Dagcafé
+18
ExpressoB
TNMN
Bay
Rush
Lotus
Beachgirl
Toet
Zininzon
Qiara
Merai
Kabouter
Suus
Zwoesj
Sjaantje
Tiana
Joontjuh
Lejow
Burn
22 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Expresso, volgens mij loopt het bij jou ook echt niet helemaal lekker... Als je het een keer kwijt wilt, gewoon om je hart te luchten of luisterend oor te hebben mag je me best een keer pm-en hoor! Ik herken je gevoel verder wel, heb het de laatste tijd ook vaak. Krijg al tranen in m'n ogen om het minste of geringste maar ik hou ze maar tegen. Afgelopen week was ik een avond alleen thuis en toen heb ik ze gelukkig wel ff laten stromen, lucht echt wel op.. Ik begrijp dat je ze tegenhoudt, maar als je de kans hebt, laat ze gaan.
Gast- Gast
Heb heel erg lang bij de ggz gelopen. De problemen(laat ik ze zo ff noemen) die ik toen had zijn voor een groot deel verleden tijd en heb het een en ander wel verwerkt. Sommige dingen raak je gewoon nooit meer kwijt(helaas) uit je gedachte.
Ga nu af en toe naar een soort van psychotherapeut.
Ga nu af en toe naar een soort van psychotherapeut.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
EB: Tranen inslikken is niet goed, verdriet/ pijn/ emoties zo vast houden komt dan vaak naar buiten in lichamelijke klachten. Maar zo ver ben je inmiddels al geloof ik he, dat je lichaam zich gaat uiten...
Herken het helaas maar al te goed
Herken het helaas maar al te goed
Gast- Gast
ProudMama schreef:Verwachte van Reva eigenlijk ook wel een kaartje met een treurwilg...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
EB, ik vind het al super dat je er aan doet wat je kunt!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Tnx Maple, stuur je misschien wel ff pm.
ProudMama schreef:Verwachte van Reva eigenlijk ook wel een kaartje met een treurwilg...
Was wel een teleurstelling dat je iets anders kreeg zeker?
Gast- Gast
Ik geef d;r nog een herkansing... Je bent tenslotte 6 weken kraamvrouw, dus ze heeft er nog 4...Alex schreef:ProudMama schreef:Verwachte van Reva eigenlijk ook wel een kaartje met een treurwilg...
Was wel een teleurstelling dat je iets anders kreeg zeker?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:ProudMama schreef:Verwachte van Reva eigenlijk ook wel een kaartje met een treurwilg...
Nou ik voelde me wel een halve treurwilg, want geen 1 pen in het hele kantoor wilde 'pakken' op die kaart en daarna heb ik me nog een klaplong geblazen
Gast- Gast
ProudMama schreef:EB: Tranen inslikken is niet goed, verdriet/ pijn/ emoties zo vast houden komt dan vaak naar buiten in lichamelijke klachten. Maar zo ver ben je inmiddels al geloof ik he, dat je lichaam zich gaat uiten...Herken het helaas maar al te goed
Hoe bedoel je dat?
Bedankt voor de knuffels van jullie. Gisteren was ik bij mijn moeder (en broers) die zie ik erg weinig. Ik ging mijn moeder ff knuffelen, zegt ze; Word je niet geknuffeld (ze bedoelde door mijn vriend) Ik heb er niet op gereageerd en gezegd dat ik haar ff wilde vasthouden. (Dat heeft zij ook vaak maar dan ben ik er nooit).
Nu moet ik huilen... oeps.. vaag... Dat is lang geleden, slik elke keer echt in.
Laatst aangepast door ExpressoB op di 2 aug 2011 - 9:31; in totaal 1 keer bewerkt
kijk maar even, ik zie hem vanzelf wel verschijnen als je er behoefte aan hebtExpressoB schreef:Tnx Maple, stuur je misschien wel ff pm.
Patsertje hier beneden heeft keiharde muziek in z'n auto aan... Moet dat? Ik kom hier voor m'n rust hoor
Gast- Gast
EB: Naar wat ik lees zit je ook niet lekker in je vel met lichamelijke klachten. Die ontstaan ook heel vaak als je spanning en emotie op ga kroppen. Of versterken ze.
Met mijn Fibromyalgie ging het bijv ook een stukje beter nadat ik me meer heb leren uiten.
Snap je wat ik bedoel?
Spanning moet er vaak uit, en als je het tegenhoud qua emotie gaat het vaak ergens anders 'zitten'.
Met mijn Fibromyalgie ging het bijv ook een stukje beter nadat ik me meer heb leren uiten.
Snap je wat ik bedoel?
Spanning moet er vaak uit, en als je het tegenhoud qua emotie gaat het vaak ergens anders 'zitten'.
Gast- Gast
merci beaucoup, ik nu ook.Stuiterbal schreef:Ik lees over kaassoufflé op facebook en nu heb ik honger !!!!
EB, krijg je die knuffels dan niet, van je vriend? Begrijp ik dat nou goed? En laat je tranen maar gewoon gaan, echt, het lucht op om die emoties er gewoon te laten zijn. Ik doe het thuis ook nooit maar mijn collega op werk die hamert er bij mij op dat ik emoties gewoon moet voelen en ervaren. Ik ben altijd iemand die alle emoties maar verstopt achter een lach en allerlei grappen en grollen. Maar daar wordt t niet beter op natuurlijk...
Gast- Gast
4tranen en toen hield het alweer op..
Heb eigenlijk ook een klein beetje trek, niet zoveel gegeten vandaag, heb net maar pakje sultana hartig op:)
Vanavond maar eens gemailt wanneer ik aan de beurt ben (bij een 'natuurgenezer') Weet niet precies hoe ik hem moet noemen. Begin juni mij aangemeld (wachtlijst). Wil toch graag wel snel terecht.
Heb eigenlijk ook een klein beetje trek, niet zoveel gegeten vandaag, heb net maar pakje sultana hartig op:)
Vanavond maar eens gemailt wanneer ik aan de beurt ben (bij een 'natuurgenezer') Weet niet precies hoe ik hem moet noemen. Begin juni mij aangemeld (wachtlijst). Wil toch graag wel snel terecht.
ProudMama schreef:EB: Naar wat ik lees zit je ook niet lekker in je vel met lichamelijke klachten. Die ontstaan ook heel vaak als je spanning en emotie op ga kroppen. Of versterken ze.
Snap je wat ik bedoel?
Inderdaad!
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: