Dagcafé
+18
Kabouter
Marin
Geluk
Toet
M_as
Admin
Lejow
Suus
Zininzon
Merai
Leine
Tiana
Champagne
Lotus
Burn
Zwoesj
Sjaantje
Rush
22 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Nee, haal Storm er niet ook nog bij.Megara schreef:Reva schreef:Megara schreef:En Maura was ABE of zo? En met een naamsverandering ook meteen een andere manier van reageren aangenomen?
Zo was ze altijd al hoor.
Was me de afgelopen weken niet zo opgevallen. Stilte voor de storm dus.
Gast- Gast
Laten we er nou ook niet een massale Maura-pestpartij van maken. Kunnen we het over iets leuks hebben? Iemand trek in een eh... oh shit, heb niks in huis
Gast- Gast
Er gaan ook nachttreinenMaple schreef:Laten we er nou ook niet een massale Maura-pestpartij van maken. Kunnen we het over iets leuks hebben? Iemand trek in een eh... oh shit, heb niks in huis
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, haal Storm er niet ook nog bij.Megara schreef:Reva schreef:Megara schreef:En Maura was ABE of zo? En met een naamsverandering ook meteen een andere manier van reageren aangenomen?
Zo was ze altijd al hoor.
Was me de afgelopen weken niet zo opgevallen. Stilte voor de storm dus.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Er gaan ook nachttreinenMaple schreef:Laten we er nou ook niet een massale Maura-pestpartij van maken. Kunnen we het over iets leuks hebben? Iemand trek in een eh... oh shit, heb niks in huis
heb je nu je lolbroek gevonden?
Merai- Ratel
Smikkell schreef:
Nee, haal Storm er niet ook nog bij.
Ik vind Storm een leuke forummer.
Gast- Gast
Naar?Smikkell schreef:Er gaan ook nachttreinenMaple schreef:Laten we er nou ook niet een massale Maura-pestpartij van maken. Kunnen we het over iets leuks hebben? Iemand trek in een eh... oh shit, heb niks in huis
Gast- Gast
Moet dat echt? Ik vind namelijk dat ik niet te ver ging en vond het helemaal geen aanval. Een discussie tussen twee partijenen die beiden bezig waren. Niet alleen Smikkell.toetje_ schreef:Maura schreef:Megara schreef:En Maura was ABE of zo? En met een naamsverandering ook meteen een andere manier van reageren aangenomen?
Ik ben sinds vrijdagavond, hoe ze de aanval op Pippa opende, zo klaar met haar. Dat ik inderdaad even het negatieve laat zien van mezelf. Sorry...
Reageer dat dan lekker op haar af, en niet op anderen.
Laatst aangepast door Smikkell op zo 31 jul 2011 - 11:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Megara schreef:Smikkell schreef:
Dat vind ik ook
Merai- Ratel
Ga ik even voor je opzoeken..Maple schreef:Naar?Smikkell schreef:Er gaan ook nachttreinenMaple schreef:Laten we er nou ook niet een massale Maura-pestpartij van maken. Kunnen we het over iets leuks hebben? Iemand trek in een eh... oh shit, heb niks in huis
Gast- Gast
Ik ookMerai schreef:Megara schreef:Smikkell schreef:
Dat vind ik ookmaar het was een grapje
Gast- Gast
Ja, ga niet in mijn bnlote kont bij je slapen. Is de nachttrein ook een euro?Merai schreef:Smikkell schreef:Er gaan ook nachttreinenMaple schreef:Laten we er nou ook niet een massale Maura-pestpartij van maken. Kunnen we het over iets leuks hebben? Iemand trek in een eh... oh shit, heb niks in huis
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, iets met collega´s die haar weer eens hadden herkent. De moeite waard om een andere naam te nemen en ABE zeggen mag niet. Lekker handig om dan wel foto´s te plaatsen en uitleg te geven onder je nieuwe naam. ABE is de grootste praatjesmaker die er is. TreurwilgMegara schreef:En Maura was ABE of zo? En met een naamsverandering ook meteen een andere manier van reageren aangenomen?
Het roze in jouw leven zijn geen hersenen. Weet je hoe de kerkklokken luiden? Dom ding, dom ding, dom ding.
Gast- Gast
Maura schreef:Smikkell schreef:Ja, iets met collega´s die haar weer eens hadden herkent. De moeite waard om een andere naam te nemen en ABE zeggen mag niet. Lekker handig om dan wel foto´s te plaatsen en uitleg te geven onder je nieuwe naam. ABE is de grootste praatjesmaker die er is. TreurwilgMegara schreef:En Maura was ABE of zo? En met een naamsverandering ook meteen een andere manier van reageren aangenomen?
Het roze in jouw leven zijn geen hersenen. Weet je hoe de kerkklokken luiden? Dom ding, dom ding, dom ding.
Je hoeft je hallucinaties niet met íedereen te delen hoor.
Gast- Gast
Maple schreef:Naar?Smikkell schreef:Er gaan ook nachttreinenMaple schreef:Laten we er nou ook niet een massale Maura-pestpartij van maken. Kunnen we het over iets leuks hebben? Iemand trek in een eh... oh shit, heb niks in huis
stations
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Ja, ga niet in mijn bnlote kont bij je slapen. Is de nachttrein ook een euro?Merai schreef:Smikkell schreef:Er gaan ook nachttreinenMaple schreef:Laten we er nou ook niet een massale Maura-pestpartij van maken. Kunnen we het over iets leuks hebben? Iemand trek in een eh... oh shit, heb niks in huis
Nope maar een enkele reis valt best mee
Merai- Ratel
Hee, geef mijn broek terug.Merai schreef:Maple schreef:Naar?Smikkell schreef:Er gaan ook nachttreinenMaple schreef:Laten we er nou ook niet een massale Maura-pestpartij van maken. Kunnen we het over iets leuks hebben? Iemand trek in een eh... oh shit, heb niks in huis
stations
Hier heeft Maple toch niet aan. Ze heeft honger!
Laatst aangepast door Smikkell op zo 31 jul 2011 - 11:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Merai schreef:Smikkell schreef:Ja, ga niet in mijn bnlote kont bij je slapen. Is de nachttrein ook een euro?Merai schreef:Smikkell schreef:Er gaan ook nachttreinenMaple schreef:Laten we er nou ook niet een massale Maura-pestpartij van maken. Kunnen we het over iets leuks hebben? Iemand trek in een eh... oh shit, heb niks in huis
Nope maar een enkele reis valt best meedoen doen doen
Hilarisch
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ga ik even voor je opzoeken..Maple schreef:Naar?Smikkell schreef:Er gaan ook nachttreinenMaple schreef:Laten we er nou ook niet een massale Maura-pestpartij van maken. Kunnen we het over iets leuks hebben? Iemand trek in een eh... oh shit, heb niks in huis
Haha, doos.
Oh, ik heb nog minimarshmallows. En druiven. En brood. En hamburgers. En door schoonmoeder zelfgemaakte relish volgens recept van een Canadese oma (lekker op de hamburger). Echt, ik duik de keuken in en maak een driegangen-nachtelijk-verzoeningsmaal, maar dan moeten jullie wel ophouden met ruzieën
Gast- Gast
Mag ik niet meer naar huis? Ik kan niet bij Zusje en bij jou tegelijk wonen.. Ik snap dat jullie me allemaal lief vinden, maar waarom kan dat niet terwijl ik in mijn eigen huis blijf wonen?Merai schreef:Smikkell schreef:Ja, ga niet in mijn bnlote kont bij je slapen. Is de nachttrein ook een euro?Merai schreef:Smikkell schreef:Er gaan ook nachttreinenMaple schreef:Laten we er nou ook niet een massale Maura-pestpartij van maken. Kunnen we het over iets leuks hebben? Iemand trek in een eh... oh shit, heb niks in huis
Gast- Gast
Megara schreef:Denk je serieus dat collega's je nu niet meer gaan herkennen?
En jij denkt populair te doen.
Gast- Gast
Reva schreef:Merai schreef:Smikkell schreef:Ja, ga niet in mijn bnlote kont bij je slapen. Is de nachttrein ook een euro?Merai schreef:Smikkell schreef:Er gaan ook nachttreinenMaple schreef:Laten we er nou ook niet een massale Maura-pestpartij van maken. Kunnen we het over iets leuks hebben? Iemand trek in een eh... oh shit, heb niks in huis
Hilarisch
En dat zeg jij.. misses hilarisch herself kom je ook?
Merai- Ratel
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: