Dagcafé
+15
Angela_1986
Joontjuh
Lejow
Lotus
Sjaantje
Zwoesj
Lavendel
Inge
Rush
bolus26
Tiana
ExpressoB
Qiara
Jordana
Champagne
19 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:Leeeeeejowwwwwww het is je nog maar drie keer gevraagd inmiddels, maar haaaaaallloooo, hou eens op? Chagrijn!!
Haaaaaaaaaaaaai!
Ik chagrijnig? Nee, dat dan weer nie..
Moe, dat wel...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow, stuk chagrijn, je mag moe zijn als je 15 piemels in je handen hebt gehad Dat is niet niks.
Edit: en misschien zelfs geproefd?!
Gast- Gast
En chagrijnig.
Misschien wil je ff je posts in een sterretje editten in het meetingtopic, ik zou het zonde vinden als daar uiteindelijk een discussie ontstaat, ik zie er liever een gezellige meeting uit voortkomen. Discussiëren kun je hier ook wel, dat hoeft niet in twee verschillende topics.
Misschien wil je ff je posts in een sterretje editten in het meetingtopic, ik zou het zonde vinden als daar uiteindelijk een discussie ontstaat, ik zie er liever een gezellige meeting uit voortkomen. Discussiëren kun je hier ook wel, dat hoeft niet in twee verschillende topics.
Gast- Gast
Reva schreef:Lejow, stuk chagrijn, je mag moe zijn als je 15 piemels in je handen hebt gehad Dat is niet niks.
Heb ze gelukkig nie alle 15 afgewerkt
whahahahahahahahahahaha
En helaas ook niet geproefd
Lejow- Lady Post-a-lot
Maple schreef:En chagrijnig.
Ja want hier krijgt ze er lekker de ruimte voor met jouw 'Hallllooo, hou eens op' en 'Chagrijn!'. Verander je dat dan ook even in een sterretje?
Gast- Gast
Mijn 'kleine' neefje vindt een foto van mij op facebook stoer? Hmmja het zal wel... ik ben niet stoer
Gast- Gast
Hier dan, bij deze Opperhoofd Maple!
Gekopieerd uit het meeting topic..
Het zal mij een worst wezen wie er blijft en weg gaat.
Ik blijf in ieder geval
Ik snap gewoon die ophef niet zo om om de zoveel maanden van naam te wisselen en dan ineens compleet panisch over de naam er voor te gaan doen. Ongeacht of dat een wissjewasje is of niet.
Ik ben Lejow, en ben al jaren Lejow en heb op deze naam echt een hele hoop gezeik gehad, van meelezers, tot bakken stront, tot gezelligheid en alles. Maar ik weiger om weg te gaan / een nieuwe naam aan te maken.
Gekopieerd uit het meeting topic..
Het zal mij een worst wezen wie er blijft en weg gaat.
Ik blijf in ieder geval
Ik snap gewoon die ophef niet zo om om de zoveel maanden van naam te wisselen en dan ineens compleet panisch over de naam er voor te gaan doen. Ongeacht of dat een wissjewasje is of niet.
Ik ben Lejow, en ben al jaren Lejow en heb op deze naam echt een hele hoop gezeik gehad, van meelezers, tot bakken stront, tot gezelligheid en alles. Maar ik weiger om weg te gaan / een nieuwe naam aan te maken.
Lejow- Lady Post-a-lot
Hmm... ik wilde een bijdehandte opmerking maken maar kan zo snel niks verzinnen. Je wint.Reva schreef:Maple schreef:En chagrijnig.
Ja want hier krijgt ze er lekker de ruimte voor met jouw 'Hallllooo, hou eens op' en 'Chagrijn!'. Verander je dat dan ook even in een sterretje?
Gast- Gast
ProudMama schreef:De sfeer is ook wel echt anders zonder mij he?!
En zonder SuS...
Is ze echt weg Hilarisch.
*schrapt SuS van lijstje*
Gast- Gast
Moehahaha, ik verga niet
Roze verwelken
Schepen vergaan
maar Onkruidje Lejow, zal altijd blijven bestaan
Roze verwelken
Schepen vergaan
maar Onkruidje Lejow, zal altijd blijven bestaan
Lejow- Lady Post-a-lot
Welk lijstje? Die voor je kinderfeestje Reva?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Welk lijstje? Die voor je kinderfeestje Reva?
Ja, ik dacht aan een picknick onder een grote treurwilg.
Gast- Gast
Reva, wij zouden toch tv programma maken waarbij je mensen van het forum weg kan stemmen
Gast- Gast
Reva schreef:Lejow schreef:Welk lijstje? Die voor je kinderfeestje Reva?
Ja, ik dacht aan een picknick onder een grote treurwilg.
Gast- Gast
Maple schreef:En chagrijnig.
Solly...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Reva, wij zouden toch tv programma maken waarbij je mensen van het forum weg kan stemmen
Je bent dingen aan het insinueren!
Gast- Gast
Da's niet de bedoeling, maar met verdwijnende mensen moet ik er altijd weer aan denkenReva schreef:ProudMama schreef:Reva, wij zouden toch tv programma maken waarbij je mensen van het forum weg kan stemmen
Gast- Gast
ProudMama schreef:Da's niet de bedoeling, maar met verdwijnende mensen moet ik er altijd weer aan denkenReva schreef:ProudMama schreef:Reva, wij zouden toch tv programma maken waarbij je mensen van het forum weg kan stemmen
Ik ben nog steeds voor En het liefst met van die gaten in het podium en een heel lange tunnel, dat je de AAAAAAAAAAAH heel langzaam hoort afzwakken.
Gast- Gast
En dan een hele zachte plof/plons/kwak aan het einde
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:En dan een hele zachte plof/plons/kwak aan het einde
Piemels en dat....
Gast- Gast
Oh hou op over piemels.. kan ze even niet meer zien...
No no for Lejow
No no for Lejow
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: