Dagcafé
+15
Angela_1986
Joontjuh
Lejow
Lotus
Sjaantje
Zwoesj
Lavendel
Inge
Rush
bolus26
Tiana
ExpressoB
Qiara
Jordana
Champagne
19 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Heb jij hem ontvangen dan? Jij woont tenslotte redelijk bij mij in de buurtJoontjuh schreef:Storm, weet je zeker dat het richting Sjaan gestuurd is?
Die postduif kan verdwalen hoor
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Theedoosje, heb je mijn sms nog gehad?
Sjaantje, mijn kaartje nog gekregen?
Wanneer verstuurd? *ga nu mobiel zoeken*
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Heb jij hem ontvangen dan? Jij woont tenslotte redelijk bij mij in de buurtJoontjuh schreef:Storm, weet je zeker dat het richting Sjaan gestuurd is?
Die postduif kan verdwalen hoor
Nee, alhoewel ik deze week erg veel post heb gehad.
Dat zal wel komen door al m'n ruilen met dierenkaartjes en disco's. Alleen zijn sommige mensen zo slim om er geen afzender op te zetten, dat is wel rete-irritant.
Over kaartjes gesproken... heb al 2 mensen gesproken bij wie het geboortekaartje niet aangekomen is. Heel raar... TNT is vlg mij niet meer zo secuur als de vroegere PTT!!
Nu wachten op de volgende visite...
Nu wachten op de volgende visite...
Gast- Gast
Storm schreef:Theedoosje, heb je mijn sms nog gehad?
Sms gehad. Lief van je..maar er is niks aan de hand:) Gewoon wat druk gehad met werken en moe dan s avonds en geen zin meer om laptop aan te doen
Gast- Gast
Haha ok Reva en ik vroegen ons af waar je bleef!Theedoosje schreef:Storm schreef:Theedoosje, heb je mijn sms nog gehad?
Sms gehad. Lief van je..maar er is niks aan de hand:) Gewoon wat druk gehad met werken en moe dan s avonds en geen zin meer om laptop aan te doen
Gast- Gast
Goedenavond!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Dit merk ik ook regelmatig!ProudMama schreef:Over kaartjes gesproken... heb al 2 mensen gesproken bij wie het geboortekaartje niet aangekomen is. Heel raar... TNT is vlg mij niet meer zo secuur als de vroegere PTT!!
Storm, weet je wel zeker dat je het kaartje gepost hebt? Ik heb namelijk een envelop met formulieren waarvan ik me niet kan herinneren dat ik hem gepost heb, maar ik heb hem thuis ook nergens meer liggen en de formulieren die ik daarvan moest bewaren, liggen wel netjes in de la Morgen maar eens even ziekenhuis bellen of ze mijn post hebben gehad
Fijn hè, dat de post zo betrouwbaar is...
Hier merk ik dat de postbode wel eens in de war raakt met de huisnummers, eigenlijk snap ik dat niet zo goed want zó moeilijk is 't niet en de nummers staan er duidelijk bij. Helaas zijn ook niet alle buren zo vriendelijk om de post even op het goede adres af te geven.
Hier merk ik dat de postbode wel eens in de war raakt met de huisnummers, eigenlijk snap ik dat niet zo goed want zó moeilijk is 't niet en de nummers staan er duidelijk bij. Helaas zijn ook niet alle buren zo vriendelijk om de post even op het goede adres af te geven.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
De verveling is echt enorm toegeslagen... Daar zit je dan in je vrije mama weekend en niks te doen....
Gast- Gast
Oooooh dus ik heb op mijn verjaardag voor niets de hele dag bij de brievenbus gezeten???Storm schreef:Ja, heb het via mijn werk gepost de dag nadat jij jarig was
Haha nee geintje. Zal na het weekend nog wel komen dan, ben ik gewoon nóg een keer jarig!
Hallo Jordana Theedoosje en Storm.....
Jordana had je mijn ochtend liedje nog gekregen op facebook
Jordana had je mijn ochtend liedje nog gekregen op facebook
Gast- Gast
Hallo allemaal!
Okidoki- Fluisteraar