Dagcafé
+18
ExpressoB
TNMN
Bay
Rush
Lotus
Beachgirl
Toet
Zininzon
Qiara
Merai
Kabouter
Suus
Zwoesj
Sjaantje
Tiana
Joontjuh
Lejow
Burn
22 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Joontjuh schreef:Alex schreef:Whahaha, dat valt inderdaad best mee. Ik vind jouw woonplaats veel meer in the middle of f*cking nowhere, Joontjuh
Dat is ie ook Wel rustig hoor, alhoewel hier genoeg plaatsen omheen liggen
Whaha, oké, dan ligt het niet aan mij
Gast- Gast
Ik heb geen puf meer om me voor te bereiden op mijn eindgesprek donderdag, ik wil er klaar mee zijn!!!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Alex schreef:Joontjuh schreef:Alex schreef:Whahaha, dat valt inderdaad best mee. Ik vind jouw woonplaats veel meer in the middle of f*cking nowhere, Joontjuh
Dat is ie ook Wel rustig hoor, alhoewel hier genoeg plaatsen omheen liggen
Whaha, oké, dan ligt het niet aan mij
Nee, aan ons moeder, want die wilde per sé hier blijven wonen. Dicht bij oma enzo, daarom ga ik maar verhuizen, dalijk staat ze ook nog elke dag bij mij op de stoep, dan word ik gek, denk ik...
Qiara schreef:Ik heb geen puf meer om me voor te bereiden op mijn eindgesprek donderdag, ik wil er klaar mee zijn!!!
Kom op, je kan het, het zijn de laatste loodjes!!!
Komop, Q! Nog even doorzetten, de eindstreep is in zicht!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ah, dankjulliewel . Ik ga gelijk aan de slag, bye!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Wie staat er dalijk elke dag bij je op de stoep, Joontjuh? Je moeder of je oma? Ik word nu al zenuwachtig van mijn moeder, die staat ook af en toe ineens voor de deur. Gelukkig is het de laatste maanden minder omdat ik er wat van gezegd heb, ze stond op een gegeven moment bijna elke dag voor de deur en soms deed ze de deur ook gewoon open en kwam dus ook binnen (ze had een sleutel).
Gast- Gast
Hoi Stuit!!
Joontjuh, er wordt een meeting georganiseerd door Maura, Maple, Jordana en Zwoesj. Die gaat in september plaatsvinden.
Joontjuh, er wordt een meeting georganiseerd door Maura, Maple, Jordana en Zwoesj. Die gaat in september plaatsvinden.
Gast- Gast
Alex schreef:Wie staat er dalijk elke dag bij je op de stoep, Joontjuh? Je moeder of je oma? Ik word nu al zenuwachtig van mijn moeder, die staat ook af en toe ineens voor de deur. Gelukkig is het de laatste maanden minder omdat ik er wat van gezegd heb, ze stond op een gegeven moment bijna elke dag voor de deur en soms deed ze de deur ook gewoon open en kwam dus ook binnen (ze had een sleutel).
Ons mam... maar dat gaat dalijk niet, want ze heeft geen auto en komen fietsen zie ik haar niet zomaar doen
Ons pap vroeg al of ik af en toe kwam eten als ik het te druk had met school, die gaat me echt missen denk ik, maarja ben dan ook een papa's kindje
Ik, als ik dan tenminste niet in het ziekenhuis lig!Lize schreef:Wie van jullie gaat er naar de grote meeting?
Alex schreef:Hoi Stuit!!
Daar heb ik denk ik geen geld/tijd voor aangezien we dan moeten klussen en verbouwen...
Sjaantje schreef:Ik, als ik dan tenminste niet in het ziekenhuis lig!Lize schreef:Wie van jullie gaat er naar de grote meeting?
+1.
Gast- Gast
Alex schreef:Mijn dochter heeft echt een toffe leeftijd vandaag
Hoezo dat dan? Ik zag het al...
Laatst aangepast door Joontjuh op ma 1 aug 2011 - 9:08; in totaal 1 keer bewerkt
Whahaha je hebt gelijk! Gefeliciteerd Lex en A! En K. ook natuurlijkAlex schreef:Mijn dochter heeft echt een toffe leeftijd vandaag
Wat ga je morgen doen, Stuiter?
Sjaantje schreef:Whahaha je hebt gelijk! Gefeliciteerd Lex en A! En K. ook natuurlijkAlex schreef:Mijn dochter heeft echt een toffe leeftijd vandaag
Hahahaha, tnx!
En over 3 weken en 2 dagen is mijn kleine draak gewoon al 2
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: