Dagcafé
+18
ExpressoB
TNMN
Bay
Rush
Lotus
Beachgirl
Toet
Zininzon
Qiara
Merai
Kabouter
Suus
Zwoesj
Sjaantje
Tiana
Joontjuh
Lejow
Burn
22 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
De kwarkbolletjes niet, hahahaha.Alex schreef:Is dat je ziekenhuisdieetvoer, Rush? En merk je al resultaat?
Ik ben 5 kilo kwijt en dat is voor nu wel prima. Ik ga beginnen met start to run deze week, eens kijken of ik nog wat af kan vallen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Vijf kilo! Lekker joh! Goed bezig! Start to Run is leuk, ik wil het ook weer op gaan pakken.
Ik zit te twijfelen of ik straks het UWV ga bellen om me ziek te melden of dat ik gewoon volgende week het gesprek aan ga met mijn werkcoach en dan mijn dilemma voorleg. Wat zouden jullie doen?
Ik zit te twijfelen of ik straks het UWV ga bellen om me ziek te melden of dat ik gewoon volgende week het gesprek aan ga met mijn werkcoach en dan mijn dilemma voorleg. Wat zouden jullie doen?
Gast- Gast
Ik wil ook de nieuwe allerhande
En ik wil vrij zijn en iets leuks doen buiten, skaten ofzo. Misschien neem ik wel een paar uurtjes eerder vrij
En ik wil vrij zijn en iets leuks doen buiten, skaten ofzo. Misschien neem ik wel een paar uurtjes eerder vrij
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Alex schreef:Ik ga straks lekker 2 boterhammen met VRUCHTENHAGEL eten. Zo.
Kind van de duivel..
Gast- Gast
Ik heb het dilemma gemist Alex, dus ik weet het niet.
Start to run lijkt me ook erg leuk. M`n vriend is altijd aan het werk `s avonds, dus dan kan ik na het eten mooi even rennen, douchen en dan iets leuks doen
Start to run lijkt me ook erg leuk. M`n vriend is altijd aan het werk `s avonds, dus dan kan ik na het eten mooi even rennen, douchen en dan iets leuks doen
Rush- Lady Post-a-lot
Ik zou het gewoon voorleggen bij het UWV Alex. Daar zijn die mensen voor.
Ik heb al honger, maar moet nog een uur wachten tot mijn lunch!
Ik heb al honger, maar moet nog een uur wachten tot mijn lunch!
Gast- Gast
Oké, dilemma is dat ik over een paar maanden een 4-daagse behandeling voor mijn eetstoornis ga volgen. Als ik nu dus aan het werk zóu gaan, is het sowieso tijdelijk. Maar ik zie het echt niet zitten om nu (tijdelijk) aan het werk te gaan. Ik ben veel te veel met mezelf bezig, ik kan me niet concentreren, zie af en toe dingen vliegen (komt denk ik door medicatie) en ik ben dagenlang niet vooruit te branden (vooral op dagen dat A. op het kdv is, dan kom ik blijkbaar aan mijn rust en dan staat die verdomde vent met de hamer weer voor m'n neus). Ik denk dus niet dat het heel veel zin heeft om te solliciteren, maar ik heb nu nog wel die druk van het solliciteren (moet 1x per week). En het is echt niet zo dat ik niet wíl werken, want ik wil echt heel graag, maar ik heb de energie er gewoon niet voor. Dus moet ik me nu ziek melden (moet officieel vanaf dag 1 van je ziekte) of moet ik het volgende week aangeven in het gesprek met mijn werkcoach?
Gast- Gast
Ik zou het wel overleggen inderdaad, die mensen maken dit vast vaker mee. Succes!
Rush- Lady Post-a-lot
ik zou het gewoon aangeven bij het UWV, als jij nu ergens aangenomen wordt schieten zowel jij als het bedrijf er niks mee op.
Gast- Gast
Ik zou het ook aangeven Lex!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Sowieso, als je je ziek gaat melden, dan ben je dus de komende paar maanden ziek. Lijkt me dat ze dan vanzelf wel vragen gaan stellen, toch?
Gast- Gast
Ohh Lejow, ik lees net je ticker! Wat leuk, (voorzichtig?) gefeliciteerd!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Ik zou het ook gelijk aangeven bij het uwv, Alex!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
TNMN schreef:Ohh Lejow, ik lees net je ticker! Wat leuk, (voorzichtig?) gefeliciteerd!
Dank je!!!!
Ja, pff ik vind het nog wel enorm spannend hahaha!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:TNMN schreef:Ohh Lejow, ik lees net je ticker! Wat leuk, (voorzichtig?) gefeliciteerd!
Dank je!!!!
Ja, pff ik vind het nog wel enorm spannend hahaha!
Logisch toch, is helemaal niet erg! Voel je je goed verder? (ik heb niet zo veel verstand van zwangerschappen, geen idee wanneer ochtend misselijkheid begint?) Voor je het weet ben je 3 maanden verder en kan je het aan iedereen vertellen!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Het forum weet het .Alex schreef:Ja, Lejow, wie weten het al en wanneer gaan jullie het de hele wereld vertellen?
Ik ben vandaag niet vooruit te branden..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Het forum hahahaha en de helft van mijn whats app lijst
Donderdag / zaterdag / maandag zijn (schoon)ouders en oma aan de beurt
En ik zit er aan te denken om het met mijn verjaardag aan de rest te vertellen.. Het is dan wel pas 8 weken, maar vind het zo leuk whahahaaha
TNMN: Ik voel me eigenlijk erg goed.. ben afgelopen week een dag misselijk geweest en heb wat gevoelige borsten ( ), maar verder... nergens last van eigenlijk..
Donderdag / zaterdag / maandag zijn (schoon)ouders en oma aan de beurt
En ik zit er aan te denken om het met mijn verjaardag aan de rest te vertellen.. Het is dan wel pas 8 weken, maar vind het zo leuk whahahaaha
TNMN: Ik voel me eigenlijk erg goed.. ben afgelopen week een dag misselijk geweest en heb wat gevoelige borsten ( ), maar verder... nergens last van eigenlijk..
Lejow- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Grrr, was vanmorgen half 9/9uur wakker en ben toen weer gaan slapen, word ik toch ff over half 12 pas wakker!
Daar baal ik van, want wou eigenlijk dingen doen en moet over een half uur weg om te gaan werken:-S en echt lekker ben ik ook niet.
Grrr, was vanmorgen half 9/9uur wakker en ben toen weer gaan slapen, word ik toch ff over half 12 pas wakker!
Daar baal ik van, want wou eigenlijk dingen doen en moet over een half uur weg om te gaan werken:-S en echt lekker ben ik ook niet.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Alex schreef:Dus gewoon volgende week in het gesprek met mijn werkcoach aangeven?
Zou ik doen ja!
Pfff 1 droge cracker gegeten en maag doet aaaauw. Handig in restaurant vanavond.
Gast- Gast
ow fijn dan dat je nog niet zoveel last hebt van de kwaaltjes. En ik persoonlijk zou toch wachten tot de 12 weken (met vertellen aan familie) ook al vind je het zo leuk om aan iedereen te vertellen
Gast- Gast
Alex, ik zou het volgende week ook aangeven in het gesprek!
Lejow, echt spannend allemaal joh !
Reva, dat compenseert het eten bij Van Ree weer een beetje .
Lejow, echt spannend allemaal joh !
Reva, dat compenseert het eten bij Van Ree weer een beetje .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: