Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje?

+3
Sjaantje
Bet Weter
Kamperseboekenwurm
7 plaatsers

Ga naar beneden

Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje? Empty Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje?

Bericht  Kamperseboekenwurm do 28 jul 2011 - 7:19

Ik lees net op www.voornamelijk.nl dat Sylvie Meis zwanger is van haar 2e kindje en dat ze in januari 2012 uitgerekend is....is dat al officieel bevestigd?

Volgens mij is dit wel een nieuwtje (ben wel een trouwe volger van RTL Boulevard en Shownieuws, maar dit was me nog niet opgevallen... Very Happy)

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje? Empty Re: Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje?

Bericht  Bet Weter do 28 jul 2011 - 8:00

dus?

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje? Empty Re: Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 8:22

Lekker boeiend. Al krijgt ze er 6.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje? Empty Re: Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 8:23

Sjonge wat een vrolijkheid. :shock:

Erg leuk voor ze, als het zo is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje? Empty Re: Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje?

Bericht  Sjaantje do 28 jul 2011 - 8:25

Ik hoorde straks wel dat er vandaag nieuws over Sylvie zou komen en mijn eerste gedachte was ook: 'Zou ze zwanger zijn??'

Op zich heb ik weinig met Sylvie en Rafaël maar ik ben wel blij voor ze als dit het echt zou zijn Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje? Empty Re: Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 8:26

Linkje.. Schijnt niet waar te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje? Empty Re: Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 9:33

Jada en Bet Weter, zijn jullie in de running om forumbitch 2011 te worden ofzo?
De vriendelijkheid spat er van af! scratch

Ik ben benieuwd naar de eventuele zwangerschap! Niet dat ik nu zo into Sylvie en Rafael ben, maar na de borstkanker-periode, wens ik ze wel goed nieuws toe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje? Empty Re: Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje?

Bericht  Supertalentje do 28 jul 2011 - 9:39

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 10:52; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje? Empty Re: Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 10:08

Jada schreef:Lekker boeiend. Al krijgt ze er 6.

Fijne reactie Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje? Empty Re: Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje?

Bericht  Beachgirl do 28 jul 2011 - 10:43

In een of ander interview hadden ze gezegd dat ze het bij 1 kind wilde laten...
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje? Empty Re: Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 21:15

Beachgirl_24 schreef:In een of ander interview hadden ze gezegd dat ze het bij 1 kind wilde laten...

Nee, dat ze geen haast hadden, maar dat ze graag een 2e willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje? Empty Re: Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje?

Bericht  Jeanette za 30 jul 2011 - 10:37

Jada schreef:Lekker boeiend. Al krijgt ze er 6.
laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje? Empty Re: Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje?

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 10:41

Supertalentje schreef:Jada&Co gaat bij mij op negeer, helemaal niet druk om maken Very Happy


Ik zou het ze gunnen, ik zag alleen op het linkje dat het niet zo is. De berekening klopt ook niet helemaal (of ik moet al slapen); maar als ze nu 10 weken zwanger is dan kan ze nooit uitgerekend zijn in Januari, ik ben 16 weken zwanger en uitgerekend op 14 januari.

Helemaal mee eens! Vooral met de eerste zin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje? Empty Re: Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje?

Bericht  Happydobby ma 1 aug 2011 - 0:56

Dat zou leuk voor ze zijn, zeker na de heftige tijd.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje? Empty Re: Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum