Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+18
Kabouter
Marin
Geluk
Toet
M_as
Admin
Lejow
Suus
Zininzon
Merai
Leine
Tiana
Champagne
Lotus
Burn
Zwoesj
Sjaantje
Rush
22 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lejow zo 31 jul 2011 - 10:31

Heb ik nou iedereen weggejaagd? Laughing
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 10:31

Mensen alsjeblieft, het was een grap naar Reva, waarvan Reva wel weet waar het over gaat. Iedereen weet toch wel dat ik niets tegen Reva heb en er dus een andere lading achter de reactie zit.

Pippa, wie is Pippa? Wat heeft dit met Pippa te maken. Die discussie van gister ging om veel meer. Om de reacties en opmerkingen nadat ik aangaf het niet te geloven. Wat ik nog steeds niet doe. Pippa gaat vandaag door, door haar reactie te verwijderen. Ik ben er allang klaar mee.

Lejow, smakelijk eten. Ik zou een schoen bakken van cake, eet makkelijker!

Ik ben thuis! angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 10:32

James schreef:Ik vind dat toch wel héél vreemd om te zeggen hoor. Kijk, dat je nou gefrustreerd bent over de Pippa actie, oké. Maar kom op.. waar gaat dit over?
Over de salontafel van Reva.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 10:32

Lejow schreef:Voor de rest reageert Smikkel altijd als een sunny , dus dat scheelt angel
Dus.. Wie zei er net dat ik niet door moest gaan? scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lejow zo 31 jul 2011 - 10:36

Het zal allemaal wel..
Ik gaat pitten
Ajuus!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lejow zo 31 jul 2011 - 10:36

Oh nee...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lejow zo 31 jul 2011 - 10:36

Ik ga pas pitten
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lejow zo 31 jul 2011 - 10:36

Bij 7000 posts
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lejow zo 31 jul 2011 - 10:36

En dat is...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lejow zo 31 jul 2011 - 10:37

NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

Dag allemaal!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  M_as zo 31 jul 2011 - 10:40

Ik pit nog niet...ik wacht (heel triest :P) tot 12 uur, want dan ben ik jarig
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 10:41

Smikkell schreef:

Pippa, wie is Pippa? Wat heeft dit met Pippa te maken. Die discussie van gister ging om veel meer. Om de reacties en opmerkingen nadat ik aangaf het niet te geloven. Wat ik nog steeds niet doe. Pippa gaat vandaag door, door haar reactie te verwijderen. Ik ben er allang klaar mee.

Zo klaar dat je er toch nog even op in moet haken. Dan geloof je het toch lekker niet? Mij een rotzorg, jij was niet per ongeluk verwijderd, alleen James, ik heb ook nooit anders beweerd, dus ga lekker wat nuttigs doen ofzo. Ik reageerde normaal vanmiddag in het dagcafé maar gezien het feit dat je me volledig negeerde, heb ik mijn reactie weer verwijderd, omdat het toch geen zin had blijkbaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 10:41

Lejow schreef:Het zal allemaal wel..
Ik gaat pitten
Ajuus!
Dagcafé - Pagina 27 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 10:43

James schreef:
Maura schreef:
James schreef:Ik vind dat toch wel héél vreemd om te zeggen hoor. Kijk, dat je nou gefrustreerd bent over de Pippa actie, oké. Maar kom op.. waar gaat dit over?

Om het ongenoegen van Smikkell.... angel

Mjah. Kijk, ik vond het ook iéts te toevallig dat Pippa mij na een discussie hier per ongeluk van Facebook verwijderde. Maar ze zegt dat ze het niet expres heeft gedaan, nou dat zal dan wel. En al had ze het wel expres gedaan, boeiend. Blijkbaar klikt het dan niet zo, ook goed. Ik gooi ook wel eens (in mijn ogen) irritante forummers van Facebook. Mag ik toch zelf weten? Het is maar Facebook...Maar om daar nou werkelijk een hele rel om los te gaan schoppen en andere forummers ook even mee te nemen..nee dat gaat echt even aan mij voorbij hoor. Maar goed, dat ben ik.

En nou pleur ik mijn bedje in.

Het was bij jou écht per ongeluk, ik was al aan het opschonen voordat we überhaupt een discussie hadden, en verder heb ik iedereen met een reden verwijderd, ik zou ook niet weten waarom dat niet zou mogen/kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 10:43

Pippa schreef:
Smikkell schreef:

Pippa, wie is Pippa? Wat heeft dit met Pippa te maken. Die discussie van gister ging om veel meer. Om de reacties en opmerkingen nadat ik aangaf het niet te geloven. Wat ik nog steeds niet doe. Pippa gaat vandaag door, door haar reactie te verwijderen. Ik ben er allang klaar mee.

Zo klaar dat je er toch nog even op in moet haken. Dan geloof je het toch lekker niet? Mij een rotzorg, jij was niet per ongeluk verwijderd, alleen James, ik heb ook nooit anders beweerd, dus ga lekker wat nuttigs doen ofzo. Ik reageerde normaal vanmiddag in het dagcafé maar gezien het feit dat je me volledig negeerde, heb ik mijn reactie weer verwijderd, omdat het toch geen zin had blijkbaar.
Ja, klaar ja. En deze reactie was op de posts van anderen.



En wat kinderachtig. Ik had niet eens de tijd om te reageren en reageerde ook niet op anderen. Bah, wat val jij me tegen zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 10:44

Smikkell schreef:
Pippa schreef:
Smikkell schreef:

Pippa, wie is Pippa? Wat heeft dit met Pippa te maken. Die discussie van gister ging om veel meer. Om de reacties en opmerkingen nadat ik aangaf het niet te geloven. Wat ik nog steeds niet doe. Pippa gaat vandaag door, door haar reactie te verwijderen. Ik ben er allang klaar mee.

Zo klaar dat je er toch nog even op in moet haken. Dan geloof je het toch lekker niet? Mij een rotzorg, jij was niet per ongeluk verwijderd, alleen James, ik heb ook nooit anders beweerd, dus ga lekker wat nuttigs doen ofzo. Ik reageerde normaal vanmiddag in het dagcafé maar gezien het feit dat je me volledig negeerde, heb ik mijn reactie weer verwijderd, omdat het toch geen zin had blijkbaar.
Ja, klaar ja. En deze reactie was op de posts van anderen.



En wat kinderachtig. Ik had niet eens de tijd om te reageren en reageerde ook niet op anderen. Bah, wat val jij me tegen zeg!

Dus, omdat het een post op anderen is mag ik daar niet op reageren? Het gaat óver mee, dus neem aan dat ik daar best om mag reageren. En tegenvallen? Wat een gelul. Mijn reactie was: Lekker, als het sorbetijs is, graag! En toen je toch niet reageerde, en wel op anderen dacht ik, laat dan maar. Niks meer, niks minder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 10:46

Lachen, als ik elke post waar geen reactie op komt moet verwijderen ga ik het druk krijgen :P

Wilde je geen flater slaan, Pippa? Oeeh oeeeh volgens mij geeft Smikk bewust geen reactie, dan verwijder ik snel mn post!! lol!

edit: En ik altijd maar denken dat de sterretjes in het dagcafe stonden voor posts met privezaken. Stom van mij angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 10:47

Pippa, je weet toch dat je hier niets mag. Laat het duidelijk zijn, je mag nooit een ander verwijderen. Zo wel dan is de waarheid slechts een leugen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 10:47

bounce Knap hoor, dat mensen namens anderen kunnen denken hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 10:47

Maura schreef:Pippa, je weet toch dat je hier niets mag. Laat het duidelijk zijn, je mag nooit een ander verwijderen. Zo wel dan is de waarheid slechts een leugen.

Jouw waarheid of de maatschappelijke?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 10:48

Maura schreef:Pippa, je weet toch dat je hier niets mag. Laat het duidelijk zijn, je mag nooit een ander verwijderen. Zo wel dan is de waarheid slechts een leugen.

Ja, wellicht moet dat maar in de reglementen opgenomen worden hier op het forum laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 10:49

M_as schreef:Ik pit nog niet...ik wacht (heel triest :P) tot 12 uur, want dan ben ik jarig

Hoe oud word je? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 10:49

Jij bent echt goed in verdraaien. Je zegt dat ik door ga omdat ik het niet kan laten. Ik geef aan dat ik reageerde op post van anderen en er daarom nog wat over zei. Niet om het feit dat ik er nog niet klaar mee was. Ik zeg nergens dat jij niet mag reageren, dus draai het niet om.



Echt, wat een rotmens ben jij!



Ga lekker je posts verwijderen en praat niet tegen me. Hoe kinderachtig om je post te verwijderen als er niet snel genoeg een reactie komt... Dagcafé - Pagina 27 394967 Jij was dus duidelijk de gene die er nog niet klaar mee was. Je hebt mij dag weer gemaakt met je actie Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 10:49

Reva schreef:
Maura schreef:Pippa, je weet toch dat je hier niets mag. Laat het duidelijk zijn, je mag nooit een ander verwijderen. Zo wel dan is de waarheid slechts een leugen.

Jouw waarheid of de maatschappelijke?

Mijn waarheid wordt toch nooit geloofd, want daarin hebben forummers eigen stemmetjes, dus doe het maatschappelijke maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 10:50

Pippa schreef: bounce Knap hoor, dat mensen namens anderen kunnen denken hier.
Doe het dan ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum