Dagcafé
+18
ExpressoB
TNMN
Bay
Rush
Lotus
Beachgirl
Toet
Zininzon
Qiara
Merai
Kabouter
Suus
Zwoesj
Sjaantje
Tiana
Joontjuh
Lejow
Burn
22 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Dat is inderdaad schrikken, Stuit!
A. moest van de week overgeven en ik zag dus iets roods zitten op het shirt van m'n man (ze had over hem heen gekotst ) en ik schrok me dood, dacht eerst dat het bloed was. Maar bij nader inzien bleek het een tomaatje te zijn die ze tijdens het avondeten had gegeten.
A. moest van de week overgeven en ik zag dus iets roods zitten op het shirt van m'n man (ze had over hem heen gekotst ) en ik schrok me dood, dacht eerst dat het bloed was. Maar bij nader inzien bleek het een tomaatje te zijn die ze tijdens het avondeten had gegeten.
Gast- Gast
Storm schreef: voor S....misschien is hij daar wel ziek van, van de tand die doorkomt.
Dank je !!! Dat kan heel goed idd en daardoor is zijn weerstand gewoon laag en daardoor weer een luchtweg infectie erbovenop.
Ik ben het inmiddels wel gewend :cyclops:
Gast- Gast
Heb je die van mij ook dubbel
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Heb jij die dan???Maple schreef:Wat denk jij? Dat ik geen vriezer heb?
Stuiter, ben je vandaag nog wel naar het strand geweest? Zo ja, leuke dag gehad?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
@Sjaan: Nee helaas. S was enorm benauwd vannacht en heb hem voor het eerst bij mij in bed gehad omdat ik het niet vertrouwde. Hij kreeg moeilijk adem en hoeste erop los. Eerst naar de dokter geweest en hij vond het opzich wel kunnen gezien het warme weer maar moest uit de wind blijven. En ik was dus bang dat hij nog zieker ging worden dus ben maar niet gegaan.
Jammer want de tassen stonden al klaar.... Maar er komt nog wel een mooie dag als ik vakantie heb en dan kunnen we vaak genoeg gaan
Jammer want de tassen stonden al klaar.... Maar er komt nog wel een mooie dag als ik vakantie heb en dan kunnen we vaak genoeg gaan
Gast- Gast
Met Storm en M.Stuiterbal schreef:
Gast- Gast
Die heb ik 3x geloof ikStylegirl schreef:Heb je die van mij ook dubbel
Ik heb 1 hele unieke kaart gehad, een schattig kaartje in roze. Diegene dacht waarschijnlijk dat het 2 meisjes waren haha!!
Gast- Gast
Wat jammer Stuiter... maar wel begrijpelijk. Hoop dat S gauw weer beter is zodat jullie alsnog kunnen gaan. Wanneer heb je vakantie? Wat fijn trouwens dat het op je werk zo goed gaat, volgens mij had ik nog niet op die post van je gereageerd
Haha PM, hopelijk maakt dat het kaartje niet minder leuk .
Tiana- Ratel
PM, dan zal je die van mij ook wel meerdere keren gehad hebben Heb nog gekeken of er een 'eenling'-kaartje was dat ik eventueel ook geschikt achtte maar niks gevonden dat naar m'n zin was...
Storm schreef:Met Storm en M.Stuiterbal schreef:
Strak plan want dat is toch in roermond dus kan best even door rijden om jou en M op te halen
Gast- Gast
Sjaantje schreef:PM, dan zal je die van mij ook wel meerdere keren gehad hebben Heb nog gekeken of er een 'eenling'-kaartje was dat ik eventueel ook geschikt achtte maar niks gevonden dat naar m'n zin was...
Nee stom he, dat er zo weinig leuke kaartjes zijn :o
Tiana- Ratel
Sjaantje schreef:Wat jammer Stuiter... maar wel begrijpelijk. Hoop dat S gauw weer beter is zodat jullie alsnog kunnen gaan. Wanneer heb je vakantie? Wat fijn trouwens dat het op je werk zo goed gaat, volgens mij had ik nog niet op die post van je gereageerd
Tis de leeftijd schat kun je ook niks aan doen....
hahahahahahahahaha Maar ik heb vanaf 15 aug vakantie tot 5 september !!! En uiteraard is het dan mega mooi weer let maar op !
Gast- Gast
Lekker hoor Stuiterbal, geniet ervan maar dat komt vast wel goed;)
Pff zit mezelf een beetje in de weg..
Pff zit mezelf een beetje in de weg..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ga tandenpoetsen en dan neem ik jullie allemaal mee naar bed
(ga ff met de laptop in bed liggen)
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Welke meubels zijn beter/goedkoper: van de ikea of de leen bakker :-)?
Ik vind de Ikea betrouwbaarder als de Leen Bakker. Trouwens de Leen Bakker aapt na van de Kwantum en bij de Kwantum is de prijs kwaliteit verhouding beter als bij de Leen Bakker.
Ieder kaartje wordt weer uniek door de tekst die erin staat, ben met ieder kaartje weer even blij
En straks maar aan de jongens uitleggen dat mama vroeger zoveel tijd had dat ze hele dagen op een forum zat, maar hun echt na 15 min achter de pc buiten moeten spelen...
En straks maar aan de jongens uitleggen dat mama vroeger zoveel tijd had dat ze hele dagen op een forum zat, maar hun echt na 15 min achter de pc buiten moeten spelen...
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Tis de leeftijd schat kun je ook niks aan doen....
Hahahaha!ProudMama schreef:Ieder kaartje wordt weer uniek door de tekst die erin staat, ben met ieder kaartje weer even blij
En over de tekst in de kaartjes heb je gelijk, maar toch... Iedereen heeft na de geboorte wel dubbele kaarten maar in jullie geval is het waarschijnlijk wel extreem!
Maple schreef:Ik ga tandenpoetsen en dan neem ik jullie allemaal mee naar bed
Gast- Gast
Haha vind dat altijd grappig in een film. Als je de speler zijn gedachte hoort.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: