Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

+8
vlinder-2011
Atelier Madame
Silver
Rush
Lavendel
SoGood
Antibes
Mamsie
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 3:22

Haha grappig, Expresso...Mijn vader heeft daar nog eens gewerkt. Was zelf een hele lange man en hamerde bij de eigenaresse op lengtematen, mij als voorbeeld nemend. Grappig dat ze dat ook echt gedaan hebben.

De kleding zelf vind ik niets voor mijn leeftijd.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 3:29

Mijn moeder kleedt zich echt naar haar leeftijd, in mijn ogen, met kleding van Jackpot, Esprit, Mexx enzo. Ze heeft heel vaak laagjes aan en broeken met 7/8 pijpen. Ze draagt altijd overal een ketting of ander sieraad bij en het mag allemaal niet te veel afwijken van de norm.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes do 28 jul 2011 - 3:56

Mijn moeder draagt ook veel Tommy Hilfiger, maar ze combineert het niet zo dat ze er uit ziet alsof ze rechtstreeks van de golfbaan komt.
Ze koopt haar balerina's meestal in een exclusief Italiaans schoenenwinkeltje, ik hou niet zo van balerina's maar die vind ik meestal wel heel mooi en net wat aparter. Haar laarzen koopt ze meestal bij manfield, ze kiest vaak wel voor wat " durdere" kleding, bij de H&M koopt ze eigenlijk nooit wat.
Ook houd ze heel erg van felle kleuren en dat staat haar ook heel goed, zeker in haar werk draagt ze vaak vestjes in vrolijke kleuren en ze heeft vrij veel jasjes/colbertjes met bijzondere kragen.

Make-up gebruikt ze bijna niet, hakken draagt ze ook niet en ze is ook gestopt met haar haar verven, ze is 56 maar ze is nog lang niet grijs, het is nu een beetje een peper en zout kleur en dat staat eigenlijk best mooi.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 4:11

Mijn moeder kleedt zich netjes.
Ze heeft een hele classy uitstraling, en verzorgd zichzelf goed, altijd een make-upje op en regelmatig naar de kapper.
Ze heeft volgens mij niet echt specifieke winkels waar ze haar kleding koopt, maar ze draagt veel zwart, oranjerood, en mosgroen.
Ze heetf vrijwel altijd hakken aan.

Gast
Gast

Bericht  luisa do 28 jul 2011 - 5:06

Mijn moeder draagt voornamelijk casual en kleurrijk. Spijkerbroek of pantalon met een shirtje en ook vaak met blazer. Schoenen enkellaarsjes met kleine hak of geen hak. Of soort van ballerina's met bandje. Kleding die ik hier soms ook wel voorbij zie komen Embarassed Vind wel dat zij zich naar haar leeftijd kleed.

luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Possom vr 29 jul 2011 - 2:32

Ik word een beetje jaloers als ik lees dat veel meiden hier met plezier met hun mams kunnen shoppen! Dat zou me echt leuk lijken, maar mijn moeder en ik verschillen zo veel van elkaar dat dat echt niet gaat (en met mijn oudere zus is het twee handen op een buik dat volgens mijn moeder ligt het dan aan mij).
Ze shopt meestal bij miss Etam en Jola en dan gaat ze voor spijkerbroeken met veel stretch, basic shirts en fleece vesten. Het zal best lekker zitten, maar het ziet er niet echt appetijtelijk uit. Best jammer, want er zijn genoeg vrouwen van 60 (zoals mijn schoonmoeder) die er nog superleuk uitzien!
Schoonmams & ik kunnen dan wel weer lekker winkelen, dus dat scheelt smile
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: