Dagcafé
+18
Kabouter
Marin
Geluk
Toet
M_as
Admin
Lejow
Suus
Zininzon
Merai
Leine
Tiana
Champagne
Lotus
Burn
Zwoesj
Sjaantje
Rush
22 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Kapsalon. Maar volgende x mogen ze voor mij echt wel een half bakje makenZwoesj schreef:Maple schreef:Zooooo dan, ik zit VÓÓÓLL
Wat is het geworden???
Gast- Gast
Maple schreef:Stuiterbal schreef:Maple schreef:Zooooo dan, ik zit VÓÓÓLL
Ikke ook !!!
Burp.
*zet duim tegen haar hoofd en geeft maple een klap want ze was te laat*
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Maple schreef:Stuiterbal schreef:Maple schreef:Zooooo dan, ik zit VÓÓÓLL
Ikke ook !!!
Burp.
*zet duim tegen haar hoofd en geeft maple een klap want ze was te laat*
Sorry, hij ontglipte me, had geen kans mee rom m'n duim tegen m'n voorhoofd te zetten
Gast- Gast
Hahaha Stuiterbal dat spelletje deden we gisteravond, elke keer als iemand een boer liet snel iedereen duim tegen het voorhoofd. En dan de laatste een klap geven ik lig telkens dubbel om dat spelletje
Gast- Gast
Storm schreef:Hahaha Stuiterbal dat spelletje deden we gisteravond, elke keer als iemand een boer liet snel iedereen duim tegen het voorhoofd. En dan de laatste een klap geven ik lig telkens dubbel om dat spelletje
Ikke ook hahahahaha Ik ben altijd heel snel met mijn duim
Gast- Gast
Oh Lord, ik ging wat water drinken maar volgens mij zakt dat niet eens meer naar beneden Ik heb dorst maar dat drinkt dus niet echt lekker zo...
Gast- Gast
Daar was ik weer!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nu wil ik ook frietjes, ben bang dat ik W. niet zover krijg..
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Pippa schreef:.
Huuuuh
Waarom vraag je Smikkell 'Met sorbetijs? Dan graag!' (of iets in die richting) en haal je het dan weer weg??
Gast- Gast
Burn in the house....
Ohh ik heb ergens enorme zin in al een paar dagen.... maar gaat een beetje lastig
Ohh ik heb ergens enorme zin in al een paar dagen.... maar gaat een beetje lastig
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Burn in the house....
Patat?
Gast- Gast
Dat wordt vingeren dan.
Gast- Gast
Ik ben op vakantie geweest dus wellicht niet meer helemaal up to date maar er was toch iemand die je in dat soort behoeften kon voorzien?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Merai, NEEEE! Je hebt duidelijk een stuk gemist!
Ik antwoord ff voor Stuit!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Merai schreef:Stuiterbal schreef:Burn in the house....
Ik ben op vakantie geweest dus wellicht niet meer helemaal up to date maar er was toch iemand die je in dat soort behoeften kon voorzien?
Laatst aangepast door Stuiterbal op zo 31 jul 2011 - 5:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Burn schreef:Merai, NEEEE! Je hebt duidelijk een stuk gemist!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef: fucked Reev je hebt me door.....
Heb ik daar zelf ook nog inspraak in?
Gast- Gast
moet jij morgen vroeg op?Merai schreef:Nu wil ik ook frietjes, ben bang dat ik W. niet zover krijg..
Gast- Gast
Reva schreef:Stuiterbal schreef: fucked Reev je hebt me door.....
Heb ik daar zelf ook nog inspraak in?
Gast- Gast
Smikkell schreef:moet jij morgen vroeg op?Merai schreef:Nu wil ik ook frietjes, ben bang dat ik W. niet zover krijg..
Je stelt een compromis voor van patatjes halen en in ruil daarvoor de hele nacht seks?
Gast- Gast
We gaan het nu niet over sex hebben ..... Ik kan al slecht tegen het onderwerp frieten maar sex kan ik nu echt niet aan.....
Gast- Gast
Dat zullen wij eens zien wie de snelste is, ja!Stuiterbal schreef:Storm schreef:Hahaha Stuiterbal dat spelletje deden we gisteravond, elke keer als iemand een boer liet snel iedereen duim tegen het voorhoofd. En dan de laatste een klap geven ik lig telkens dubbel om dat spelletje
Ikke ook hahahahaha Ik ben altijd heel snel met mijn duim
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: