Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+15
Angela_1986
Joontjuh
Lejow
Lotus
Sjaantje
Zwoesj
Lavendel
Inge
Rush
bolus26
Tiana
ExpressoB
Qiara
Jordana
Champagne
19 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lotus za 30 jul 2011 - 22:32

Ik weet het nog niet. Ik heb nog wel canvas doeken en mooie verf die ik een tijdje geleden heb gekocht. Het zal wel iets abstracts worden, want eigenlijk kan ik niet schilderen. :P
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:32

Das mooie tijd Stuit :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:32

Lotus schreef:Ik weet het nog niet. Ik heb nog wel canvas doeken en mooie verf die ik een tijdje geleden heb gekocht. Het zal wel iets abstracts worden, want eigenlijk kan ik niet schilderen. :P

Oow leuk joh! gewoon aan beginnen! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:33

Lotus, vroeger had ik ook stelselmatig last van dipjes. Gewoon niet lekker voelen en denken in onmogelijkheden. Tot ik eens in een gesprek zat, ik denk dat het zo is gegaan, want ik hoorde vrijdag dezelfde zin die ik al maanden gebruik... Maar goed, denk nooit in onmogelijkheden, denk ik mogelijkheden. Sinds ik die zin hanteer, denk ik zoveel prettiger. Is mijn leven ook opeens veel prettiger en verbaas ik me erover hoe vriendelijk en vrolijk ik ben ten opzichte van mezelf, maar zeer zeker ook voor een ander.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:33

Theedoosje schreef:Das mooie tijd Stuit :P

Nee veel te vroeg ik ben 5:00/6:00 uur gewend hahahaha Had ook nog energie voor 10

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:34

Stuiterbal schreef:3:00 uur....

Dat is inderdaad vroeg. Ik durf niet eens meer naar de kroeg. Want zet mij binnen en geef mij bier, dan schijnt het zo 07.00u te worden. En dan twee dagen kapot zijn. Wat jammer dat ik oud word. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:35

Stuiterbal schreef:
Theedoosje schreef:Das mooie tijd Stuit :P

Nee veel te vroeg ik ben 5:00/6:00 uur gewend hahahaha Had ook nog energie voor 10

Oh ja dan is het wel vroeg ja Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lotus za 30 jul 2011 - 22:35

Als ik nou duidelijk in de advertentie op kamernet zet dat we op zoek zijn naar een huisgenoot die Nederlands spreekt, waarom reageren er dan allemaal Duitsers in het Engels? Evil or Very Mad
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:35

Maura schreef:Lotus, vroeger had ik ook stelselmatig last van dipjes. Gewoon niet lekker voelen en denken in onmogelijkheden. Tot ik eens in een gesprek zat, ik denk dat het zo is gegaan, want ik hoorde vrijdag dezelfde zin die ik al maanden gebruik... Maar goed, denk nooit in onmogelijkheden, denk ik mogelijkheden. Sinds ik die zin hanteer, denk ik zoveel prettiger. Is mijn leven ook opeens veel prettiger en verbaas ik me erover hoe vriendelijk en vrolijk ik ben ten opzichte van mezelf, maar zeer zeker ook voor een ander.

Dat is idd een mooie zin !

Ik heb er nog een:

Als je met een probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na.
Is er een oplossing, dan heeft het geen zin je op te winden.
Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut je op te winden.

Die vond ik ook wel toepassselijk

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:36

Oh Lotus was dat meisje laatst het toch niet geworden dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:36

Zo... inmiddels uit bed en nergens zin in :P Denk dat ik vanmiddag even een wandelingetje maak naar de AH ofzo, om er ff uit te zijn, heb verder geen plannen ofzo. Even frisse neus halen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:36

Maura schreef:
Stuiterbal schreef:3:00 uur....

Dat is inderdaad vroeg. Ik durf niet eens meer naar de kroeg. Want zet mij binnen en geef mij bier, dan schijnt het zo 07.00u te worden. En dan twee dagen kapot zijn. Wat jammer dat ik oud word. :P

Dan wil ik graag een keer met je naar de kroeg hahahaahah

Ik was bob gisteren dus ik baalde enorm ik wilde echt graag wat drinken maar helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:37

Stuiterbal schreef:
Maura schreef:Lotus, vroeger had ik ook stelselmatig last van dipjes. Gewoon niet lekker voelen en denken in onmogelijkheden. Tot ik eens in een gesprek zat, ik denk dat het zo is gegaan, want ik hoorde vrijdag dezelfde zin die ik al maanden gebruik... Maar goed, denk nooit in onmogelijkheden, denk ik mogelijkheden. Sinds ik die zin hanteer, denk ik zoveel prettiger. Is mijn leven ook opeens veel prettiger en verbaas ik me erover hoe vriendelijk en vrolijk ik ben ten opzichte van mezelf, maar zeer zeker ook voor een ander.

Dat is idd een mooie zin !

Ik heb er nog een:

Als je met een probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na.
Is er een oplossing, dan heeft het geen zin je op te winden.
Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut je op te winden.

Die vond ik ook wel toepassselijk

Zo, die is inderdaad ook goed. Als ik hem onthoud, dan wordt dat mijn tweede levensles.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:37

Mooie zinnen meiden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:37

Maple schreef:Zo... inmiddels uit bed en nergens zin in :P Denk dat ik vanmiddag even een wandelingetje maak naar de AH ofzo, om er ff uit te zijn, heb verder geen plannen ofzo. Even frisse neus halen smile

Is vaak wel lekker he ff er uit op welke manier dan ook.
Ik ga straks wii-fitten Very Happy Weer eens actief doen hahah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:38

Soms raken bepaalde stukken tekst mij wel. En ik heb er vaak ook echt iets aan ! Ook die van jou nu Maura

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:38

Ik krijg een facebook-deja-vu, Stuiter Wink De opmerking eronder dat problemen niet bestaan, vond ik ook wel een nadenkertje trouwens smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:38

Stuiterbal schreef:
Maura schreef:
Stuiterbal schreef:3:00 uur....

Dat is inderdaad vroeg. Ik durf niet eens meer naar de kroeg. Want zet mij binnen en geef mij bier, dan schijnt het zo 07.00u te worden. En dan twee dagen kapot zijn. Wat jammer dat ik oud word. :P

Dan wil ik graag een keer met je naar de kroeg hahahaahah

Ik was bob gisteren dus ik baalde enorm ik wilde echt graag wat drinken maar helaas.

We hadden het er laatst nog over, over stappen. Ik schijn zo niet gezellig te zijn zonder drank, dat een vriend tegen me zei:"Verdomme Maura, drink nu een biertje. Want je bent zo saai, dat ik erover zit te denken om naar huis te gaan". Lekkere vrienden heb ik :P.

Ga je ook mee naar Utreg eind september?


Laatst aangepast door Maura op za 30 jul 2011 - 22:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:39

Maple schreef:Ik krijg een facebook-deja-vu, Stuiter Wink De opmerking eronder dat problemen niet bestaan, vond ik ook wel een nadenkertje trouwens smile

Jup klopt hij staat idd op facebook !!!

Maura mag ik hem op facebook zetten ?? Die van jou !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lotus za 30 jul 2011 - 22:40

Nee, ze had een grotere kamer gevonden. En een ander meisje wilde ook al niet meer. En nu zit mijn huisbaas dus te zeuren, want vanaf morgen staat de kamer leeg. Dit is ook mede de oorzaak van de dip die ik nu heb trouwens. Ik word er gek van. Ik ben al anderhalve maand bezig iemand te vinden en het lukt gewoon niet. Het kost me hartstikke veel energie en het schiet gewoon niet op.

Mooie zinnen meiden, ik zal ze in gedachten proberen te houden.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:40

Maura schreef:
Stuiterbal schreef:
Maura schreef:
Stuiterbal schreef:3:00 uur....

Dat is inderdaad vroeg. Ik durf niet eens meer naar de kroeg. Want zet mij binnen en geef mij bier, dan schijnt het zo 07.00u te worden. En dan twee dagen kapot zijn. Wat jammer dat ik oud word. :P

Dan wil ik graag een keer met je naar de kroeg hahahaahah

Ik was bob gisteren dus ik baalde enorm ik wilde echt graag wat drinken maar helaas.

We hadden het er laatst nog over, over stappen. Ik schijn zo niet gezellig te zijn zonder drank, dat een vriend tegen me zei:"Verdomme Maure, drink nu een biertje. Want je bent zo saai, dat ik erover zit te denken om naar huis te gaan". Lekkere vrienden heb ik :P.

Ga je ook mee naar Utreg eind september?

Hahahaha mij vragen ze altijd of ik gezopen heb terwijl ik geen druppel op heb.......
Mmmm bietje te stuiterig denk ik !

Ja ik ga mee als het de 24e is !!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:42

Stuiterbal schreef:
Maura schreef:
Stuiterbal schreef:
Maura schreef:
Stuiterbal schreef:3:00 uur....

Dat is inderdaad vroeg. Ik durf niet eens meer naar de kroeg. Want zet mij binnen en geef mij bier, dan schijnt het zo 07.00u te worden. En dan twee dagen kapot zijn. Wat jammer dat ik oud word. :P

Dan wil ik graag een keer met je naar de kroeg hahahaahah

Ik was bob gisteren dus ik baalde enorm ik wilde echt graag wat drinken maar helaas.

We hadden het er laatst nog over, over stappen. Ik schijn zo niet gezellig te zijn zonder drank, dat een vriend tegen me zei:"Verdomme Maure, drink nu een biertje. Want je bent zo saai, dat ik erover zit te denken om naar huis te gaan". Lekkere vrienden heb ik :P.

Ga je ook mee naar Utreg eind september?

Hahahaha mij vragen ze altijd of ik gezopen heb terwijl ik geen druppel op heb.......
Mmmm bietje te stuiterig denk ik !

Ja ik ga mee als het de 24e is !!!!

Ik word zo loom van het niet drinken. Dan ga ik zitten en ga ik kijken en verder doe ik niets meer. Ik was toen ook echt niet gezellig haha. Maar ik was al loom van het loom zijn dat ik geen zin meer had in bier. Na die opmerking heb ik het op een zuipen gezet en opeens.... Was ik twee dagen erna ziek. :P

Volgens mij neigt het naar de 24e. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:43

Met andere woorden: Maura gaat dus zwaar aan de bier in september? Kunnen we best regelen hoor :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:43

Dan heb ik er nog 1 en die zin heeft mij echt aan het denken gezet......


Als je blijft denken zoals je altijd dacht, blijft doen zoals je altijd deed, dan zul je bij het gevolg ook krijgen wat je altijd kreeg !

En dit vind ik bij mezelf echt wel kloppen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:44

Maple schreef:Met andere woorden: Maura gaat dus zwaar aan de bier in september? Kunnen we best regelen hoor :P

Hahahaha, hoe dan? Ik kom gewoon weer netjes met de auto. Dus dat gaat hem niet worden. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum