Dagcafé
+18
Kabouter
Marin
Geluk
Toet
M_as
Admin
Lejow
Suus
Zininzon
Merai
Leine
Tiana
Champagne
Lotus
Burn
Zwoesj
Sjaantje
Rush
22 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
OKee ik heb de oplossing:
Vriend gaat aardappel anders eten, ik ovenfrietjes en neem er een klein beetje aardappel anders bij...
Vriend gaat aardappel anders eten, ik ovenfrietjes en neem er een klein beetje aardappel anders bij...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zo, daar ben ik weer. Paps en zijn vriendin stonden ineens onaangekondigd op de stoep :S Had even overwogen de deur niet open te doen (want zat nog in pyjama, ongedoucht, gordijnen zaten toch nog dicht) maar mijn nieuwsgierigheid overwon... Ze kwamen even kijken hoe het met me was hahaha!
Nou eh.. super! Ik zie er niet uit, mijn huis is een teringbende, maar kom gerust binnen!
Nou eh.. super! Ik zie er niet uit, mijn huis is een teringbende, maar kom gerust binnen!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik spreek trouwens eerder van neukteugels dan van love handles.
Maar ik heb het de laatste tijd vooral over 'muffin tops'
Hard aan het werken om die weg te krijgen..
Maar ik heb het de laatste tijd vooral over 'muffin tops'
Hard aan het werken om die weg te krijgen..
Gast- Gast
O bah, heb zo'n hekel aan onverwachts bezoek...vreselijk, mijn huis altijd een bende.Sjaantje schreef:Zo, daar ben ik weer. Paps en zijn vriendin stonden ineens onaangekondigd op de stoep :S Had even overwogen de deur niet open te doen (want zat nog in pyjama, ongedoucht, gordijnen zaten toch nog dicht) maar mijn nieuwsgierigheid overwon... Ze kwamen even kijken hoe het met me was hahaha!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Zo, daar ben ik weer. Paps en zijn vriendin stonden ineens onaangekondigd op de stoep :S Had even overwogen de deur niet open te doen (want zat nog in pyjama, ongedoucht, gordijnen zaten toch nog dicht) maar mijn nieuwsgierigheid overwon... Ze kwamen even kijken hoe het met me was hahaha!
Wel lief toch? Maar ik vind dat ook altijd een beetje irritant..
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Zo, daar ben ik weer. Paps en zijn vriendin stonden ineens onaangekondigd op de stoep :S Had even overwogen de deur niet open te doen (want zat nog in pyjama, ongedoucht, gordijnen zaten toch nog dicht) maar mijn nieuwsgierigheid overwon... Ze kwamen even kijken hoe het met me was hahaha!
Netjes en sociaal bezig dus
En nu ondertussen wel aangekleed?
Zwoesj- Ratel
Storm schreef:Stuiterbal, dat liedje zocht ik al zoooo lang
Ik vind hem zooooooooo leuk en word er nog hyperder van dan ik al ben hahahaha
Gast- Gast
oow fijn zo onverwachts Daar kan ik zo niet tegen he. Net zoals nu heb ik pyjamadag...en ja dan doe ik niet open whaha. Maar goed wel lief dat ze kwamen kijken hoe het met je was
Gast- Gast
Ja ik wist ook niet echt of ik er nou wel blij mee moest zijn maar goed, het was wel even gezellig.
Nope.Zwoesj schreef:En nu ondertussen wel aangekleed?
Ik krijg spontaan om te dansenStuiterbal schreef:Storm schreef:Stuiterbal, dat liedje zocht ik al zoooo lang
Gast- Gast
Storm schreef:Ik krijg spontaan om te dansenStuiterbal schreef:Storm schreef:Stuiterbal, dat liedje zocht ik al zoooo lang
Welk liedje???
Zwoesj- Ratel
We hadden gister met z'n allen een verjaardag van kennissen en daarna zou ik bij paps blijven slapen en dat heb ik afgebeld omdat ik zoveel pijn had, dus ik vermoed dat ze daarom even kwamen kijken. Nou leuk hoor... maar bel dan eventjes! Ik zou trouwens eigenlijk niet eens thuis zijn geweest, had nog een afspraak staan (was paps even vergeten) maar die is verzet naar vanavond.Theedoosje schreef:Maar goed wel lief dat ze kwamen kijken hoe het met je was
Zwoesj schreef:Storm schreef:Ik krijg spontaan om te dansenStuiterbal schreef:Storm schreef:Stuiterbal, dat liedje zocht ik al zoooo lang
Welk liedje???
Danza Kudurooooo
Ohhh en we vragen hem gewoon aan de 13e en gaan we samen dansen
Gast- Gast
Een pyjamadag doet me denken aan vroeger
Maarkan nu eigenlijk nooit meer, of ik moet de straat op in mn niet zo sexy pyjama
Maarkan nu eigenlijk nooit meer, of ik moet de straat op in mn niet zo sexy pyjama
Gast- Gast
Vorige pagina staat ie!Zwoesj schreef:Storm schreef:Ik krijg spontaan om te dansenStuiterbal schreef:Storm schreef:Stuiterbal, dat liedje zocht ik al zoooo lang
Welk liedje???
Gast- Gast
Heb je nooit een dag dat je de deur niet uit hoeft? Ik heb het zo af en toe en dan laat ik dus ook liefst de gordijnen hele dag dichtLize schreef:Een pyjamadag doet me denken aan vroeger
Hee meiden!
Ik heb zin in spare ribs, maar als ik die bestel, ben ik meteen weer 10-15 euro kwijt en ik heb niet zo heel veel geld meer momenteel .
Ik heb zin in spare ribs, maar als ik die bestel, ben ik meteen weer 10-15 euro kwijt en ik heb niet zo heel veel geld meer momenteel .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik ben nu 3 Doors Down - Away from the Sun aan het luisteren en bij dat liedje moet ik bijna altijd janken..
Nu niet hoor
Nu niet hoor
Gast- Gast
Lize schreef:Een pyjamadag doet me denken aan vroeger
Hoezo moet je de straat op dan in je pyjama?
EN SJaan> aah ja vandaar, maar ja idd bel dan even ja.
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: