Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geneesmiddelenonderzoek: wat vinden jullie ervan?

+4
Mamsie
Antibes
Bet Weter
Possom
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Geneesmiddelenonderzoek: wat vinden jullie ervan? - Pagina 2 Empty Re: Geneesmiddelenonderzoek: wat vinden jullie ervan?

Bericht  Possom vr 29 jul 2011 - 7:26

Als je meer wilt weten mag je me ook PMen hoor, ik ga me binnen nu en twee dagen vervelen (want geen zin om aan school te werken :P) en ik moet nog twee weken! Ben ook heel blij met het forum nu, altijd wat te doen!
Soms heb je ook minder leuke bijwerkingen, bv de vorige keer deed ik mee voor onderzoek naar medicijn om onvruchtbaarheid tegen te gaan. Dus ik kreeg zwangerschapshormonen. Dus was ik 's middags af en toe misselijk. Ik vond het wel lachen, weet ik alvast hoe het gaat als ik zwanger word :P maar andere meiden hadden het echt elke dag, die konden er wat minder hard om lachen. Maar als je dan een smak geld krijgt gestort, ben je zoiets natuurlijk snel vergeten Wink
Ik hou je natuurlijk op de hoogte van mijn euforie Wink Morgen krijg ik de eerste dosering, maar mag 's middags pas uit bed.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geneesmiddelenonderzoek: wat vinden jullie ervan? - Pagina 2 Empty Re: Geneesmiddelenonderzoek: wat vinden jullie ervan?

Bericht  SuperGrover vr 29 jul 2011 - 7:29

Nou ik ben eigenlijk heel benieuwd... Ik ga nu offline, maar ik wil je nog wel PMen, want ik overweeg het serieus.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Bet Weter vr 29 jul 2011 - 22:48

Interessant! Ik snap wel dat je je gaat vervelend inderdaad, wel lekker om veel te kunnen doen voor je studie! Ik wil mijn Master gaan doen aan de Open Universiteit en dat is alleen maar zelfstudie. Daarom zat ik er ook aan te denken om medicijnen te testen, dan sla je twee vliegen in 1 klap! Maar ik zou inderdaad wel kiezen voor een onderzoek met relatief weinig risico's!

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 23:09

SuperGrover schreef:Ik overweeg sterk om daar aan mee te doen. Is echt veul geld, en ik ga er vast niet dood aan. Wel wil ik het risico weten.
+1

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 29 jul 2011 - 23:13

Nee, ik heb een gezond lichaam en dat wil ik graag zo houden.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Jeanette za 30 jul 2011 - 1:10

Pippa schreef:Ik zou daar nooit aan meedoen, hoeveel geld ik ook krijg. Ik vind dat idee eng, en zou het niet durven en willen.

+1

Ik ben al als de dood voor een prik, laat staan voor zoiets!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: