Dagcafé
+15
Angela_1986
Joontjuh
Lejow
Lotus
Sjaantje
Zwoesj
Lavendel
Inge
Rush
bolus26
Tiana
ExpressoB
Qiara
Jordana
Champagne
19 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:Forum-Maple is wat dat aangaat echt heel anders dan de echte Maple. Ik heb het idee hier soms behoorlijk suf over te komen terwijl ik in het echt echt irritant druk kan zijn en van alles één grote grap maak. Ik kan serieus zijn als het moet, maar zelfs dan probeer ik altijd nog even een knipoog-momentje te creëren.
Ik kijk nu al uit naar die City Experience, dat wordt hilarisch, haha
Niet helemaal waar. Je was suffe Maple met discuseerdrang. Maar sinds het forum, sinds het dagcafé, kan ik je beter inschatten. En toen Zwoesj zei dat, nou ja, dat we samen het meetinggebeuren zouden organiseren, had ik zoiets van:" We zien wel". Maar dat viel echt 1000% mee. En daarna de meeting, met dat hypergedrag. Ik heb me doodgelachen, ondanks dat ik juist op zulke momenten weer veel te serieus overkom.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:JAAAAAAAAAAAAAAA ik ga stappen !!!! ff snel omkleden
Even vaak op de foto en morgen posten!
Gast- Gast
Zag ergens dat ***************** weg was.. maar zo te zien aan deze pagina heb ik haar alweer gevonden..
Pfff eindelijk zit ik even op mijn kont, heb het zo druk gehad de afgelopen 2 dagen! Morgen nog 1 dag en dan is de topdrukte weer klaar..
Gister een taartje en al die piemels bakken, vanmorgen dan daadwerkelijk die workshop die overigens super leuk was, en vanavond nog een paarden taart staan maken. Morgen dan nog een biljart taart en een taart met een foto en bloemen..
PFFOEE!!!
(zo beter?? pfff.... gemeut!)
Pfff eindelijk zit ik even op mijn kont, heb het zo druk gehad de afgelopen 2 dagen! Morgen nog 1 dag en dan is de topdrukte weer klaar..
Gister een taartje en al die piemels bakken, vanmorgen dan daadwerkelijk die workshop die overigens super leuk was, en vanavond nog een paarden taart staan maken. Morgen dan nog een biljart taart en een taart met een foto en bloemen..
PFFOEE!!!
(zo beter?? pfff.... gemeut!)
Laatst aangepast door Lejow op za 30 jul 2011 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Stuiterbal schreef:Maple schreef:Is het dan wel zo handig als wij in hetzelfde groepje zouden komen?Stuiterbal schreef:hahahaha Ik kom hier nogal stuiterig over..... en geloof me zo ben ik ook in real life
Ik voel overeenkomsten !!!!
Whaha, ja ik ook, maar straks wordt de rest van het groepje gillend gek van ons en vluchten ze na een halfuur al weg richting het groepje van Maure
Maure, verander je naam eens terug, want ik blijf Maure zeggen... Maar Maura, ik vond het erg leuk de echte Maura eens te zien. Moet zeggen dat je in het echt een stuk helderder en niet zo vaag bent dan hoe je hier op het forum over kunt komen. Idd wat serieuzer dan mij (niet dat dat moeilijk is, haha), al ervaarde ik dat meer als stil en onwennig misschien, had meer het idee dat je een beetje moest ontdooien. Maar ik vond het in elk geval een geslaagde middag!
Gast- Gast
Maple schreef:
Maure, verander je naam eens terug, want ik blijf Maure zeggen... Maar Maura, ik vond het erg leuk de echte Maura eens te zien. Moet zeggen dat je in het echt een stuk helderder en niet zo vaag bent dan hoe je hier op het forum over kunt komen. Idd wat serieuzer dan mij (niet dat dat moeilijk is, haha), al ervaarde ik dat meer als stil en onwennig misschien, had meer het idee dat je een beetje moest ontdooien. Maar ik vond het in elk geval een geslaagde middag!
Nee, deze naam is een blijver. Sorry.
Ik zei een paar dagen geleden tegen Jordana dat als ik niet uit mijn woorden kan komen, dat ik dan zenuwachtig ben. Verder ben ik gewoon echt een dooie.
Gast- Gast
Maura schreef:Het kan heel goed zijn dat mijn telraam stuk is hoor.Reva schreef:Maura schreef:Reva schreef:
Ze had hem eerst met een -e ipv een -a aan het einde Een paar namen terug.
Jotem, ik heb niet meer namen gehad dan jij hoor.
Wat is dat lachje toch altijd beroerd achter een zin
Anyway, ik kom zo al op een stuk of 6-7 bij jou. Voor mezelf niet eens de helft. Dus of jouw telraam is stuk of mijn geheugen. Laten we het bij allebei houden.
Even voor mezelf op een rij zetten. Die, die, die, die, terug naar die, die. Kom ik op vijf in totaal. Jij hebt, die, die, die, verwijderd, die. drie. Ach, dan zitten we twee forumnamen van elkaar verwijderd.
Ja, ik heb drie verschillende namen gehad, die ik alledrie lang heb gehad. Maar ik begrijp dat als ik ooit terug besluit te komen als Reev dat het niet telt als nieuwe forumnaam? Handig!
Tel je even mee?
A-volledig
F-
Mad-
M-variant met e
I-
A-afkorting (en opzich ook weer eerst daarvoor uitgeschreven, maar okee )
M-variant met a
En dan vergeet ik er vast nog wel eentje of meer. Ik schrap dus mijn kapotte geheugen ook bij deze. Zal het zo wel weer verwijderen.
Laatst aangepast door Reva op za 30 jul 2011 - 8:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Maura schreef:Het kan heel goed zijn dat mijn telraam stuk is hoor.Reva schreef:Maura schreef:Reva schreef:
Ze had hem eerst met een -e ipv een -a aan het einde Een paar namen terug.
Jotem, ik heb niet meer namen gehad dan jij hoor.
Wat is dat lachje toch altijd beroerd achter een zin
Anyway, ik kom zo al op een stuk of 6-7 bij jou. Voor mezelf niet eens de helft. Dus of jouw telraam is stuk of mijn geheugen. Laten we het bij allebei houden.
Even voor mezelf op een rij zetten. Die, die, die, die, terug naar die, die. Kom ik op vijf in totaal. Jij hebt, die, die, die, verwijderd, die. drie. Ach, dan zitten we twee forumnamen van elkaar verwijderd.
Ja, ik heb drie verschillende namen gehad, die ik alledrie lang heb gehad. Maar ik begrijp dat als ik ooit terug besluit te komen als Reev dat het niet telt als nieuwe forumnaam? Handig!
Tel je even mee?
A-volledig Goed!
F- Weet ik even niet.
Mad- Goed
M-variant met a Nee, die is sinds hier. Sinds 26 juli als ik het goed heb.
M-variant met e Klopt, oude forum
I- Nieuwe forum, correct.
A-afkorting (en opzich ook weer eerst daarvoor uitgeschreven, maar okee ) Edit: Correct, maar nog steeds wel dezelfde naam.
M-variant met a Nu inderdaad.
En dan vergeet ik er vast nog wel eentje of meer. Ik schrap dus mijn kapotte geheugen ook bij deze. Zal het zo wel weer verwijderen.
Gast- Gast
Wat wil je dat ik verander?!?!?!
En ben je weer in je tweede persoonlijkheid dat je over 'ze' begint?
Ja Reva, heb het rete druk joh pfffff.. En ik kan ook niet zo goed nee zeggen, dus neem alle opdrachten aan omdat ik niemand teleur wil stellen hehe
Ja Reva, heb het rete druk joh pfffff.. En ik kan ook niet zo goed nee zeggen, dus neem alle opdrachten aan omdat ik niemand teleur wil stellen hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik had de dubbele inderdaad al weggehaald, knip en plak foutje. De F is ook goed.
Edit: tenzij je twee keer een incident met collega hebt gehad (hij werkt die smiley!)
Edit: tenzij je twee keer een incident met collega hebt gehad (hij werkt die smiley!)
Laatst aangepast door Reva op za 30 jul 2011 - 9:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben stil als ik zenuwachtig ben, dan luister ik vooral. Of dan ben ik gewoon heel erg moe, dat heb ik de laatste tijd ook nog wel eens, dan ben ik ook stil en een luisteraar.
Maargoed... ik wil nog een brief schrijven naar een penvriendin, maar dan moet ik opstaan om m'n spullen te pakken en m'n kat ligt zo lekker op schoot
Maargoed... ik wil nog een brief schrijven naar een penvriendin, maar dan moet ik opstaan om m'n spullen te pakken en m'n kat ligt zo lekker op schoot
Gast- Gast
Lejow schreef:Wat wil je dat ik verander?!?!?!
Zou je gewoon even de afkorting willen verwijderen? Dat heeft niets met 2e persoonlijkheid te maken, ondanks dat ik me aardig schizofreen voel.
Gast- Gast
Snap niet zo waarom, aangezien er nog zat andere zijn die vandaag deze afkorting gepost hebben..
Ik snap de 'panisch-heid' er niet zo om..
Lejow- Lady Post-a-lot
Joh, verander gewoon.Lejow schreef:Snap niet zo waarom, aangezien er nog zat andere zijn die vandaag deze afkorting gepost hebben..
Gast- Gast
Reva schreef:Ik had de dubbele inderdaad al weggehaald, knip en plak foutje. De F is ook goed.
Dat kunnen we blijven oprakelen, maar is echt gebeurd. Ondanks dat ik daarzelf buiten mijn boekje ben gegaan.
Hmmz, ik heb veel namen gehad, maar slechts een paar echt gebruikt. Dus sommige namen kan ik me niet goed herinneren.
En dan zal ik nog eerlijker zijn. Ik heb heel lang niet met mezelf door een deur gekunt. Ben blij dat ik het nu wel kan. Ben blij dat ik niet meer depressief o.i.d ben. Maar goed, sommige dingen zullen me altijd blijven achtervolgen. Wie of wat ik ook ben.
Gast- Gast
Lejow schreef:Snap niet zo waarom, aangezien er nog zat andere zijn die vandaag deze afkorting gepost hebben..
IK WEET HET, IK WEET HET!!
Want anders benoemen ze weer op haar werk 'Jij zit ook weleens op jouw Yesforum'.
Slimme mensen daar bij Z, aangezien het niet eens yesforum heet, alleen voor mensen hier.
Gast- Gast
Lejow schreef:Snap niet zo waarom, aangezien er nog zat andere zijn die vandaag deze afkorting gepost hebben..
Ik lees niet terug, dat heb ik dus niet meegekregen.
Gast- Gast
Heb het veranderd hoor, wat een gemeut..
Lejow- Lady Post-a-lot
Maura schreef:Lejow schreef:Snap niet zo waarom, aangezien er nog zat andere zijn die vandaag deze afkorting gepost hebben..
Heeft niets met teruglezen te maken, staat in de topic over de meeting
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Maura schreef:Lejow schreef:Snap niet zo waarom, aangezien er nog zat andere zijn die vandaag deze afkorting gepost hebben..
Heeft niets met teruglezen te maken, staat in de topic over de meeting
Daar staat dat "ze me opeens missen".
Gast- Gast
Leeeeeejowwwwwww het is je nog maar drie keer gevraagd inmiddels, maar haaaaaallloooo, hou eens op? Chagrijn!!
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: