Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

waarover heb jij je verbaasd vandaag?

+27
Middleme
Puk
Tsjip
Melis_je
xxDila
Elsje
Error
Marie
patjuhhh
Shisha
Paper Crown
Rebecca
SoGood
Sjaantje
Beachgirl
love
Possom
Angela_1986
Rush
JustMeDaan
Silver
Buddha88
Tullow
Kqip
Raindrop
Pixielove
studiebol
31 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Elsje wo 3 aug 2011 - 6:38

Alex schreef:Hoe weinig kleren ik heb die ik nog aankan ...

Wat voor maat heb je? Ik heb nu een hele berg kleren over:)
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 7:30

Alex schreef:Hahaha, ja die is ook wel leuk. Maar er staat bijvoorbeeld een filmpje van een vader die z'n kindje in een autootje naar beneden laat rijden en dat autootje gaat echt over de kop met dat kind erin. Dat vind ik echt onwijs zielig ...

En dan nog lachen ook Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 7:31

Tea-Leaf schreef:
Rush schreef:Dat is waar. We zouden een man op pad moeten sturen met 5K bij alle forumsters langs :P

"The ultimate Yes forum test" *dadadadaaa... Dramatische muziek*

Daar zouden we die gigolo met een column in de Viva wel voor in kunnen huren (heel knap)!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 10:00

Youandi schreef:
Waarom heeft iedereen die 'ja' zegt dan zo'n grote bek?
Ik ben hier ook erg verbaasd over en kijk opeens heel anders naar sommige mensen pale
Naar mij bijv. ook?
Ik snap niet zo goed dat je ineens anders naar andere mensen kijkt...waarschijnlijk doet toch meer dan de helft het niet als het daadwerkelijk zou gebeuren, het is meer het idee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Tullow wo 3 aug 2011 - 10:04

Storm schreef:
Youandi schreef:
Waarom heeft iedereen die 'ja' zegt dan zo'n grote bek?
Ik ben hier ook erg verbaasd over en kijk opeens heel anders naar sommige mensen pale
Naar mij bijv. ook?
Ik snap niet zo goed dat je ineens anders naar andere mensen kijkt...waarschijnlijk doet toch meer dan de helft het niet als het daadwerkelijk zou gebeuren, het is meer het idee.

Eens met Storm!
En trouwens, hoe groot is de kans dat het gebeurd?
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 10:17

Twellie schreef:
Tea-Leaf schreef:
Rush schreef:Dat is waar. We zouden een man op pad moeten sturen met 5K bij alle forumsters langs :P

"The ultimate Yes forum test" *dadadadaaa... Dramatische muziek*

Daar zouden we die gigolo met een column in de Viva wel voor in kunnen huren (heel knap)!

Ohh die kerel vind ik nou echt niks aan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 10:28

Tullow schreef:
Storm schreef:
Youandi schreef:
Waarom heeft iedereen die 'ja' zegt dan zo'n grote bek?
Ik ben hier ook erg verbaasd over en kijk opeens heel anders naar sommige mensen pale
Naar mij bijv. ook?
Ik snap niet zo goed dat je ineens anders naar andere mensen kijkt...waarschijnlijk doet toch meer dan de helft het niet als het daadwerkelijk zou gebeuren, het is meer het idee.

Eens met Storm!
En trouwens, hoe groot is de kans dat het gebeurd?

Ik vind het shocking dat zoveel meiden daar zo gemakkelijk in zijn, of in lijken te zijn.
Wanneer dit soort dingen gevraagd wordt in een topic, ga ik daar serieus op in, dus ik meen dan ook dat andere forumsters er serieus op antwoorden. Misschien ben ik wel heel autistisch daar in.. Ik weet het niet. Ik vind jullie in ieder geval nog steeds lief hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 22:15

Dat de zon schijnt I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 22:26

Elsje schreef:
Alex schreef:Hoe weinig kleren ik heb die ik nog aankan ...

Wat voor maat heb je? Ik heb nu een hele berg kleren over:)

Ik heb nu maat 34/36 ...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Puk wo 3 aug 2011 - 23:09

Vanmorgen bij de sportschool kwamen een moeder en dochter(ik denk dat dochter 13/14 jaar was) binnen. Ze hadden allebei roze crocs aan met van die figuurtjes erin, dat verbaasde me al. Vervolgens ging de dochter in de sportzaal elke keer van een grote afstand naar haar moeder roepen, de domste dingen, tot grote ergenis van ongeveer iedereen die daar was. Die moeder ging helaas onverstoorbaar door met haar dingetjes. Ik had echt de neiging om tegen dat meisje uit te vallen dat ze op moest houden, maar ik kon me inhouden. Ik verbaas me er echt over dat sommige mensen niet in de gaten hebben dat ze anderen irriteren.
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 23:12

Pippa schreef:Dat de zon schijnt I love you

én dat het ook zo lekker warm is!! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 23:38

Ik heb het gisteren nog met mijn man gehad over de 5000 euro minnaar. Hij was verbaasd dat er mensen waren die 'nee' zouden zeggen. (Even uitgaande van een situatie die het toelaat en dat de man in kwestie je type is).

Dat verbaasde mij dan weer (mijn man is echt een hele brave, onschuldige man).

Ik denk trouwens dat ik het wel echt zou doen als het zou gebeuren (als ik niet getrouwd geweest was, that is). Sorry YouandI, ik val je nu vast verschrikkelijk tegen haha Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Middleme do 4 aug 2011 - 9:38

Dat er zo vaak mensen met groot licht rijden, vaak ook als het nog niet volledig donker is...
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 9:39

Ik ben me nu aan het verbazen dat iemand anders is verbaasd angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  bolus26 do 4 aug 2011 - 9:45

dat een vriendin zo stom/lullig kan reageren terwijl ik altijd zo mn best doe om aardig en begripvol te zijn! ben er gewoon een beetje kwaad en verdrietig van ( en dat vind ikdan weer stom van mezelf grr)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Sorella do 4 aug 2011 - 9:47

Dat mensen zo lief kunnen zijn voor een ander als ze diegene niet kennen.

Doet me echt goed:D !

Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Zininzon do 4 aug 2011 - 9:49

Dat mijn opa voor het eerst in zijn leven in een rolstoel wilde zitten en zich door het dorp liet duwen...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 10:20

Hoeveel ik van iemand kan houden smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 10:22

Dat mijn buurjongen van 6 jaar een blikje redbull zat te drinken :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 10:22

Dat ik felicitaties krijg van mensen waarvan ik het écht niet had verwacht, en dat sommige mensen het 'vergeten'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 10:23

Sorella schreef:Dat mensen zo lief kunnen zijn voor een ander als ze diegene niet kennen.

Doet me echt goed:D !

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 18:24

Dat mensen echt ineens op de rem gaan staan en dan meteen afdraaien zonder al van te voren richting aan te hebben gegeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Flippin' Bitch vr 5 aug 2011 - 5:11

Waarom mensen in mijn mijn woonplaats altijd aan de linkerkant van de weg gaan fietsen scratch
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waarover heb jij je verbaasd vandaag? - Pagina 4 Empty Re: waarover heb jij je verbaasd vandaag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum