Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boeken verkocht na aanschaf e-reader?

+3
Jeanette
Tyrael
Susan
7 plaatsers

Ga naar beneden

Boeken verkocht na aanschaf e-reader? Empty Boeken verkocht na aanschaf e-reader?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 0:52

Voor degene met een E-reader: de boeken die jullie nu digitaal hebben, hebben jullie de 'echte' boeken daarvan verkocht? Ik heb hier een boekenkast vol maar heb sinds een paar weken een e-reader. Ik heb niet zo heel veel plaats maar vind het ergens toch zonde om alles zomaar weg te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boeken verkocht na aanschaf e-reader? Empty Re: Boeken verkocht na aanschaf e-reader?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 1:25

Ik heb dan wel geen e-reader. Maar de reden waarom ik het niet wil is dat ik liever een echt boek in mn handen wil hebben dan een apparaat. Zonde van je boeken!

Maar ik denk niet dat je iets hebt aan mijn reactie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boeken verkocht na aanschaf e-reader? Empty Re: Boeken verkocht na aanschaf e-reader?

Bericht  Susan zo 7 aug 2011 - 2:44

De boeken die ik al in boekvorm heb hoef ik niet meer digitaal te hebben, dus nee, die hou ik gewoon. Sowieso koop ik nog steeds veel boeken, lang niet ieder boek verschijnt digitaal en eigenlijk vind ik een gewoon boek ook fijner. Ik vind boeken op de e-reader vooral handig om mee te nemen op vakantie, al is dat tegenwoordig ook niet meer per se nodig. Vroeger nam ik altijd wel 20 boeken mee, maar tegenwoordig heb ik toch niet meer de tijd om zoveel te lezen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boeken verkocht na aanschaf e-reader? Empty Re: Boeken verkocht na aanschaf e-reader?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 2:50

Bitterkoek_ schreef:Ik heb dan wel geen e-reader. Maar de reden waarom ik het niet wil is dat ik liever een echt boek in mn handen wil hebben dan een apparaat. Zonde van je boeken!

Maar ik denk niet dat je iets hebt aan mijn reactie.

Maar wel een +1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boeken verkocht na aanschaf e-reader? Empty Re: Boeken verkocht na aanschaf e-reader?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 3:04

Het gaat er meer om dat ik de boeken digitaal gekregen heb, en er zeker van ben dat ik de papieren versie nooit meer ga lezen. Ik heb toch besloten een aantal boeken te verkopen, ook i.v.m. ruimtegebrek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boeken verkocht na aanschaf e-reader? Empty Re: Boeken verkocht na aanschaf e-reader?

Bericht  Tyrael zo 7 aug 2011 - 3:18

Nee ik verkoop mijn boeken niet, vind het zonde om ze weg te doen. Mijn e-reader heb ik ook voor onderweg en op vakantie, thuis vind ik het fijn om ook nog "echte" boeken te lezen.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boeken verkocht na aanschaf e-reader? Empty Re: Boeken verkocht na aanschaf e-reader?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 4:09

Ik verkoop mijn boeken niet, maa heb ook geen boekenkast vol.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boeken verkocht na aanschaf e-reader? Empty Re: Boeken verkocht na aanschaf e-reader?

Bericht  Jeanette zo 7 aug 2011 - 4:54

Maura schreef:
Bitterkoek_ schreef:Ik heb dan wel geen e-reader. Maar de reden waarom ik het niet wil is dat ik liever een echt boek in mn handen wil hebben dan een apparaat. Zonde van je boeken!

Maar ik denk niet dat je iets hebt aan mijn reactie.

Maar wel een +1

+2
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boeken verkocht na aanschaf e-reader? Empty Re: Boeken verkocht na aanschaf e-reader?

Bericht  Melis_je zo 7 aug 2011 - 7:31

Ik verkoop ze bijna allemaal. Ik vind het zonde om ze te houden juist als ze mooi zijn, dan wil ik dat anderen ze ook (goedkoop) kunnen lezen. Ik heb trouwens geen e-reader.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boeken verkocht na aanschaf e-reader? Empty Re: Boeken verkocht na aanschaf e-reader?

Bericht  Raindrop zo 7 aug 2011 - 10:32

Ik leen mijn boeken van de bieb dus ik zou ze meteen verkopen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boeken verkocht na aanschaf e-reader? Empty Re: Boeken verkocht na aanschaf e-reader?

Bericht  Droopy28 zo 7 aug 2011 - 17:23

De boeken die ik op de ereader heb, heb ik niet meer in de boekenkast maar de series die ik gespaard heb hou ik wel...

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boeken verkocht na aanschaf e-reader? Empty Re: Boeken verkocht na aanschaf e-reader?

Bericht  Sweety ma 8 aug 2011 - 0:29

Er zijn een aantal schrijfsters die ik graag in boek vorm wil hebben. Zo heb ik alle boeken van Virginia Andrews en die gaan ook niet meer weg. Maar andere boeken die ik dan heb voor de e-reader daar verkoop ik wel het boek van. En ik download niet alle boeken vind het heerlijk om een boek in mijn handen te hebben.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boeken verkocht na aanschaf e-reader? Empty Re: Boeken verkocht na aanschaf e-reader?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum