Dagcafé
+15
Angela_1986
Joontjuh
Lejow
Lotus
Sjaantje
Zwoesj
Lavendel
Inge
Rush
bolus26
Tiana
ExpressoB
Qiara
Jordana
Champagne
19 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Maura schreef:Trouwens, wil wel even ergens heel erg duidelijk over zijn. Ondanks dat Maple, Jordana en ik hebben gemeet en we Zwoesj hebben moeten missen, staan reacties op zichzelf. We overleggen niets online, op welke manier dan ook. Heb daar de pest in, dus vandaar ook dat ik het even uitleg.
Heuh? Waar komt dit vandaan?
Gast- Gast
Maple schreef:Maura schreef:Trouwens, wil wel even ergens heel erg duidelijk over zijn. Ondanks dat Maple, Jordana en ik hebben gemeet en we Zwoesj hebben moeten missen, staan reacties op zichzelf. We overleggen niets online, op welke manier dan ook. Heb daar de pest in, dus vandaar ook dat ik het even uitleg.
Heuh? Waar komt dit vandaan?
Eigenlijk de reactie van Lejow. Jij noemt haar een chagrijn en ik vond haar opmerking leuk en kreeg gelijk dat ze dus toch geen chagrijn is. Maar wij reageren los van elkaar en zeer zeker niet op elkaar als het niet nodig is. Snapst?
Gast- Gast
Hier buiten hebben ze zojuist onze afvalbakken in elkaar geslagen en een scooter omgeworpen. Is dat genoeg om de politie te bellen? Of ben ik ook ooit puber geweest en moet ik het laten gaan>
Gast- Gast
Haha, en je vond het zo stil net, toch? (of ben ik nou in de war met iemand anders? )Maura schreef:Hier buiten hebben ze zojuist onze afvalbakken in elkaar geslagen en een scooter omgeworpen. Is dat genoeg om de politie te bellen? Of ben ik ook ooit puber geweest en moet ik het laten gaan>
Ik zou het denk ik aan de eigenaar van die scooter overlaten, politie kan er anders toch weinig mee. Of zijn die lui die het gedaan hebben, er nog?
Gast- Gast
Reva schreef:Hier komen ze absoluut niet voor dat soort dingen, misschien bij jou wel
Ja, ik sta op mezelf.
Gast- Gast
Als ze nu gestopt zijn niet, anders wel, dan kan de politie ze betrappen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb ooit een keer de politie gebeld omdat mijn onderbuurman op tweehoog stankoverlast veroorzaakte, had een vuurkorf op het balkon staan. Kwamen ze ook niet voor... Wat bleek nou, meneer vuurkorf werkt zelf bij de politie
Gast- Gast
Maple schreef:Haha, en je vond het zo stil net, toch? (of ben ik nou in de war met iemand anders? )Maura schreef:Hier buiten hebben ze zojuist onze afvalbakken in elkaar geslagen en een scooter omgeworpen. Is dat genoeg om de politie te bellen? Of ben ik ook ooit puber geweest en moet ik het laten gaan>
Ik zou het denk ik aan de eigenaar van die scooter overlaten, politie kan er anders toch weinig mee. Of zijn die lui die het gedaan hebben, er nog?
Dat was ik
Ik kan me er alleen dood aan ergeren dat de pubers er zo om lachen. Vroeger ging ik ook uit en deed ik ook mijn ding, maar ik heb nog nooit aan andermans spullen gezeten. Ik kwam er niet in de buurt, hoe zo'n rouwdouwmoment ik ook had.
Gast- Gast
Denk je dat ze anders wel gekomen waren Maple?
Ik twijfel altijd of ik de politie moet bellen wanneer er hangjongeren 's nachts voor ons huis hangen en hard praten/schreeuwen (ben alleen een watje dat niet durft te vragen of het wat zachter kan).
Ik twijfel altijd of ik de politie moet bellen wanneer er hangjongeren 's nachts voor ons huis hangen en hard praten/schreeuwen (ben alleen een watje dat niet durft te vragen of het wat zachter kan).
Caresses- Kletskop
Caresses schreef:Denk je dat ze anders wel gekomen waren Maple?
Ik weet niet, denk het niet... Maar ons huis rook wel alsof er een zware brand gewoed had, dat wel.
Gast- Gast
Ow irritant ja.
Mensen met ervaring met whatsapp?
Volgens de app maakt hij niet constant verbinding met het internet maar sinds ik hem erop heb gaan mijn batterij echt zo snel leeg. Hebben jullie dat ook?
Volgens de app maakt hij niet constant verbinding met het internet maar sinds ik hem erop heb gaan mijn batterij echt zo snel leeg. Hebben jullie dat ook?
Caresses- Kletskop
Mijn batterij gaat wel sneller, maar ik ben nu wel drukdoende met whatsapp. Dus verder geen problemen hier.
Gast- Gast
Caresses schreef:Ow irritant ja.
Gaat net zo snel bij mij als zonder whatsapp.. Maar sowieso wel snel
Gast- Gast
oke, ik heb hem nu even verwijderd om te kijken of het daar echt aan ligt.
Gelukkig heb ik bbping nog, daar gaat mijn batterij niet sneller van leeg.
Gelukkig heb ik bbping nog, daar gaat mijn batterij niet sneller van leeg.
Caresses- Kletskop
Haha, ja, dat heb ik ook maar ik whatsapp dan ook idioot veel... misschien helpt het trouwens ook om als je eenmaal een berichtje gestuurd/gelezen hebt, direct offline te gaan. Ik leg m'n telefoon meestal opzij als ik wat verstuurd heb en ik verwacht een reactie, maar dat vreet waarschijnlijk ook wel energie, dat online blijven.
Gast- Gast
Ja ik sloot hem ook meteen af nadat ik een berichtje gestuurd/ontvangen had. Maar mijn batterij gaat normaal gesproken 3-4 dagen mee en sinds whatsapp (dat ik niet zoveel gebruikte) minder dan een dag! Dat vind ik nogal een groot verschil.
Caresses- Kletskop
Vanwaar die smiley Alex, of ben jij degene waar Maple zoveel me whatsappt?
Caresses- Kletskop
Mijn telefoon moet ook elke avond aan de lader hoor, soms red hij het wat langer maar meestal gooi ik 'm er elke avond wel even aan.
Lex!! Ik heb je foto's gezien en ik vind ze moooooi!!
Lex!! Ik heb je foto's gezien en ik vind ze moooooi!!
Gast- Gast
Caresses schreef:Vanwaar die smiley Alex, of ben jij degene waar Maple zoveel me whatsappt?
Haha nee, ik heb Lex d'r nummer niet eens
Gast- Gast
Olaaa dames!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Foto's.. leuk, ik wil ook foto's zien
Caresses- Kletskop