Zondag-kletstopic!
+7
Sjors
M_as
Angela_1986
Pompoen
Suus
Marie
Roze Roos
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zondag-kletstopic!
Roze Roos schreef:Ja volgens mij wel hahaha.. Man soms kan ik lekker twijfelen over super kleine dingen en dan ben ik nog niet eens een weegschaal als sterrenbeeld
Maaar euehhh.. mag jij hier legaal zitten van jezelf?
Lunchpauze??? Heb nog niet eens ontbeten maar goed... Heb tussendoor al wel wat dingetjes gedaan hoor, maar nee eigenlijk mag ik hier niet zitten van mezelf haha!
Na 't douche gewoon je jurkje aantrekken, merk je vanzelf of je je er lekker in voelt. Zo niet; iets anders aantrekken!
Nou, ik ga weer wat doen hè. Tot straks!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
@ Marin: Dank je wel. Hahaha je avond klinkt alsof het erg leuk was!
@Angela: Hahaha dat is wel legaal ja, ik ga er anders wel ff een foto van maken en hier neerzetten en jullie laten "keuren"
@Angela: Hahaha dat is wel legaal ja, ik ga er anders wel ff een foto van maken en hier neerzetten en jullie laten "keuren"
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ooh ja Roos, vandaag is je date! Spannend
Ik ben net uit bed (schandalig ja!) en ga zo lekker ontbijten met pistoletjes rosbief met pestomayonaise. Vanmiddag heb ik met een paar vriendinnen afgesproken in de stad. Even bijkletsen onder het genot van thee, monchoutaart, een wijntje en een heel sfeervol (eet)café.
Ik ben net uit bed (schandalig ja!) en ga zo lekker ontbijten met pistoletjes rosbief met pestomayonaise. Vanmiddag heb ik met een paar vriendinnen afgesproken in de stad. Even bijkletsen onder het genot van thee, monchoutaart, een wijntje en een heel sfeervol (eet)café.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Mooi dat het zo geslaagd was! Ik wil weleens mee naar zo;n 80's/90's party met jullie!Marin schreef:RozeRoos veel plezier op je date!
Ik ben net wakker haha. Uitgaan was heel erg leuk, echt helemaal suf gedanst vooral toen de Spice Girls op waren natuurlijk. Er waren geen leuke mannen (wel een vieze man in bretels), maar werd wel achterna gezeten door een gek Haags meisje haha.
Nou ben ik best wel brak.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Mooi dat het zo geslaagd was! Ik wil weleens mee naar zo;n 80's/90's party met jullie!Marin schreef:RozeRoos veel plezier op je date!
Ik ben net wakker haha. Uitgaan was heel erg leuk, echt helemaal suf gedanst vooral toen de Spice Girls op waren natuurlijk. Er waren geen leuke mannen (wel een vieze man in bretels), maar werd wel achterna gezeten door een gek Haags meisje haha.
Nou ben ik best wel brak.
Leuk moet je zeker doen! Het is heel erg gezellig. Maar wij zijn dan ook erg leuk.
Gast- Gast
Marin, grappig he, als je iemand achter je aan hebt, waar van je zoiets hebt van: Shoooo, veel plezier, maar val mij er niet mee lastig lolol. Oh ja, ik had een oudere griek achter me aan en later heb ik ook nog gedanst met een gast, die me zijn telefoonnummer heeft gegeven. Mensen, ik ga trouwen hoor! haha.
Het was dus wel gezellig!
Het was dus wel gezellig!
Laatst aangepast door zegmaar_ op zo 19 dec 2010 - 1:22; in totaal 1 keer bewerkt
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
@Lady4: Is toch lekker, nu pas uit je bed en lekker een hangmiddag met vriendinnen in het cafe doen!
Roze Roos- Ratel
Ik ben vanochtend gaan sporten. Dat was wel even lekker. Het was alleen zoveel gedoe om er te komen met dat dikke pak sneeuw dat hier ligt. Nu zit ik 3fm te luisteren en ga ik even wat in mijn dagboek schrijven. Straks komt er nog een vriendin langs. Dat wordt vast gezellig.
Roze Roos, veel plezier!
Roze Roos, veel plezier!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
ik heb gedaan wat ik moest doen! Nu alleen nog ff iets fatsoenlijks aantrekken enzo en dan kan ik aan m'n sneeuw-wandeling beginnen.
@Lady4, dat klinkt als 'n gezellige middag!
@RR, ja foto!
@Lady4, dat klinkt als 'n gezellige middag!
@RR, ja foto!
Ik moet vandaag echt het huis opruimen. Stel het nu al een paar dagen uit en het kan echt niet langer..
Dus ik ga NU wat doen!
Dus ik ga NU wat doen!
Gast- Gast
Ik ben aan mijn kledingkast begonnen, dat was een absolute zooi. Lekker bezig!
mzcharlotte- Ratel
@ Donderwolkje, goed bezig zeg, dat je bent gaan sporten! Veel plezier met je vriendin!
@ Angela: Duurt nog wel ff hoor, ben nog aan het opruimen/schoonmaken, maar za; straks ff foto plaatsen!
@ Brennus: Hahaha dat idee ken ik!
@Zegmaar: Wooow jij bent goed bezig zeg! Zo op zondagmiddag! Ik ga dat volgende week zondag denk ik maar doen!
Ik ga nog ff snel stofzuigen/dweilen en dan lekker douchen!
@ Angela: Duurt nog wel ff hoor, ben nog aan het opruimen/schoonmaken, maar za; straks ff foto plaatsen!
@ Brennus: Hahaha dat idee ken ik!
@Zegmaar: Wooow jij bent goed bezig zeg! Zo op zondagmiddag! Ik ga dat volgende week zondag denk ik maar doen!
Ik ga nog ff snel stofzuigen/dweilen en dan lekker douchen!
Roze Roos- Ratel
@RR, hoe laat komt je date? In ieder geval nog succes met 't poetsen en jezelf voorbereiden!!! Ik ben zo weg maar zal straks nog ff naar je foto kijken!
Iedereen nog 'n fijne middag!
Iedereen nog 'n fijne middag!
Om 4 uur komt ie!
Roze Roos- Ratel
Roze Roos schreef:Om 4 uur komt ie!
Oh nog maar 2 uurtjes, spannend!!! Nou, heel veel plezier dan en we lezen je up-date vanavond (of in 't geval dat je je bed niet voor niets hebt verschoond, is morgen ook goed hoor ) graag!
Geniet er van!
Hahaha lekker subtiel Angela Ik doe een update hier! Nog ja in het liefde-relatie gebiedje
Roze Roos- Ratel
Nou hier al een productieve zondag gehad; De wc is al gepoetst, afwas gedaan, mijn vriend heeft alles gestofzuigd.. Maar nu moet ik eigenlijk ook nog strijken
Straks lekker douchen en dan ga ik lekker een domino's pizzatje eten met een vriendin van me.. aangezien onze mannen naar de bios gaan.
Straks lekker douchen en dan ga ik lekker een domino's pizzatje eten met een vriendin van me.. aangezien onze mannen naar de bios gaan.
Gast- Gast
Razz88 schreef:Maar nu moet ik eigenlijk ook nog strijken
Ik weet niet wat me overkomt, daar ga ik nu dus aan beginnen.
mzcharlotte- Ratel
zegmaar_ schreef:Razz88 schreef:Maar nu moet ik eigenlijk ook nog strijken
Ik weet niet wat me overkomt, daar ga ik nu dus aan beginnen.
Suc6 ! ik heb besloten er vandaag niet meer aan te beginnen hahah
Gast- Gast
Er is hier in de straat een busje zo slim geweest om in de berm te parkeren en nu zijn die mensen die erin zaten al bijna een uur aan het proberen weer weg te komen. Sukkels!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Waarom is een woning altijd zo snel weer smerig? Gisteren het hele huis schoongemaakt en nu het idee dat het nog wel een keer een lapje kan gebruiken.
Roze Roos, Suc7 met de date!
Roze Roos, Suc7 met de date!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: