Welke site heb jij je geboortekaartje bestelt?
+20
joyce0606
Steep
LindaK
Darius
LotteK
meisje
SarahKey
Petteflet
Rumble
Annie24
Flip Fluitketel
moepie
Happydobby
Pien
Bruintje Beer
Liadan
_Jet
loesje
Clapperdie
studiebol
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welke site heb jij je geboortekaartje bestelt?
LotteK schreef:Mama_van2 schreef:www.hipdesign.nl.
+1 Erg tevreden over de service!
Wij hebben ons kaartje hier ook klaarstaan om te bestellen
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10
LindaK schreef:LotteK schreef:Mama_van2 schreef:www.hipdesign.nl.
+1 Erg tevreden over de service!
Wij hebben ons kaartje hier ook klaarstaan om te bestellen
ook wij hebben hem bij deze site zelf gemaakt en besteld!! service was geweldig. ik wilde namelijk een ander wit hartje als waar je voor kon kiezen, dat was geen probleem, na 1 mailtje was mijn hartje toegevoegd!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
www.babyboefjes.nl
hele goede ervaring mee!
hele goede ervaring mee!
Gast- Gast
Happydobby schreef:kaartje2go. erg handig, adressenlijst meesturen en hun regelen alles.
+1, ook kun je de hele kaart aanpassen. Heel fijn!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
ik heb nu proefjes besteld bij geboortekaartje.nl, even kijken hoe deze zijn. ander bestel ik via kaartje2go.nl, daar hebben wij ook onze trouwkaarten vandaan.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
+1Mama_van2 schreef:www.hipdesign.nl
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
www.tsjipgeboortekaartjes.nl
Op zich heel tevreden. Alleen duurde het lang voor we de kaartjes hadden. N. is woensdagavond heel laat geboren. De eerste dag thuis kwamen we er niet aan toe om de gegevens door te geven dus dat hebben we die vrijdag gedaan. Maar het werd pas maandag behandeld, dinsdag verstuurd en we hadden ze dus pas woensdag, toen N. al een week oud was.
Op zich heel tevreden. Alleen duurde het lang voor we de kaartjes hadden. N. is woensdagavond heel laat geboren. De eerste dag thuis kwamen we er niet aan toe om de gegevens door te geven dus dat hebben we die vrijdag gedaan. Maar het werd pas maandag behandeld, dinsdag verstuurd en we hadden ze dus pas woensdag, toen N. al een week oud was.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Novalee schreef:www.tsjipgeboortekaartjes.nl
Jeetje dat is echt heel laat... Bij Hipdesign was het dat als je het voor een bepaald tijdstip doorgaf deze die dag nog gedrukt en verstuurd werden.
Wij hadden wel de pech dat er de kerst en een zondag achter haar geboortedag aan zaten.
Ze is op donderdag de 24e geboren, de 25 en 26e was het kerst de 27e was het zondag en de 28e hadden we ze in huis. Was ze op de 23e geboren hadden we het al wel de 24e in huis gehad, maar daar konden hun natuurlijk ook niks aan doen! Verder echt een superservice!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
www.rockingcards.nl
Je moet er van houden, maar wij wouden een originele unieke stoere kaart en dat kregen we hier. Ze heeft kosteloos de kaart steeds aangepast naar onze smaak, hebben na de geboorte de gegevens doorgebeld rond 8 uur op dinsdagavond. Hadden om half 10 'savonds de proefdruk op mijn mail en donderdag alles in huis. Service was echt goed
Je moet er van houden, maar wij wouden een originele unieke stoere kaart en dat kregen we hier. Ze heeft kosteloos de kaart steeds aangepast naar onze smaak, hebben na de geboorte de gegevens doorgebeld rond 8 uur op dinsdagavond. Hadden om half 10 'savonds de proefdruk op mijn mail en donderdag alles in huis. Service was echt goed
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Novalee schreef:www.tsjipgeboortekaartjes.nl
Ja dat is jammer en daar was ik ook bang voor, maar het is bij de meesten zo.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hadden de kaartjes besteld bij geboortekaartjes.nl
Helaas zat er wel een heel stomme spelfout in de tekst + dat de kaartjes pas 5 dagen na de geboorte in huis waren.
Uiteindelijk hebben we een heel kleine compensatie gehad en 4 kaartjes zonder te spelfout voor onszelf. Maar wat was ik boos zeg! Zo trots was ik op ons kaartje en toen zag ik die fout..... Niet leuk als je mensen een kaartje met een spelfout moet sturen. Gelukkig hebben de meeste mensen erover heen gelezen.
Helaas zat er wel een heel stomme spelfout in de tekst + dat de kaartjes pas 5 dagen na de geboorte in huis waren.
Uiteindelijk hebben we een heel kleine compensatie gehad en 4 kaartjes zonder te spelfout voor onszelf. Maar wat was ik boos zeg! Zo trots was ik op ons kaartje en toen zag ik die fout..... Niet leuk als je mensen een kaartje met een spelfout moet sturen. Gelukkig hebben de meeste mensen erover heen gelezen.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Nou Chipa, daar had ik dus nooit mee akkoord gegaan. Ze hadden ze van mij allemaal opnieuw mogen afdrukken.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Nou Chipa, daar had ik dus nooit mee akkoord gegaan. Ze hadden ze van mij allemaal opnieuw mogen afdrukken.
Inderdaad. En anders had ik mijn geld terug gewild. Je bestelt iets, en vervolgens gaat het fout en is het eigenlijk jouw probleem? Dág.
Gast- Gast
Tja, ik heb dat ook geeist maar ze vonden het mijn eigen schuld. Ik had beter moeten kijken voordat ik akkoord ging zeiden ze.
Was net bevallen en de kaartjes waren al vrij laat dus had ook zo geen zin in de gezeik. Achteraf had ik voet bij stuk moeten houden....
Was net bevallen en de kaartjes waren al vrij laat dus had ook zo geen zin in de gezeik. Achteraf had ik voet bij stuk moeten houden....
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
+2, maar wij hebben wel zelf een kaartje gemaakt via die site, dus geen bestaand ontwerp.PiP schreef:+1Mama_van2 schreef:www.hipdesign.nl
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Op welke site ...
» Via welke site heb jij je blog?
» Welke site was dat ook alweer (dozen en stoeltjes met naam)
» Met hoeveel weken had jij de babykamer bestelt/ en af?
» Online schoenen kopen. Welke site's?
» Via welke site heb jij je blog?
» Welke site was dat ook alweer (dozen en stoeltjes met naam)
» Met hoeveel weken had jij de babykamer bestelt/ en af?
» Online schoenen kopen. Welke site's?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: