Iets meenemen naar date?
+13
Sugarfall
Minx
RYW
VanillaRose
Antibes
Bet Weter
Feline
Lady4
Joontjuh
Saxy
Bay
Prosecco
Silver
17 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Iets meenemen naar date?
Moet het altijd aardig dan?RYW schreef:Bet Weter schreef:Ja inderdaad, je wilt toch geneukt worden? Dat is toch het hele punt. Ik zie die jongen al staan , denkt eindelijk gaat het gebeuren. Staat ze daar met haar zelfgebakken koekjes. BAM deur weer dicht, haha!Youandi schreef:Ik zou niks meenemen. Ja, condooms misschien.
Dan zou ik gaan voor piemelvormige koekjes die je dan heel erotisch in je koffiekopje doopt, gekleed in zo'n Frans serveerstersuniformpje, ofzo
Nee, "suf" is niet wereldschokkend, maar in combinatie met "truttig", "freaky" en "moederkloek die er 3 koters uit wil persen" toch niet zo aardig. Toch?
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Bet Weter schreef:Moet het altijd aardig dan?RYW schreef:Bet Weter schreef:Ja inderdaad, je wilt toch geneukt worden? Dat is toch het hele punt. Ik zie die jongen al staan , denkt eindelijk gaat het gebeuren. Staat ze daar met haar zelfgebakken koekjes. BAM deur weer dicht, haha!Youandi schreef:Ik zou niks meenemen. Ja, condooms misschien.
Dan zou ik gaan voor piemelvormige koekjes die je dan heel erotisch in je koffiekopje doopt, gekleed in zo'n Frans serveerstersuniformpje, ofzo
Nee, "suf" is niet wereldschokkend, maar in combinatie met "truttig", "freaky" en "moederkloek die er 3 koters uit wil persen" toch niet zo aardig. Toch?
Het is fijner voor de ander, en voor jou geen extra moeite (toch?) dus waarom niet?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Omdat ik misselijk wordt van dat zoetsappige gedoe. Ik vind zelfgebakken koekjes freaky, truttig en suf. Daarmee bedoel ik niet dat ik de persoon in zijn totaliteit suf vindt.RYW schreef:Bet Weter schreef:Moet het altijd aardig dan?RYW schreef:Bet Weter schreef:Ja inderdaad, je wilt toch geneukt worden? Dat is toch het hele punt. Ik zie die jongen al staan , denkt eindelijk gaat het gebeuren. Staat ze daar met haar zelfgebakken koekjes. BAM deur weer dicht, haha!Youandi schreef:Ik zou niks meenemen. Ja, condooms misschien.
Het is fijner voor de ander, en voor jou geen extra moeite (toch?) dus waarom niet?
Bet Weter- Fluisteraar
Tsja, koop (of bak ) een taart en vier het, zou ik zeggen. Veel plezier er dan verder mee.
RYW- Ratel
Whahaha wat een reacties Het was al de vierde date, maar dat terzijde. Ik heb uiteindelijk niks meegenomen (ook geen condooms nee, het draait niet alleen maar om sex hoor) maar volgende keer als hij naar mij komt ga ik muffins maken als toetje heb ik bedacht Hij had zelf al een toetje gekocht trouwens dus maar goed dat ik dat niet gedaan heb..
Gast- Gast
Bet Weter schreef:Omdat ik misselijk wordt van dat zoetsappige gedoe. Ik vind zelfgebakken koekjes freaky, truttig en suf. Daarmee bedoel ik niet dat ik de persoon in zijn totaliteit suf vindt.RYW schreef:Bet Weter schreef:Moet het altijd aardig dan?RYW schreef:Bet Weter schreef:Ja inderdaad, je wilt toch geneukt worden? Dat is toch het hele punt. Ik zie die jongen al staan , denkt eindelijk gaat het gebeuren. Staat ze daar met haar zelfgebakken koekjes. BAM deur weer dicht, haha!Youandi schreef:Ik zou niks meenemen. Ja, condooms misschien.
Ben jij 16 ofzo?
Buddha88- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11
Nope. Zegt het feit dat ik koekjes meebrengen naar de vierde date suf vindt iets over mijn leeftijd? Interesting
Bet Weter- Fluisteraar
Bet Weter schreef:Nope. Zegt het feit dat ik koekjes meebrengen naar de vierde date suf vindt iets over mijn leeftijd? Interesting
Het zegt kennelijk ook iets over je kinderwens
RYW- Ratel
RYW schreef:Bet Weter schreef:Nope. Zegt het feit dat ik koekjes meebrengen naar de vierde date suf vindt iets over mijn leeftijd? Interesting
Het zegt kennelijk ook iets over je kinderwens
.. En over wat voor verschrikkelijk leven je wel niet zou hebben als je / heel lief / koekjes zou bakken voor iemand waar je misschien van gaat houden. Als je zo pessimistisch bent moet je eerder naar het psycho-forum.
Buddha88- Fluisteraar
Het gaat gewoon erg ver. Je kunt hierdoor snel de freak meter omhoog laten slaan bij mannen. Al zullen er ook zeker mannen zijn die wel zielsblij zijn met zelfgebakken koekjes en gelijk vragen om bij hun in te trekken.
Bet Weter- Fluisteraar
Bet Weter schreef:Het gaat gewoon erg ver. Je kunt hierdoor snel de freak meter omhoog laten slaan bij mannen. Al zullen er ook zeker mannen zijn die wel zielsblij zijn met zelfgebakken koekjes en gelijk vragen om bij hun in te trekken.
Maar zijn er dan niet mannen die het gewoon heel lekker en lief vinden om koekjes te krijgen van een date zónder dat ze metteen een aanrechtbewaarder willen? Wat zou jij dan voorstellen om mee te nemen / of zou je gewoon niks mee nemen? *series bedoeld*
Buddha88- Fluisteraar
Bet Weter schreef:Het gaat gewoon erg ver. Je kunt hierdoor snel de freak meter omhoog laten slaan bij mannen. Al zullen er ook zeker mannen zijn die wel zielsblij zijn met zelfgebakken koekjes en gelijk vragen om bij hun in te trekken.
Wow 't is wel 't één of 't ander bij jou hè?.. Heb je nare ervaringen met mannen soms?
Gast- Gast
zow he wat een input over koekjes hahaha
Een kaasplankje is ook best leuk kan je bij kaasboer ofzo verschillende soorten kaas.
Maar waarom perse iets te nuttigen meenemen?
Een leuke film meenemen of spelletje of iets anders als vermaak,
het draait tenslotte toch om het gezelschap
Een kaasplankje is ook best leuk kan je bij kaasboer ofzo verschillende soorten kaas.
Maar waarom perse iets te nuttigen meenemen?
Een leuke film meenemen of spelletje of iets anders als vermaak,
het draait tenslotte toch om het gezelschap
Pipsqueak- Fluisteraar
- Aantal berichten : 26
Punten : 29
Registratiedatum : 29-07-11
Alleen drank vind ik het goede signaal afgeven.Buddha88 schreef:Bet Weter schreef:Het gaat gewoon erg ver. Je kunt hierdoor snel de freak meter omhoog laten slaan bij mannen. Al zullen er ook zeker mannen zijn die wel zielsblij zijn met zelfgebakken koekjes en gelijk vragen om bij hun in te trekken.
Maar zijn er dan niet mannen die het gewoon heel lekker en lief vinden om koekjes te krijgen van een date zónder dat ze metteen een aanrechtbewaarder willen? Wat zou jij dan voorstellen om mee te nemen / of zou je gewoon niks mee nemen? *series bedoeld*
Bet Weter- Fluisteraar
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Iets meenemen oud & nieuw
» "Wil je wat voor me meenemen?"
» O jee... een date ;)
» Wat meenemen in zo'n situatie?
» Wat moet ik meenemen?
» "Wil je wat voor me meenemen?"