Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vind jij....

+5
Sweety
Rush
TGR
Sugarfall
Blair
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vind jij.... - Pagina 2 Empty Re: Vind jij....

Bericht  Rush ma 1 aug 2011 - 3:19

Haha, dankjewel! Very Happy. 19 maanden, gaat echt snel zeg! :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 3:20

Ja enorm, ik woon hier de 10e ook alweer een jaar!

Gast
Gast

Bericht  Antibes ma 1 aug 2011 - 3:41

Sugarfall schreef:Ik vind dat Storm veranderd is, in positieve zin. Toen ik hier net op het forum kwam, was zij er nog onder haar oude naam, haar reacties waren veel onzekerder, en volgens mij was ze als persoon ook onzekerder dan nu. Je komt nu veel sterker over, je kunt je mening duidelijk formuleren en geeft die ook gewoon, en bent volgens mij niet meer zo bezig met wat anderen daarvan zouden kunnen vinden/denken.

Grappig, ik heb dat juist andersom (heb recent ontdekt wie Storm was haha). Niet zozeer negatief ofzo, maar ik vond haar eerst juist sterker overkomen. Rustiger ja, maar daardoor JUIST zelfverzekerder. Ik heb nu af en toe juist meer het idee dat ze overcompenseert. Maar goed, ik ben geen psycholoog, wat weet ik nou.. nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 3:42

Geen idee, vind Antibes wel cooler, maar kan ook komen omdat ik nu pas interesse heb zegmaar Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Antibes ma 1 aug 2011 - 3:43

Bazinga schreef:Geen idee, vind Antibes wel cooler, maar kan ook komen omdat ik nu pas interesse heb zegmaar Very Happy

Dat weet ik wel zeker, want ik ben mijn hele leven al cool. Cool

En bah! Net nu ik wat aardigs tegen jou zeg in Leaf der topic. En ik juist zo'n tegenstander ben van forumzoetsappigheid!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 3:48

Ik vind Antibes veel leuker dan eerst Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall ma 1 aug 2011 - 3:58

Antibes schreef:
Sugarfall schreef:Ik vind dat Storm veranderd is, in positieve zin. Toen ik hier net op het forum kwam, was zij er nog onder haar oude naam, haar reacties waren veel onzekerder, en volgens mij was ze als persoon ook onzekerder dan nu. Je komt nu veel sterker over, je kunt je mening duidelijk formuleren en geeft die ook gewoon, en bent volgens mij niet meer zo bezig met wat anderen daarvan zouden kunnen vinden/denken.

Grappig, ik heb dat juist andersom (heb recent ontdekt wie Storm was haha). Niet zozeer negatief ofzo, maar ik vond haar eerst juist sterker overkomen. Rustiger ja, maar daardoor JUIST zelfverzekerder. Ik heb nu af en toe juist meer het idee dat ze overcompenseert. Maar goed, ik ben geen psycholoog, wat weet ik nou.. nerd

Ja, het is inderdaad wel grappig om te lezen hoe meningen kunnen verschillen, volgens mij zei Maple dat ze Bazinga minder leuk vind dan op het vorige forum, ik vind haar nu juist leuker.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 4:21

Ik vind Tea-leaf in een positieve zin verandert, ze is nu veel sterker in haar reacties en ik heb het idee dat ze zich wat minder aantrekt van wat mensen vinden. Dat vind ik een goede verandering!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: