Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

creditcard aanvragen

4 plaatsers

Ga naar beneden

creditcard aanvragen Empty creditcard aanvragen

Bericht  ekiaam87 wo 7 nov 2012 - 3:29

Ik ga eind november voor een week naar New York, vriendlief heeft een creditcard, ik niet, maar we bedachten dat het wel handig zou zijn als ik er ook 1 heb, zodat mocht er iets gebeuren, de ander altijd een vlucht kan boeken, iets kan betalen enz enz.
Nu was ik net bij de Rabo, daar mocht ik geen cc hebben, omdat ik geen 1000 euro aan inkomsten per maand heb (dat ik een groot bedrag op mijn spaarrekening heb staan boeide ze niet).

Wie weet waar ik een (prepaid) creditcard aan kan vragen, die voor 16 november bij mij kan zijn en waar ik dus geen 1000 euro inkomen hoef te hebben?
Tips en adviezen van harte welkom!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

creditcard aanvragen Empty Re: creditcard aanvragen

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 3:34

Weigerden ze een creditcard zonder mogelijkheid van maandelijkse aflossing? En met dat laatste bedoel ik in één keer en niet in termijnen.

Zelf heb ik een creditcard van ICS via mijn bank ABN AMRO, zonder de mogelijkheid om maandelijks een bedrag af te lossen. Als ik iets heb gekocht op de creditcard, dan moet ik dat een maand later betalen. Zou het ook niet anders willen. Ze hadden ook de mogelijkheid het limiet op de creditcard te verlagen en zo heb ik de bestedingslimiet van 2500 naar 1000 euro gezet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

creditcard aanvragen Empty Re: creditcard aanvragen

Bericht  ekiaam87 wo 7 nov 2012 - 3:43

Maura schreef:Weigerden ze een creditcard zonder mogelijkheid van maandelijkse aflossing? En met dat laatste bedoel ik in één keer en niet in termijnen.

Zelf heb ik een creditcard van ICS via mijn bank ABN AMRO, zonder de mogelijkheid om maandelijks een bedrag af te lossen. Als ik iets heb gekocht op de creditcard, dan moet ik dat een maand later betalen. Zou het ook niet anders willen. Ze hadden ook de mogelijkheid het limiet op de creditcard te verlagen en zo heb ik de bestedingslimiet van 2500 naar 1000 euro gezet.

Ik heb hier gekeken: http://www.rabobank.nl/particulieren/producten/betalen/creditcard/
heb nog een studentenrekening bij rabo (maar geen student meer), maar daar moest dan stufi op gestort worden iedere maand dus dat kon niet.
Die mensen waren ook niet echt alert/slim volgens mij want toen ik wegging hebben ze niets gezegd dat ik m'n rekening nog om moest zetten..
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

creditcard aanvragen Empty Re: creditcard aanvragen

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 3:51

Rabobank en ik zijn al tien jaar geen vrienden meer. Ik kreeg ooit een preek over mijn uitgavepatroon. En daar was ik niet van gediend. Ben toen ook maar overgestapt naar de ABN. En ik zie dat ze dus nog steeds op die manier te werk kunnen gaan. creditcard aanvragen 878948377

Het lijkt er trouwens op dat ik ook zo'n kaart heb bij de ABN. Zit in mijn Wereldpakket, zoals ze dat noemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

creditcard aanvragen Empty Re: creditcard aanvragen

Bericht  Minx wo 7 nov 2012 - 4:03

gewoon nog een keer online aanvragen Wink, ik heb mijn cc ook via de rabo en moet wel alles aflossen aan het eind van de maand. En ik verdien ook lang geen 1000 per maand.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

creditcard aanvragen Empty Re: creditcard aanvragen

Bericht  ekiaam87 wo 7 nov 2012 - 6:16

Minx schreef:gewoon nog een keer online aanvragen Wink, ik heb mijn cc ook via de rabo en moet wel alles aflossen aan het eind van de maand. En ik verdien ook lang geen 1000 per maand.

maar heb ik hem dan de 16e? (geen idee hoe snel dat gaat)
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

creditcard aanvragen Empty Re: creditcard aanvragen

Bericht  TukTuk wo 7 nov 2012 - 6:33

Anders via de ANWB bijvoorbeeld?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

creditcard aanvragen Empty Re: creditcard aanvragen

Bericht  Minx wo 7 nov 2012 - 7:06

ekiaam87 schreef:
Minx schreef:gewoon nog een keer online aanvragen Wink, ik heb mijn cc ook via de rabo en moet wel alles aflossen aan het eind van de maand. En ik verdien ook lang geen 1000 per maand.

maar heb ik hem dan de 16e? (geen idee hoe snel dat gaat)

Bij mij duurde het een week ongeveer. Dus zal er om spannen. Wel raar dat ze op het kantoor zeggen dat het niet kan terwijl ik het daar juist voor elkaar kreeg. Ik heb het eerst online aangevraagd maar toen dat me niet lukte ben ik naar het kantoor gegaan en heb daar alles getekend. Moet wel zeggen dat je er behoorlijk laat mee bent, je hebt namelijk nog maar 6 werkdagen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

creditcard aanvragen Empty Re: creditcard aanvragen

Bericht  TukTuk wo 7 nov 2012 - 7:08

Overigs hebben wij onze CC in die tijd dat we in Amerika waren nooit gebruikt. Hebben altijd gewoon onze pinpas gebruikt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

creditcard aanvragen Empty Re: creditcard aanvragen

Bericht  Minx wo 7 nov 2012 - 7:13

AngelNyn schreef:Overigs hebben wij onze CC in die tijd dat we in Amerika waren nooit gebruikt. Hebben altijd gewoon onze pinpas gebruikt.

ik zou het daar dus niet op durven gokken. Wij werden af en toe echt vreemd aan gekeken als we met debit card wilden betalen en de helft van de tijd pakte die hem ook nog eens niet. Alleen pinautomaten om cash te pinnen pakte die altijd.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

creditcard aanvragen Empty Re: creditcard aanvragen

Bericht  ekiaam87 wo 7 nov 2012 - 7:14

Minx schreef:
AngelNyn schreef:Overigs hebben wij onze CC in die tijd dat we in Amerika waren nooit gebruikt. Hebben altijd gewoon onze pinpas gebruikt.

ik zou het daar dus niet op durven gokken. Wij werden af en toe echt vreemd aan gekeken als we met debit card wilden betalen en de helft van de tijd pakte die hem ook nog eens niet. Alleen pinautomaten om cash te pinnen pakte die altijd.

ja het schoot ons gister ineens te binnen, dat de ander wellicht een probleem zou kunnen hebben als er iets gebeurd met degene die de cc op zak heeft Wink
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

creditcard aanvragen Empty Re: creditcard aanvragen

Bericht  Highway wo 7 nov 2012 - 7:28

Bij ics heb je hem geloof ik vrij vlot, kun je vast terug op de website. (Icscards.nl)
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

creditcard aanvragen Empty Re: creditcard aanvragen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum