Vind jij....
+5
Sweety
Rush
TGR
Sugarfall
Blair
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vind jij....
Haha, dankjewel! . 19 maanden, gaat echt snel zeg!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Sugarfall schreef:Ik vind dat Storm veranderd is, in positieve zin. Toen ik hier net op het forum kwam, was zij er nog onder haar oude naam, haar reacties waren veel onzekerder, en volgens mij was ze als persoon ook onzekerder dan nu. Je komt nu veel sterker over, je kunt je mening duidelijk formuleren en geeft die ook gewoon, en bent volgens mij niet meer zo bezig met wat anderen daarvan zouden kunnen vinden/denken.
Grappig, ik heb dat juist andersom (heb recent ontdekt wie Storm was haha). Niet zozeer negatief ofzo, maar ik vond haar eerst juist sterker overkomen. Rustiger ja, maar daardoor JUIST zelfverzekerder. Ik heb nu af en toe juist meer het idee dat ze overcompenseert. Maar goed, ik ben geen psycholoog, wat weet ik nou..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Geen idee, vind Antibes wel cooler, maar kan ook komen omdat ik nu pas interesse heb zegmaar
Gast- Gast
Bazinga schreef:Geen idee, vind Antibes wel cooler, maar kan ook komen omdat ik nu pas interesse heb zegmaar
Dat weet ik wel zeker, want ik ben mijn hele leven al cool.
En bah! Net nu ik wat aardigs tegen jou zeg in Leaf der topic. En ik juist zo'n tegenstander ben van forumzoetsappigheid!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Sugarfall schreef:Ik vind dat Storm veranderd is, in positieve zin. Toen ik hier net op het forum kwam, was zij er nog onder haar oude naam, haar reacties waren veel onzekerder, en volgens mij was ze als persoon ook onzekerder dan nu. Je komt nu veel sterker over, je kunt je mening duidelijk formuleren en geeft die ook gewoon, en bent volgens mij niet meer zo bezig met wat anderen daarvan zouden kunnen vinden/denken.
Grappig, ik heb dat juist andersom (heb recent ontdekt wie Storm was haha). Niet zozeer negatief ofzo, maar ik vond haar eerst juist sterker overkomen. Rustiger ja, maar daardoor JUIST zelfverzekerder. Ik heb nu af en toe juist meer het idee dat ze overcompenseert. Maar goed, ik ben geen psycholoog, wat weet ik nou..
Ja, het is inderdaad wel grappig om te lezen hoe meningen kunnen verschillen, volgens mij zei Maple dat ze Bazinga minder leuk vind dan op het vorige forum, ik vind haar nu juist leuker.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind Tea-leaf in een positieve zin verandert, ze is nu veel sterker in haar reacties en ik heb het idee dat ze zich wat minder aantrekt van wat mensen vinden. Dat vind ik een goede verandering!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vind jij het erg
» Wie vind jij cool?
» Wat vind jij oud?
» Ik vind....
» Wie van het forum vind jij..
» Wie vind jij cool?
» Wat vind jij oud?
» Ik vind....
» Wie van het forum vind jij..