Dagcafé
+18
ExpressoB
TNMN
Bay
Rush
Lotus
Beachgirl
Toet
Zininzon
Qiara
Merai
Kabouter
Suus
Zwoesj
Sjaantje
Tiana
Joontjuh
Lejow
Burn
22 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Ik vond zon veel en veel te warm toen ik zwanger was, dus nooit in de zon gezeten.
Gast- Gast
Lekkerrrrrrrr! Ik vind softijs echt het lekkerste ijs ooit, veel lekkerder nog dan roomijs, sorbetijs, etc. Maar wel alleen als het goede kwaliteit softijs is.Reva schreef:Softijs
Het is me de hoestbui daarna helemaal waard.
Gast- Gast
Tis hier nu toch bewolkt haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ik ga straks een lekker Australian ijsje maken na het het eten... Hmm... daar heb ik zin in...
Hahaha. Mijn schoonouders hebben alles geloof ik. Het is tot vervelends aan toe.Lejow schreef:Mijn schoonouders hebben een boot (en een flinke ook.. zeg maar gewoon klein jacht)
Ik heb jetset schoonfamilie
Fitness ruimte, zwembad etc
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Hahaha. Mijn schoonouders hebben alles geloof ik. Het is tot vervelends aan toe.Lejow schreef:Mijn schoonouders hebben een boot (en een flinke ook.. zeg maar gewoon klein jacht)
Ik heb jetset schoonfamilie
Fitness ruimte, zwembad etc
Wat vervelend zeg
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ja, ik vind het soms best vervelend. Of moeilijk in ieder geval.
Mijn ouders hadden het nooit breed en zij hebben het op de bult om het zo maar te zeggen. Dat is behoorlijk wennen.
Mijn ouders hadden het nooit breed en zij hebben het op de bult om het zo maar te zeggen. Dat is behoorlijk wennen.
Rush- Lady Post-a-lot
Wat naar Rush!!
Wat vervelend, dat jij daarin moet zwemmen ook.. bah!
Wat vervelend, dat jij daarin moet zwemmen ook.. bah!
Lejow- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja, ik vind het soms best vervelend. Of moeilijk in ieder geval.
Ja dat ken ik deels.. mijn schoonouders hadden het ook een stuk breder dan mijn pa..
Lejow- Lady Post-a-lot
Joontjuh schreef:Ja, ik ga straks een lekker Australian ijsje maken na het het eten... Hmm... daar heb ik zin in...
Lekker!
Gast- Gast
Hoe was je brood met vruchtenhagel Flexa G?
Lejow- Lady Post-a-lot
Dames, deze oude vrouw gaat nog even op de bank liggen..
Ga over een uurtje naar Utrecht.. en voor de aaaaaaaaalllerlaatste keer naar WEEE WILL ROCCCKK YOUU!!!
Ga over een uurtje naar Utrecht.. en voor de aaaaaaaaalllerlaatste keer naar WEEE WILL ROCCCKK YOUU!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja, dat is heel raar. Nieuwe kleren? Geen probleem. Moet er een andere auto komen, nou maar even naar de dealer. De geldkraan is bij wijze van spreke nooit dicht en die stond bij ons vaker dicht dan open.Lejow schreef:Rush schreef:Ja, ik vind het soms best vervelend. Of moeilijk in ieder geval.
Ja dat ken ik deels.. mijn schoonouders hadden het ook een stuk breder dan mijn pa..
Ik zwem er trouwens niet in hoor. M`n vriend is z`n eigen zwembad aan het aanleggen. Dat vind ik dan wel weer leuk, haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Lily schreef:wat is een australian ijsje?
Dat is echt goddelijk ijs, net zoals Italiaans ijs, maar dan uit Australië... Hmm...
Lejow schreef:Rush schreef:Ja, ik vind het soms best vervelend. Of moeilijk in ieder geval.
Dat herken ik ook.
Mijn ouders hebben het ook niet breed en de moeder van mijn vriend gaat echt tig keer per jaar op vakantie etc.
Laatst aangepast door Snowflake op di 2 aug 2011 - 3:18; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop- Ratel
Lejow schreef:Dames, deze oude vrouw gaat nog even op de bank liggen..
Veel plezierrrr
Raindrop- Ratel
Geniet ervan Lejow... Ik zou ook nog wel een keer willen, maar dat laten de financiën nu niet toe. Ons huis gaat dan toch voor...
Jaaaaa we gaan barbecueen. Samen met mijn broer net alle boodschappen gedaan. Mijn ouders weten nog van niets dus ik ben benieuwd hoe ze het gaan vinden als ze straks thuis komen.
Gast- Gast
Ja, dat is gewoon heel erg wennen. M`n vriend is niet verwend hoor, hij moest (en moet natuurlijk) gewoon werken voor z`n geld. Maar 'alles' kan gewoon en dat kon bij ons nooit. Heel vreemd is dat.Snowflake schreef:Lejow schreef:Rush schreef:Ja, ik vind het soms best vervelend. Of moeilijk in ieder geval.
Dat herken ik ook.
Mijn ouders hebben het ook niet breed en de moeder van mijn vriend gaat echt tig keer per jaar op vakantie etc.
Rush- Lady Post-a-lot
Vergeet-me-nietje schreef:Lekkerrrrrrrr! Ik vind softijs echt het lekkerste ijs ooit, veel lekkerder nog dan roomijs, sorbetijs, etc. Maar wel alleen als het goede kwaliteit softijs is.Reva schreef:Softijs
Het is me de hoestbui daarna helemaal waard.
Met spikkels jonguh!
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: