Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Later nummerbehoud aanvragen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Later nummerbehoud aanvragen Empty Later nummerbehoud aanvragen

Bericht  Miss Lady do 28 jul 2011 - 21:38

Goedemorgen!

Ik ga straks een telefoon abbonement afsluiten (heb nog altijd prepaid gehad Very Happy ), maar twijfel of ik wel of niet nummerbehoud zal nemen. Het is wel lekker makkelijk, maar een sim kaartje achter de hand houden is ook wel handig, of niet? Bovendien heb ik er nu nog wat beltegoed opstaan, zou het zonde vinden als dat verloren gaat.

Kan ik nu ook niet voor nummerbehoud kiezen, en het later alsnog aanvragen?

Miss Lady
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 24
Registratiedatum : 10-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Later nummerbehoud aanvragen Empty Re: Later nummerbehoud aanvragen

Bericht  Atelier Madame do 28 jul 2011 - 22:10

Als je een abonnement afsluit krijg je sowies altijd eerst een andere simkaart. Mocht je je nummer overzetten dan wordt je nummer op die nieuwe simkaart gezet. Voordat het overgezet is krijg je een tijdelijk nummer.

Of het echt mogelijk is om al in de looptijd van je abonnement nog je nummer over te zetten weet ik niet, wat mij wel logisch lijkt is dat je de datum wanneer je je nieuwe abo laat ingaan iets naar achteren schuift, geloof dat dit maximaal 3 maanden kan. Dan kun je eerst je oude beltegoed opmaken en daarna wordt je nummer overgezet. Je hebt die tijd daarvoor dan dus een nieuwe simkaart met een tijdelijk nummer. Als je abo dan nog niet loopt en je zou die wel gebruiken dan rekenen ze je kosten per minuut ipv uit een bundel.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Miss Lady do 28 jul 2011 - 22:43

Kijk, dat maakt het al een stuk duidelijker, dank je wel!

Ik heb alleen bij de aanvraag geen mogelijkheid gezien om het contract later in te laten gaan, ga er even een belletje aan wagen.

Miss Lady
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 24
Registratiedatum : 10-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven