Sylvie en Rafael uit elkaar.
+64
Maple
Lejow
June
Eris
Nyx
Toet
Theeleut
Elliot
Shopaholic
Japie
Winegum
Sea of Trees
iloverocknroll1984
liesje
Chocoholic
Pommes
Fortissimo
Sarah1985
Ilovethe90s
Caribbeanlover
Benthe
Gympie
Plien84
Manderijn
Fearie
kajaka88
Kiekeboe
Burn
mauwmauw
JD
Lot
SDL
Antibes
luisa
ekjir@M
diddie
Tania
Summerlovin
Exogenesis
Viva
Guusje
Caro
Guus
Siem
Monte
Parel
Ella
ExpressoB
Bazinga
Mees
SoGood
Mouse10
Carra
Appeltje
Charles
M@niek
Minx
Niekske
Marsy28
girli
Paper Crown
Coco
Rush
Sam
68 plaatsers
Pagina 1 van 11
Pagina 1 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Sylvie en Rafael uit elkaar.
http://www.telegraaf.nl/prive/21191931/__Duitse_media__Scheiding_Sylvie_en_Rafael__.html
Best jammer!
Ze waren een mooi stel.
Best jammer!
Ze waren een mooi stel.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Re: Sylvie en Rafael uit elkaar.
Ik lees het net ook, jammer!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat was een beste klap als ze er ook nog eens door viel en blauwe plekken opliep. Wat een vernedering voor haar zeg.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik had 't niet verwacht! Maar ja weet je, die klap.. Hij lijkt me geen type die haar zo publiek zou klappen, ik denk dat Sylvie lekker zo slim speelt en zo de aandacht weer naar haar trekt.
Haha trouwens, ik riep dat net ook naar mijn man: 'Hee Sylvie en Raf gaan scheiden!!'
Mijn man: 'Heeft Sylvie je dat gesmst?! Of komt ze ook op 't yesforum?' Haha moest erom lachen!
Haha trouwens, ik riep dat net ook naar mijn man: 'Hee Sylvie en Raf gaan scheiden!!'
Mijn man: 'Heeft Sylvie je dat gesmst?! Of komt ze ook op 't yesforum?' Haha moest erom lachen!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Al zou ze het bloed onder zijn nagels vandaan hebben gehaald, dan nog hoort hij haar niet te slaan. Bovendien vind ik het nogal wat om te zeggen dat ze het "lekker slim speelt". Waarom zou ze? Ze heeft al een flinke carrière in Duitsland.Paper Crown schreef:Ik had 't niet verwacht! Maar ja weet je, die klap.. Hij lijkt me geen type die haar zo publiek zou klappen, ik denk dat Sylvie lekker zo slim speelt en zo de aandacht weer naar haar trekt.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ze schijnt niet meer zo heel populair te zijn in Duitsland, in TV land dan.girli schreef:Al zou ze het bloed onder zijn nagels vandaan hebben gehaald, dan nog hoort hij haar niet te slaan. Bovendien vind ik het nogal wat om te zeggen dat ze het "lekker slim speelt". Waarom zou ze? Ze heeft al een flinke carrière in Duitsland.Paper Crown schreef:Ik had 't niet verwacht! Maar ja weet je, die klap.. Hij lijkt me geen type die haar zo publiek zou klappen, ik denk dat Sylvie lekker zo slim speelt en zo de aandacht weer naar haar trekt.
Rush- Lady Post-a-lot
Juist om die carrière zou ze het slim kunnen spelen, wie weet wat er anders van har word gedacht.
Gast- Gast
Ik ben ook wel beetje geshockeerd eerlijk gezegd. Stom eigenlijk want ken ze helemaal niet. Maar ze leken zo'n leuk en perfect stel. Maar je weet niet wat er achter de schermen zich afspeelt natuurlijk. En Telegraaf is wel behoorlijke roddelkrant, net als die Duitse krant dus wellicht is het iets opgeblazen..
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Hier waren tijdens het EK al roddels over toch? Toen zei de media dat het pas na het EK officieel bekend gemaakt zou worden, omdat er toen natuurlijk al genoeg nieuws rondom Rafael was.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Maar ff serieus, ik geloof echt dat ze uit elkaar zijn alleen de rest van het bericht neem ik wel met een korreltje zout. De telegraaf die de bild als bron gebruik. Ik weet het niet hoor niet erg betrouwbaar.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Heeft het tripje naar thailand met kerst toch veel indruk gemaakt haha.
*hij is met mijn beste vriendin op stap geweest in thailand met de kert*
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou ook gaan scheiden als mijn man mij in het gezelschap van vrienden zou slaan (ook zonder vrienden erbij overigens). Dat heeft toch niets met slim spelen te maken?
Coco- Ratel
M@niek schreef:Heeft het tripje naar thailand met kerst toch veel indruk gemaakt haha.
Alleen op stap?
Coco- Ratel
Coco schreef:M@niek schreef:Heeft het tripje naar thailand met kerst toch veel indruk gemaakt haha.
Alleen op stap?
Ik heb dr nog niet uitgehoord. Maar aan de fotos te zien ziet het er gezellig uit!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Maar goed dat de Telegraaf niet op het yesforum komt.
Rush- Lady Post-a-lot
girli schreef:Al zou ze het bloed onder zijn nagels vandaan hebben gehaald, dan nog hoort hij haar niet te slaan. Bovendien vind ik het nogal wat om te zeggen dat ze het "lekker slim speelt". Waarom zou ze? Ze heeft al een flinke carrière in Duitsland.Paper Crown schreef:Ik had 't niet verwacht! Maar ja weet je, die klap.. Hij lijkt me geen type die haar zo publiek zou klappen, ik denk dat Sylvie lekker zo slim speelt en zo de aandacht weer naar haar trekt.
Jij doet nu net of ik heb gezegd dat ze het heeft verdiend. Echter, zie je mij dat typen?! Het is toch ook wel slim om dit zo naar de media te brengen? Nu wordt Rafael afgeschilderd alsof hij zijn (ex)vrouw in elkaar gemept heeft maar eerlijk, je weet niet wat ze allemaal heeft gedaan alvorens die klap. Is het nodig om iemand te meppen? Nee, zeker niet, maar ik geloof wel dat het een vrouw is die je kan uitdagen tot het bot.
O, en breek me de bek niet open over een carriere in Duitsland, want ja die heeft ze zeer zeker wel maar vergeet niet dat Rafael in de eerste instantie het grote geld binnenbracht, en brengt en dat zij echt niet zo luxieus en bekendheid geworven zou hebben als ze niet met een voetballer was getrouwd. Hij heeft haar, of je het wil ontkennen of niet, wel de handvaten gegeven waarop zij, slim, heeft voorgeborduurd.
Rush schreef:Maar goed dat de Telegraaf niet op het yesforum komt.
Die zouden die foto's maar wat graag willen..
Denk wel dat Rafael een hele lieve man is.
Sam- Kletskop
Sam schreef:Rush schreef:Maar goed dat de Telegraaf niet op het yesforum komt.
Die zouden die foto's maar wat graag willen..
Denk wel dat Rafael een hele lieve man is.
Ik vind dit zo raar. ze schrijft altijd in de Grazia column dat ze zo intens gelukkig zijn etc..
maar de helft wat geschreven word is gewoon niet waar. Ze gaat er toch niet inzetten dat het niet lekker loopt dan hebben ze in no time de hele pers op hun nek.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Blijkt dus ook maar schijn te zijn.. Alles kan kapot
Ik heb nooit zoveel met haar gehad.
Ik heb nooit zoveel met haar gehad.
Sam- Kletskop
Nouja da's weer een ander uiterste...Rafael slaat z'n vrouw op een feest en dan typen dat het je een héél lieve man lijkt . Is er een naam voor zoiets, positieve discriminatie ofzo?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Charles schreef:Nouja da's weer een ander uiterste...Rafael slaat z'n vrouw op een feest en dan typen dat het je een héél lieve man lijkt . Is er een naam voor zoiets, positieve discriminatie ofzo?
Hahaha dat staat er inderdaad een beetje stom
Sam- Kletskop
M@niek schreef:Coco schreef:M@niek schreef:Heeft het tripje naar thailand met kerst toch veel indruk gemaakt haha.
Alleen op stap?
Ik heb dr nog niet uitgehoord. Maar aan de fotos te zien ziet het er gezellig uit!
Huh? Maar wat bedoel je dan precies, is hij met jouw beste vriendin op vakantie geweest? Of alleen op stap? En met zijn tween samen, of met een hele groep? Maakt nogal een verschil
Gast- Gast
Ik had het nooit verwacht! Ze leken altijd zo gelukkig... jammer dat het zo is gelopen.
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Pagina 1 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Oh die Sylvie!
» Sylvie en Raphael gaan scheiden?
» Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje?
» Tenen aan elkaar
» Help elkaar aan vacatures
» Sylvie en Raphael gaan scheiden?
» Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje?
» Tenen aan elkaar
» Help elkaar aan vacatures
Pagina 1 van 11
Permissies van dit forum: