Wat is jou favo ijsje
+26
Ooh La La!
Moira
loura
nijntje4
_Liv
eigenwijs
silly-one
Winegum
Derpy
Coco
CCC
Slakje
Balloon
Paper Crown
Reeza
SarahKey
Marsy28
M-G
Susan
Linnie1985
Nyx
Mizz_S
*Lookie*
Punk'd
Joan
Uiltje
30 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat is jou favo ijsje
Wat is jou favoriete ijsje met dit warme weer.
Mijn favoriet blijft toch de cornetto!
Mijn favoriet blijft toch de cornetto!
Uiltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 63
Registratiedatum : 04-07-13
Re: Wat is jou favo ijsje
Witte Magnum, en de witte Magnum met aardbeienvulling, ofzo? En nu vind ik de caramelcornetto's van de c1000 erg lekker. Maar het allerliefst neem ik toch een schepijsje van de ijsboer. En dan wel in een bekertje, want met schepijs in een hoorntje kan ik niet overweg.
Qua waterijs vind ik een perenijsje het lekkerst.
Qua waterijs vind ik een perenijsje het lekkerst.
Gast- Gast
Ik vind waterijs lekker als het echt heel warm is, want van romige ijsjes krijg ik altijd meer dorst. Als ik een romig ijsje wil, dan doen de Mars/Twix/Bounty/Snicker ijsjes het altijd goed.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Italiaans ijs en dan een bakje met de smaken Yoghurt en Kokos of Straciatella
(maar altijd de yoghurt. Zo heerlijk!)
In huis heb ik nooit ijsjes. Als ik echt loos wil gaan koop ik snickers ijs haha. Maar meestal hou ik mijzelf in omdat ik vaak genoeg lekkere ijsjes in de stad ofzo eet.
(maar altijd de yoghurt. Zo heerlijk!)
In huis heb ik nooit ijsjes. Als ik echt loos wil gaan koop ik snickers ijs haha. Maar meestal hou ik mijzelf in omdat ik vaak genoeg lekkere ijsjes in de stad ofzo eet.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Schepijs vind ik heerlijk en dan het liefst Italiaans, of bij ketens die het zelf maken zoals Puur of Min 12. De smaken yoghurtijs, banaan, witte chocolade, after eight of met nootjes vind ik érg lekker.
Qua waterijsjes (erg verfrissend met dit weer) vind ik perenijsjes lekker, die heb ik bijna standaard wel in huis.
Qua waterijsjes (erg verfrissend met dit weer) vind ik perenijsjes lekker, die heb ik bijna standaard wel in huis.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben eigenlijk niet zo'n grote ijsfan, thuis eet ik al echt bijna nooit ijs, maar als ik t al eet dan meestal een simpele dubbellikker en dan wel 1 stokje maar (de helft dus). Zo af en toe een Italiaans ijsje halen vind ik wel lekker, ik houd van chocolade en notensmaken. Qua andere ijsjes heb ik niet echt favorieten, als ik n keer een ijsje haal kijk ik ter plekke wel wat ik neem. Ijsjes met koek/hoorntjes vind ik niets aan.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Op de eerste plaats een Raketje. Op de tweede plaats een goedkope vorm van Cornetto en op de derde plaats B&J Chuncky monkey. Laatste is me alleen veel te duur...
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Caramel Cornetto, wel eigen merk ah of plus!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Ik mocht trouwens laatst bij een ijszaak ik Leiden yoghurt-honing-walnootijs proeven, die was erg lekker.
Gast- Gast
Ik eet niet zo vaak een ijsje, maar ik vind het lekker als er caramelsaus in zit, en het liefst ook chocola, of chocoladeijs.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik kan niet kiezen, het ligt er maar net aan waar ik zin in heb.
- Witte chocolade ijs van de Toscana ijssalon
- Softijs in een reuzenbeker (maar niet van iedere zaak)
- Solero Exotic
- Magnum Almond
- Bosvruchten-ijsje
(waterijs)
- Witte chocolade ijs van de Toscana ijssalon
- Softijs in een reuzenbeker (maar niet van iedere zaak)
- Solero Exotic
- Magnum Almond
- Bosvruchten-ijsje
(waterijs)
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn heftige verslaving momenteel...
Zoals coffeeshops in Amsterdam overal zijn, vind je hier overal frozen yoghurt shops. Beetje swirl idee maar dan lekkerder. En dit is mijn favoriet:
aardbei en mango frozen yoghurt met aarbeitjes, witte en bruine chocolade stukjes en marshmallows.. MMMMMMM
Zoals coffeeshops in Amsterdam overal zijn, vind je hier overal frozen yoghurt shops. Beetje swirl idee maar dan lekkerder. En dit is mijn favoriet:
aardbei en mango frozen yoghurt met aarbeitjes, witte en bruine chocolade stukjes en marshmallows.. MMMMMMM
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Softijs en vooral die van de mcdonalds.
Qua voor verpakt ijs vind ik een split of zo'n chocoijsje wel lekker, maar ben niet zo'n fan van voor verpakt ijs.
In een ijssalon kies ik vooral witte chocolade ijs en stractiatella ijs.
Qua voor verpakt ijs vind ik een split of zo'n chocoijsje wel lekker, maar ben niet zo'n fan van voor verpakt ijs.
In een ijssalon kies ik vooral witte chocolade ijs en stractiatella ijs.
Ja frozen yoghurt, dat is zo lekker! Helaas alleen in Amsterdam te koop bij mij in de buurt, maar ik denk dat ze het in Rimini ook wel hebben.
Verder gister een heel lekker aardbeien-yoghurt ijsje op van Erbens, die zijn ook heerlijk en biologisch en maar 60 kcal.
Verder gister een heel lekker aardbeien-yoghurt ijsje op van Erbens, die zijn ook heerlijk en biologisch en maar 60 kcal.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Reeza schreef:Ja frozen yoghurt, dat is zo lekker! Helaas alleen in Amsterdam te koop bij mij in de buurt, maar ik denk dat ze het in Rimini ook wel hebben.
Lekker zijn die Erbens he! Heb ik ook altijd, maar die met citroen is niet zo.
Mijn moeder had gisteren Liuk's met een stokje van drop. Lékker niet normaal!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb gisteren Coco en Choco van Beluga ontdekt! Heerlijk!
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Cornetto, raketijsje en gewoon 2 bolletjes chocolade op een hoorntje met discobolletjes
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Citroensorbet ijs, split en mars ice cream
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
McFlurry white almond en zelfgemaakte frozen yoghurt aardbei/mango! Yammie.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
IJsjes die ik nu nergens meer kan vinden Het waren cornetto's met drie soorten sorbetijs: cassis, aardbeien en frambozen geloof ik. Ik weet ook niet meer van welk merk ze waren, maar ik kocht ze altijd in de supermarkt.
Frozz (froyo met smaakjes) mag ik eigenlijk niet, maar vind ik wel ontzettend lekker.
Frozz (froyo met smaakjes) mag ik eigenlijk niet, maar vind ik wel ontzettend lekker.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Paper Crown schreef:Mijn moeder had gisteren Liuk's met een stokje van drop. Lékker niet normaal!!
Die had ik een tijdje terug ook, erg lekker! Ik ben met dit weer echt gek op citroenijs, lekker fris. En schepijs ben ik ook dol op! Meloen, mango, kokos, mjam.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Coco schreef:McFlurry white almond en zelfgemaakte frozen yoghurt aardbei/mango! Yammie.
Ik vind de mcFlurry Magnum dit jaar tegenvallen, vorig jaar waren ze lekkerder. Hoe maak je dat zelfgemaakte ijs eigenlijk? Klinkt lekker!
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Reeza schreef:Ja frozen yoghurt, dat is zo lekker! Helaas alleen in Amsterdam te koop bij mij in de buurt, maar ik denk dat ze het in Rimini ook wel hebben.
Lekker zijn die Erbens he! Heb ik ook altijd, maar die met citroen is niet zo.
Mijn moeder had gisteren Liuk's met een stokje van drop. Lékker niet normaal!!
Ik had met vriendinnen een pak van die Erbens-aardbeienijsjes gekocht, maar wij vonden ze zo vies! Net karton en 't smaakte totaal niet naar aardbeien. We hebben alles weggegooid.
Mars-ijsjes vind ik ook te lekker.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Qua ijs een Cornetto.
Maar liever eet ik een Frozen Yoghurt van Kurt. Die zit in Nijmegen en zijn naast een frozen yoghurt zaak ook bijna volledig biologisch.
Maar liever eet ik een Frozen Yoghurt van Kurt. Die zit in Nijmegen en zijn naast een frozen yoghurt zaak ook bijna volledig biologisch.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand een ijsje?
» Hoe heet dit ijsje???
» Kind vermoord vanwege jatten van een ijsje.
» nav wat is jou favo kookboek en waarom
» Lipbalsem, lipgloss, wat is je favo???
» Hoe heet dit ijsje???
» Kind vermoord vanwege jatten van een ijsje.
» nav wat is jou favo kookboek en waarom
» Lipbalsem, lipgloss, wat is je favo???
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: