ik overigens ook behouden.
Gast- Gast
Ik ben van Hi overgestapt naar Tele 2, omdat ik Hi persoonlijk te duur vond. Heb nu de smartmix van Tele 2, dan kun je zelf instellen hoeveel geld je aan datagebruik en sms/belgebruik kwijt wilt zijn.
Gast- Gast
Ik kan Simyo aanraden. Zit op het netwerk van KPN, dus goed bereik En ook goedkoper. Nummer overzetten is geen probleem. Duurt max. 2 uur dat je even niet bereikbaar bent. Echt ideaal!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Duur van treintrajecten
» Sportschool, duur!!
» balen .. fiets..(te duur?)
» Te duur verkocht via marktplaats?
» Wat is de dierenarts toch duur...
» Sportschool, duur!!
» balen .. fiets..(te duur?)
» Te duur verkocht via marktplaats?
» Wat is de dierenarts toch duur...
Pagina 1 van 1