Dagcafé
+15
Angela_1986
Joontjuh
Lejow
Lotus
Sjaantje
Zwoesj
Lavendel
Inge
Rush
bolus26
Tiana
ExpressoB
Qiara
Jordana
Champagne
19 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:*gaat nog even graven in geheugen*
Hmmm, volgens mij heb je idd gelijk.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Maura, ben je nieuw of nieuwe naam?
Ze had hem eerst met een -e ipv een -a aan het einde Een paar namen terug.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Lala pasta...
Maar jij moet je camera idd maar meenemen hoor De mijne zit ook standaard in m'n tas, haha. Jammer dat we hem toen niet gebruikt hebben... Of nouja, eigenlijk blij toe
Gast- Gast
Reva schreef:ProudMama schreef:Maura, ben je nieuw of nieuwe naam?
Deze naam is met dank aan Lady4 jaren terug.
Gast- Gast
Maple schreef:Stuiterbal schreef:Lala pasta...
Maar jij moet je camera idd maar meenemen hoor De mijne zit ook standaard in m'n tas, haha. Jammer dat we hem toen niet gebruikt hebben... Of nouja, eigenlijk blij toe
Ohh ja ik neem hem echt mee. Met een reserve batterij.... voor het geval dat hahahaha
Gast- Gast
En de laatste naam hiervoor?Reva schreef:ProudMama schreef:Maura, ben je nieuw of nieuwe naam?
Gast- Gast
Reva schreef:
Jotem, ik heb niet meer namen gehad dan jij hoor.
Gast- Gast
ProudMama schreef:En de laatste naam hiervoor?Reva schreef:ProudMama schreef:Maura, ben je nieuw of nieuwe naam?
AB.... cd... E... fg...
Gast- Gast
zo enorm subtiel uitgelegd...Maura schreef:ProudMama schreef:En de laatste naam hiervoor?Reva schreef:ProudMama schreef:Maura, ben je nieuw of nieuwe naam?
AB.... cd... E... fg...
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Maple schreef:Stuiterbal schreef:Lala pasta...
Ohh ja ik neem hem echt mee. Met een reserve batterij.... voor het geval dat hahahaha
Haha, jij verwacht heel wat geloof ik Ik was ook wel heel hyper hoor, die dag Volgens mij had Maura nooit zo'n drukke spring in het veld bij het beeld wat ik op het forum afgeef, verwacht
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:zo enorm subtiel uitgelegd...Maura schreef:ProudMama schreef:En de laatste naam hiervoor?Reva schreef:ProudMama schreef:Maura, ben je nieuw of nieuwe naam?
AB.... cd... E... fg...
Nou ehmz... Hahahahaha.
Gast- Gast
Maple schreef:Stuiterbal schreef:Maple schreef:Stuiterbal schreef:Lala pasta...
Haha, jij verwacht heel wat geloof ik Ik was ook wel heel hyper hoor, die dag Volgens mij had Maura nooit zo'n drukke spring in het veld bij het beeld wat ik op het forum afgeef, verwacht
Dat heb ik je zelfs nog verteld bij Charlies.... Maar ik vond het wel leuk om te zien.
Gast- Gast
hahahaha Ik kom hier nogal stuiterig over..... en geloof me zo ben ik ook in real life
Gast- Gast
Maura schreef:Reva schreef:
Wat is dat lachje toch altijd beroerd achter een zin
Anyway, ik kom zo al op een stuk of 6-7 bij jou. Voor mezelf niet eens de helft. Dus of jouw telraam is stuk of mijn geheugen. Laten we het bij allebei houden.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Mijn god ik verveel me echt doooood !!!!!
Me toooooo! En in het centrum is het ook zo ongelofelijk stil. Ik ben dit niet gewend. Op zaterdag komt er altijd wel ergens muziek vandaan.
Gast- Gast
Forum-Maple is wat dat aangaat echt heel anders dan de echte Maple. Ik heb het idee hier soms behoorlijk suf over te komen terwijl ik in het echt echt irritant druk kan zijn en van alles één grote grap maak. Ik kan serieus zijn als het moet, maar zelfs dan probeer ik altijd nog even een knipoog-momentje te creëren.
Ik kijk nu al uit naar die City Experience, dat wordt hilarisch, haha
Ik kijk nu al uit naar die City Experience, dat wordt hilarisch, haha
Gast- Gast
Is het dan wel zo handig als wij in hetzelfde groepje zouden komen?Stuiterbal schreef:hahahaha Ik kom hier nogal stuiterig over..... en geloof me zo ben ik ook in real life
Gast- Gast
Het kan heel goed zijn dat mijn telraam stuk is hoor.Reva schreef:Maura schreef:Reva schreef:
Wat is dat lachje toch altijd beroerd achter een zin
Anyway, ik kom zo al op een stuk of 6-7 bij jou. Voor mezelf niet eens de helft. Dus of jouw telraam is stuk of mijn geheugen. Laten we het bij allebei houden.
Even voor mezelf op een rij zetten. Die, die, die, die, terug naar die, die. Kom ik op vijf in totaal. Jij hebt, die, die, die, verwijderd, die. drie. Ach, dan zitten we twee forumnamen van elkaar verwijderd.
Gast- Gast
Maple schreef:Is het dan wel zo handig als wij in hetzelfde groepje zouden komen?Stuiterbal schreef:hahahaha Ik kom hier nogal stuiterig over..... en geloof me zo ben ik ook in real life
Ik voel overeenkomsten !!!!
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: