Waar kan je spuitjes zonder naald kopen?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waar kan je spuitjes zonder naald kopen?
Misschien een hele stomme vraag, maar ik ben opzoek naar dit soort spuitjes:
Zullen ze die bij een drogist verkopen of moet je daar echt voor naar een apotheek, en verkopen ze het daar überhaupt wel?
Ik heb ze nodig voor hij bijvoeren van mijn kat maar heb dus geen idee waar ik die zou kunnen kopen. Naar een drogist is iets makkelijker dan naar een apotheek, maar heb ook niet zoveel zin om tijd te verspillen aangezien de winkels om 5 uur sluiten en ik tot 4 uur moet werken.
Bedankt alvast!
Zullen ze die bij een drogist verkopen of moet je daar echt voor naar een apotheek, en verkopen ze het daar überhaupt wel?
Ik heb ze nodig voor hij bijvoeren van mijn kat maar heb dus geen idee waar ik die zou kunnen kopen. Naar een drogist is iets makkelijker dan naar een apotheek, maar heb ook niet zoveel zin om tijd te verspillen aangezien de winkels om 5 uur sluiten en ik tot 4 uur moet werken.
Bedankt alvast!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Waar kan je spuitjes zonder naald kopen?
Ga even langs bij je huisarts of dierenarts, die kunnen er vast wel een of twee missen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik heb zo'n spuitje laatst van onze dierenarts gekregen. Ik moest er zo urine mee opvangen uit een kattenbak zonder vulling. Kan je het niet bij je dierenarts vragen of je zo'n ding mag hebben/kopen?
Gast- Gast
Ik haal ze altijd bij de dierenarts. Kosten ze 10 cent per spuitje voor de 1ml. Je hebt ze ook groter zoals je al op het plaatje hebt, gaat de prijs iets van omhoog. Koop ze er regelmatig, omdat mijn cavia langdurig aan de pijnstillers zit en het spuitje na 2 weken wel een heel eind ruw gebeten heeft.
Kijken ze niet raar van op hoor
Kijken ze niet raar van op hoor
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Kan je gewoon bij de apotheek halen. Kost geen drol. 5 of 10 cent per stuk ofzo.
Gast- Gast
bij de dierenarts kan je ze gratis ophalen hoor!! waarom heb je het nodig voor je kat? is hij ziek?
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Bedankt meiden voor de reactie! Dan ga ik morgen toch maar even langs de apotheek!
De prijs maakt me niet uit, maar wilde even zeker weten dat ik ze daar gewoon kon kopen (Dierenarts had inderdaad ook nog gekund, eigenlijk niet aan gedacht!)
@Banjer, ze is heel mager (braakt veel, vaak diarree) en eet vandaag weer heel slecht, daarom geef ik haar nu als extra rijstebloem met 40%geitenmelk/60% water, maar ze wil vandaag totaal niet eten, behalve natvoer, maarja dat gooit ze er net zo hard weer uit, de brokken laat ze staan. Wil de spuitjes morgen gewoon voor de zekerheid in huis halen voor als ze nog niet eet dan, gister likte ze wel namelijk zonder problemen het papje op. Zodat ze toch iets binnen krijgt dan, zelfde geldt voor water, als ik kleine beetjes in haar bek kan spuiten krijgt ze toch wat vocht binnen.
Ze zit nu ook aan de panacur, tegen wormen en eventueel giardia, misschien dat het daar aan ligt dat ze vandaag wat minder eet.
De prijs maakt me niet uit, maar wilde even zeker weten dat ik ze daar gewoon kon kopen (Dierenarts had inderdaad ook nog gekund, eigenlijk niet aan gedacht!)
@Banjer, ze is heel mager (braakt veel, vaak diarree) en eet vandaag weer heel slecht, daarom geef ik haar nu als extra rijstebloem met 40%geitenmelk/60% water, maar ze wil vandaag totaal niet eten, behalve natvoer, maarja dat gooit ze er net zo hard weer uit, de brokken laat ze staan. Wil de spuitjes morgen gewoon voor de zekerheid in huis halen voor als ze nog niet eet dan, gister likte ze wel namelijk zonder problemen het papje op. Zodat ze toch iets binnen krijgt dan, zelfde geldt voor water, als ik kleine beetjes in haar bek kan spuiten krijgt ze toch wat vocht binnen.
Ze zit nu ook aan de panacur, tegen wormen en eventueel giardia, misschien dat het daar aan ligt dat ze vandaag wat minder eet.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Soortgelijke onderwerpen
» Help! sinds kort ruik ik naar zweet. ik snap er niks van
» waar kun je pannekoekenmix kopen zonder koemelk/lactose?
» Huis kopen zonder aankoopmakelaar
» Huis kopen zonder makelaar
» Waar kun je potpourri kopen?
» waar kun je pannekoekenmix kopen zonder koemelk/lactose?
» Huis kopen zonder aankoopmakelaar
» Huis kopen zonder makelaar
» Waar kun je potpourri kopen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: