Geneesmiddelenonderzoek: wat vinden jullie ervan?
+4
Mamsie
Antibes
Bet Weter
Possom
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Geneesmiddelenonderzoek: wat vinden jullie ervan?
Als je meer wilt weten mag je me ook PMen hoor, ik ga me binnen nu en twee dagen vervelen (want geen zin om aan school te werken ) en ik moet nog twee weken! Ben ook heel blij met het forum nu, altijd wat te doen!
Soms heb je ook minder leuke bijwerkingen, bv de vorige keer deed ik mee voor onderzoek naar medicijn om onvruchtbaarheid tegen te gaan. Dus ik kreeg zwangerschapshormonen. Dus was ik 's middags af en toe misselijk. Ik vond het wel lachen, weet ik alvast hoe het gaat als ik zwanger word maar andere meiden hadden het echt elke dag, die konden er wat minder hard om lachen. Maar als je dan een smak geld krijgt gestort, ben je zoiets natuurlijk snel vergeten
Ik hou je natuurlijk op de hoogte van mijn euforie Morgen krijg ik de eerste dosering, maar mag 's middags pas uit bed.
Soms heb je ook minder leuke bijwerkingen, bv de vorige keer deed ik mee voor onderzoek naar medicijn om onvruchtbaarheid tegen te gaan. Dus ik kreeg zwangerschapshormonen. Dus was ik 's middags af en toe misselijk. Ik vond het wel lachen, weet ik alvast hoe het gaat als ik zwanger word maar andere meiden hadden het echt elke dag, die konden er wat minder hard om lachen. Maar als je dan een smak geld krijgt gestort, ben je zoiets natuurlijk snel vergeten
Ik hou je natuurlijk op de hoogte van mijn euforie Morgen krijg ik de eerste dosering, maar mag 's middags pas uit bed.
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Nou ik ben eigenlijk heel benieuwd... Ik ga nu offline, maar ik wil je nog wel PMen, want ik overweeg het serieus.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Interessant! Ik snap wel dat je je gaat vervelend inderdaad, wel lekker om veel te kunnen doen voor je studie! Ik wil mijn Master gaan doen aan de Open Universiteit en dat is alleen maar zelfstudie. Daarom zat ik er ook aan te denken om medicijnen te testen, dan sla je twee vliegen in 1 klap! Maar ik zou inderdaad wel kiezen voor een onderzoek met relatief weinig risico's!
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
+1SuperGrover schreef:Ik overweeg sterk om daar aan mee te doen. Is echt veul geld, en ik ga er vast niet dood aan. Wel wil ik het risico weten.
Gast- Gast
Nee, ik heb een gezond lichaam en dat wil ik graag zo houden.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pippa schreef:Ik zou daar nooit aan meedoen, hoeveel geld ik ook krijg. Ik vind dat idee eng, en zou het niet durven en willen.
+1
Ik ben al als de dood voor een prik, laat staan voor zoiets!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Prestatiemaatschappij, wat vinden jullie ervan?
» nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen?
» Wat vinden jullie van..
» Wat vinden jullie leuk
» wat vinden jullie van...
» nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen?
» Wat vinden jullie van..
» Wat vinden jullie leuk
» wat vinden jullie van...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: