Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zin hebben...

+20
BJA
ButterflyEffect
pinklady85
MiKa
Pearly_maar
Toet
Sjors
Alias
TwistedAngel
Stella
Poisongirl
SparklingEyes
xxDila
Schaapke
Roze Roos
Lala
mzcharlotte
Serena
zoentje21
Lejow
24 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Toet ma 20 dec 2010 - 4:28

Ik heb precies hetzelfde lejow, met tampons geen problemen. Zelf vingeren (door mijzelf of een ander) verloopt 9 van de 10 keer prima. Maar echt seks lukt gewoon niet. Diagnose: vaginisme.
Je hebt veel verschillende varianten van vaginisme, misschien moet je even googelen en kijken of je iets kan vinden wat overeenkomt.
Ik wil je niet bang maken of mijn mening opdringen, het kan ook iets anders zijn. Maar het lijkt me gewoon niet logisch dat jou problemen door de pil o.i.d. komen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 4:59

Dyspareunie is pijn bij sex, vaginisma is een complete blokkade. Dus van vaginisme kan je in ieder geval niet spreken.

Ik herken het overigens wel Lejow, alleen dan voornamelijk van het verleden. Toen het bij mij nog heel veel pijn deed en niet lukte, had ik ook nauwelijks zin. Is ook niet zo gek, je gaat sex op den duur associeren met pijn. Het lijkt me nu vooral belangrijk dat je geen penetratie meer hebt als het pijn doet. Lijkt me niet dat het beter maakt namelijk. Sex leuk maken zonder penetratie kan al een hoop schelen.
En natuurlijk werkt het gigantisch mee dat je zo moe bent na een dag werken. Dat werkt bij een vrouw nou niet bepaald op de sexzin.

Natuurlijk zijn er altijd mensen die 3/4 keer in de week sex hebben, maar dat hoeft voor jullie de norm toch niet te zijn? Ik zou me daar eerlijk gezegd niet zo druk om maken. Wij doen het wanneer we zin hebben. Dit kan zo een maand niet zijn en de andere week weer 3 keer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 5:01

Oh trouwens, over de pil: dat was bij mij dus ook wel een mede oorzaak hoor. Ik ben nu helemaal van de pil af, maar sex vind ik nu veel leuker en ik heb ook vaker zin. Het is ook niet zo gek, want de hormonen die je slikt onderdrukken de natuurlijke hormoonhuishouding en dus heel vaak je libido (zegt huisarts). Bovendien was het allemaal veel minder soepel toen ik nog aan de pil was als je snapt wat ik bedoel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 7:43

Ik moet toegeven dat seks voor mij de laatste tijd niet erg belangrijk is geworden. Maar goed dat ik nog geen echte goede seks heb gehad, heb ik mijn redenen voor gehad. Nog steeds trouwens. Ik heb in deze dagen meer behoefte aan een lief kusje of een knuffelbui.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 7:45

Bitterkoek_ schreef:Ik moet toegeven dat seks voor mij de laatste tijd niet erg belangrijk is geworden. Maar goed dat ik nog geen echte goede seks heb gehad, heb ik mijn redenen voor gehad. Nog steeds trouwens. Ik heb in deze dagen meer behoefte aan een lief kusje of een knuffelbui.
Knuffel.. heb je een beetje steun aan je vriend? Jullie kennen erkaar nog niet zo lang, toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 8:07

Smikkell schreef:
Bitterkoek_ schreef:Ik moet toegeven dat seks voor mij de laatste tijd niet erg belangrijk is geworden. Maar goed dat ik nog geen echte goede seks heb gehad, heb ik mijn redenen voor gehad. Nog steeds trouwens. Ik heb in deze dagen meer behoefte aan een lief kusje of een knuffelbui.
Knuffel.. heb je een beetje steun aan je vriend? Jullie kennen erkaar nog niet zo lang, toch?

Nee, we kennen elkaar inderdaad nog niet zo erg lang. Alhoewel ik merk dat hij het moeilijk vind om te reageren op mijn situatie, toch doet hij hard z'n best. Stuurt me regelmatig kusjes en knuffels via whatsapp. Maar ik denk ook, doordat hij me nog niet zo lang kent dat ie het ook daarom erg moeilijk vind om erop te reageren. Komt ook nog bij dat ie komende week voor 4 weken op vakantie naar Suriname gaat. Dat is maar goed ook, want ik heb toch eventjes tijd voor mijzelf nodig.

Ik heb bij hem ook aangegeven waarom ik seks momenteel niet het allerbelangrijkste vind en hij vind het prima. Hij vind het veel belangrijker dat hij me steunt dan dat wij aan ons seksleven of aan überhaupt aan ons relatie denkt. Hij begrijpt dat ik het op het moment moeilijk heb en hij ziet ook in dat dit ons sterker kan maken in onze relatie. Wat dit alles betreft, ben ik blij dat ik hem als vriend heb. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 8:14

Bitterkoek_ schreef:
Smikkell schreef:
Bitterkoek_ schreef:Ik moet toegeven dat seks voor mij de laatste tijd niet erg belangrijk is geworden. Maar goed dat ik nog geen echte goede seks heb gehad, heb ik mijn redenen voor gehad. Nog steeds trouwens. Ik heb in deze dagen meer behoefte aan een lief kusje of een knuffelbui.
Knuffel.. heb je een beetje steun aan je vriend? Jullie kennen erkaar nog niet zo lang, toch?

Nee, we kennen elkaar inderdaad nog niet zo erg lang. Alhoewel ik merk dat hij het moeilijk vind om te reageren op mijn situatie, toch doet hij hard z'n best. Stuurt me regelmatig kusjes en knuffels via whatsapp. Maar ik denk ook, doordat hij me nog niet zo lang kent dat ie het ook daarom erg moeilijk vind om erop te reageren. Komt ook nog bij dat ie komende week voor 4 weken op vakantie naar Suriname gaat. Dat is maar goed ook, want ik heb toch eventjes tijd voor mijzelf nodig.
Dat snap ik wel dat jij even ruimte wilt en dat het voor hem moeilijk is om hier mee om te gaan. Zo'n situatie is voor veel mensen moeilijk. En als je dan net een relatie hebt, je elkaar eigenlijk nog aan het leren kennen bent, en dan opeens zoveel verdriet meemaakt. Lijkt me inderdaad moeilijk. Maar ook wel fijn dat je nu een extra persoon om je heen hebt waar je steun (en afleiding) bij kunt vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Lejow ma 20 dec 2010 - 8:18

Liva schreef:Dyspareunie is pijn bij sex, vaginisma is een complete blokkade. Dus van vaginisme kan je in ieder geval niet spreken.

Ik herken het overigens wel Lejow, alleen dan voornamelijk van het verleden. Toen het bij mij nog heel veel pijn deed en niet lukte, had ik ook nauwelijks zin. Is ook niet zo gek, je gaat sex op den duur associeren met pijn. Het lijkt me nu vooral belangrijk dat je geen penetratie meer hebt als het pijn doet. Lijkt me niet dat het beter maakt namelijk. Sex leuk maken zonder penetratie kan al een hoop schelen.
En natuurlijk werkt het gigantisch mee dat je zo moe bent na een dag werken. Dat werkt bij een vrouw nou niet bepaald op de sexzin.

Natuurlijk zijn er altijd mensen die 3/4 keer in de week sex hebben, maar dat hoeft voor jullie de norm toch niet te zijn? Ik zou me daar eerlijk gezegd niet zo druk om maken. Wij doen het wanneer we zin hebben. Dit kan zo een maand niet zijn en de andere week weer 3 keer.

Dat is ook zo hoor.. Na een week fulltime werken en een huishouden erbij vind ik het vaak mooi als ik eindelijk in mijn bed lig hehe
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 8:20

Ja dat zeker, Sowieso geeft ie me een beetje afleiding als ik bij hem ben. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 8:21

Bitterkoek_ schreef:Ja dat zeker, Sowieso geeft ie me een beetje afleiding als ik bij hem ben. smile
Je edit bij je laatste post is fijn. Zo blijven we ontopic ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 8:23

Smikkell schreef:
Bitterkoek_ schreef:Ja dat zeker, Sowieso geeft ie me een beetje afleiding als ik bij hem ben. smile
Je edit bij je laatste post is fijn. Zo blijven we ontopic ;-)
Hihihi Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  pinklady85 di 21 dec 2010 - 11:23

Bij mij is het juist dat ik vaak en veel zin heb in sex.
Soms denk ik weleens dat het abnormaal is.
Maar, wat is 'normaal' en wat is 'abnormaal'?
Ik zou iedere dag wel seks willen hebben,en dan ook wel meerdere keren.
Ik vind sex gewoon lekker en fijn, ik vind het een geweldig iets!
Soms vind ik het gewoon rot dat ik zo vaak zin heb,
en nu ik vrijgezel ben helemaal.

En wat vervelend is,
ik krijg vaak te horen met uitgaan dat ik een uitdagende blik in mijn ogen heb.
Was bij mij ex ook, 1 blik was genoeg.
Zelfs mijn moeder begon er laatst over,ze zei dat ik "pretoogjes" had,
toen vroeg ik wat ze bedoelde.
Zei me stiefvader dat ik ''zaadvragende ogen'' heb.

Het was als geintje bedoelt maar ik trok het mij erg aan.
Zijn de meer die dit hebben? of ben ik gewoon seksverslaafd?
Ik zag dat hier een man was (remco geloof ik)
wat vind hij ervan als hij dit zo leest? Ben wel benieuwd hoe een man erover denkt.

Dus altijd zin in seks hebben is ook niet prettig.
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 11:33

Er is níets mis met je Pinklady. Zin hebben in seks is heel normaal en gezond. Het wordt alleen anders als je seks wilt om aandacht te krijgen of om bevestiging te krijgen, en als je je eigenwaarde ophangt aan hoeveel mannen je kunt versieren.

Maar ik heb ook meer dan genoeg zin in seks, en ik geloof niet dat er iets mis met me is. Er zijn ook wel periodes geweest dat dat even minder was (de eerste maanden nadat mijn kinderen geboren werden bijvoorbeeld) maar normaal gesproken zou ik ook elke dag wel seks willen hoor, dat kan alleen praktisch gezien haast niet.

Maar dat je stiefvader zoiets zegt, dat vind ik vrij verontrustend. En je vraag aan de mannen hier vind ik ook verontrustend, het lijkt er toch op dat je seks niet zo leuk vind om de seks, maar om de aandacht die het met zich meebrengt ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  pinklady85 di 21 dec 2010 - 11:50

Het wordt alleen anders als je seks wilt om aandacht te krijgen of om bevestiging te krijgen, en als je je eigenwaarde ophangt aan hoeveel mannen je kunt versieren.
Dat is niet het geval.

Maar dat je stiefvader zoiets zegt, dat vind ik vrij verontrustend.
En je vraag aan de mannen hier vind ik ook verontrustend,
het lijkt er toch op dat je seks niet zo leuk vind om de seks,
maar om de aandacht die het met zich meebrengt ofzo.

Mijn stiefvader maakte een geintje,
ik sta al een tijdje droog omdat ik vrijgezel ben en dat weten hun.
Alleen ze wisten niet dat ik er zo mee zat.

En wat de vraag aan de mannen betreft,ik bedoelde dit stukje:
ik krijg vaak te horen met uitgaan dat ik een uitdagende blik in mijn ogen heb.
Sommige mannen krijgen de indruk dat ik een of ander sl*t ben die wel even met ze meegaat na huis,terwijl ik dat absoluut niet ben.
Ik vroeg me af hoe de mannen hier zullen reageren als ze mij tegen zouden komen met mijn uitdagende blik.
Ik ben gek op seks,maar ik vind het niet leuk dat ik dat ook uitstraal.
Ik wil het graag voor mezelf kunnen houden.
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 21:26

Ik vind het uberhaupt al absurd dat íemand zoiets zegt, maar dat je stiefvader zoiets zegt vind ik helemaal van de zotte. Al stond ik 20 jaar droog, dan nog zou ik echt niet gediend zijn van zo'n smerige opmerking.

Verder ook eens met Lilith.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  ButterflyEffect di 21 dec 2010 - 22:01

pinklady85 schreef:
Zei me stiefvader dat ik ''zaadvragende ogen'' heb.

Het was als geintje bedoelt maar ik trok het mij erg aan.
Bepaalde vrienden van mij zeggen dit wel eens als er een meisje langsloopt en dan gaan mn haren al recht overeind staan.. maar je stiefvader vind ik wel raar. Aan de andere kant is het al wel iets genuanceerder omdat hij ernaar werd gevraagd om het duidelijker te maken en het ook grappend zei, maja vind het nog steeds een beetje denigrerende opmerking, wie het ook zegt.
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  pinklady85 di 21 dec 2010 - 23:34

Darcy schreef:Ik vind het uberhaupt al absurd dat íemand zoiets zegt, maar dat je stiefvader zoiets zegt vind ik helemaal van de zotte. Al stond ik 20 jaar droog, dan nog zou ik echt niet gediend zijn van zo'n smerige opmerking.

Verder ook eens met Lilith.

Dat is jullie mening.
Mijn stiefvader is een echte amsterdammer,
en die heeft zeker geen blad voor de mond.
Dus ik ben die directheid wel gewend.
En wat die opmerkingen betreft,
dat is in mijn omgeving normaal wij praten hier open over seks.
We bespreken niet alles,maar het is geen taboe.
Als iemand chagrijnig is:zeggen ze hier vaak: heb je gister geen beurt gehad ofzo?
Voor jullie denk ik raar,maar voor mij normaal.
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 23:37

Dat heeft toch niks te maken met Amsterdammer zijn? En open over seks? Ik vind het gewoon grof. Mijn schoonouders zijn ook Amsterdammers in hart en nieren en nemen ook geen blad voor de mond, maar ik kan me toch echt niet voorstellen dat zij zoiets zouden zeggen. Maar goed, als jij er geen problemen mee hebt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  ButterflyEffect di 21 dec 2010 - 23:50

Ehhh ik woon hier al mn hele leven en ik weet dat sommigen zich op die manier uiten maar alsnog zou ik er niet van gediend zijn als iemand dat tegen mij zegt.
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 0:26

Hier in de omgeving zijn ze ook vaak lomp, maar zo'n opmerking kan je echt niet maken hoor..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  BJA ma 27 dec 2010 - 7:12

Ik ben nu 3 maanden gestopt met de pil en heb altijd zin!
Als ik op straat loop en ik zie een leuke vent, dan is het al raak.
Dus die pil heeft erg veel invloed.
Op dit moment heb ik geen seks, maar binnenkort weer wel. Zit te twijfelen om wel weer te beginnen omdat ik alleen met condooms eng vind.
Maar als ik aan de pil ben en ik zit bijv met een man op de bank dan krijg ik wel altijd zin.
Nooit zin hebben komt bij mij eigenlijk niet voor.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Silva ma 27 dec 2010 - 7:34

Zo stom dat anticonceptie zoveel invloed kan hebben op je zin in seks...
Ik was een paar jaar aan de pil, had geen zin meer, weinig seks met mn vriendje en toen ik stopte had ik ineens elke dag zin haha.
Toen had ik de nuvaring, maar weer weinig zin en nu met de mirena moet ik zeggen dat ik er weer steeds minder zin in krijg.

Maar Lejow, wel heel naar dat je eerste ervaringen daar zoveel invloed op hebben (maar ook logisch natuurlijk). Als 't tussen mij en mijn vriend een tijdje niet goed gaat, dan wil ik ook minder en kan ik me ook minder geven.. Bij stress of vermoeidheid net zo. Als ik eenmaal de drempel over ben, dan lukt het wel, maar die drempel is dan zo hoog, dat herken ik wel ja.
Maar de laatste tijd heb ik dat ik tijdens de seks ineens gewoon geen zin meer heb... Ik weet niet hoe dat komt. Sowieso wel wat ups en down, maar misschien wordt het te eentonig, tussen mij en mn vriend gaat 't even niet zo goed, dus voel soms ook ineens veel wrok ofzo als we bezig zijn. Dan wordt ik ineens kwaad en dan wil ik niet meer. Ik laat dat dan alleen niet merken, maar eigenlijk voel dat zo stom!

Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Lejow ma 27 dec 2010 - 8:00

Ik ben nu bezig aan de laatste strip. We zullen zien wat er over 3 weken gebeurd als ik ga ontpillen.
Wellicht helpt het, wellicht niet.
Ik denk ook gewoon dat ik iemand ben die het niet als iets enorm belangrijks zie...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Silva ma 27 dec 2010 - 8:12

En met dat laatste is ook helemaal niets mis toch? De een heeft gewoon meer zin al de ander.
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 8:32

Lejow schreef:Ik ben nu bezig aan de laatste strip. We zullen zien wat er over 3 weken gebeurd als ik ga ontpillen.
Wellicht helpt het, wellicht niet.
Ik denk ook gewoon dat ik iemand ben die het niet als iets enorm belangrijks zie...

Dat kan toch ook? Ik zou niet weten wat daar mis mee is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... - Pagina 2 Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum