Iets meenemen naar date?
+13
Sugarfall
Minx
RYW
VanillaRose
Antibes
Bet Weter
Feline
Lady4
Joontjuh
Saxy
Bay
Prosecco
Silver
17 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Iets meenemen naar date?
Bet Weter schreef:Maar kom op ''voor bij de koffie''??! Ga je bij je oma op bezoek of wat?RYW schreef:Bet Weter schreef:Een erg truttig idee.VanillaRose schreef:Ik vind het idee van zelf iets bakken voor bij de koffie erg leuk! In eerste instantie dacht ik ook aan wijn, maar ja die valt dus al af. Anders zou ik niets meenemen, ook geen toetje, misschien heeft hij dit al geregeld?
Een erg onsympathieke reactie.
Ik zou zelf hoogstens een fles wijn meenemen, of die bak Ben & Jerry's, die vind ik ook een goeie.
Want alleen oma's drinken koffie?
Tuurlijk kan het dat jij het niet leuk vindt, maar dat hoef je toch niet zo onaardig te zeggen?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Bet Weter schreef:Maar kom op ''voor bij de koffie''??! Ga je bij je oma op bezoek of wat?RYW schreef:Bet Weter schreef:Een erg truttig idee.VanillaRose schreef:Ik vind het idee van zelf iets bakken voor bij de koffie erg leuk! In eerste instantie dacht ik ook aan wijn, maar ja die valt dus al af. Anders zou ik niets meenemen, ook geen toetje, misschien heeft hij dit al geregeld?
Ik zou zelf hoogstens een fles wijn meenemen, of die bak Ben & Jerry's, die vind ik ook een goeie.
Hmm, eigenlijk drinkt iedereen die ik ken wel graag koffie na een etentje......
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik vind het suf om met zelfgebakken koekjes aan te komen op een eerste date. Zou me ook dood schrikken als mijn date dat voor mij zou doen. Alsof je een soort moederkloek bent en er het liefst gelijk een paar koters uit perst.Antibes schreef:Bet Weter schreef:Maar kom op ''voor bij de koffie''??! Ga je bij je oma op bezoek of wat?RYW schreef:Bet Weter schreef:Een erg truttig idee.VanillaRose schreef:Ik vind het idee van zelf iets bakken voor bij de koffie erg leuk! In eerste instantie dacht ik ook aan wijn, maar ja die valt dus al af. Anders zou ik niets meenemen, ook geen toetje, misschien heeft hij dit al geregeld?
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Tis de tweede date, vind het eigenlijk wel leuk. Misschien vind iemand het wel heel erg leuk om te bakken en vond dit een mooie gelegenheid, Is het dan truttig nee waarom.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Bet Weter schreef:Ik vind het suf om met zelfgebakken koekjes aan te komen op een eerste date. Zou me ook dood schrikken als mijn date dat voor mij zou doen. Alsof je een soort moederkloek bent en er het liefst gelijk een paar koters uit perst.Antibes schreef:Bet Weter schreef:Maar kom op ''voor bij de koffie''??! Ga je bij je oma op bezoek of wat?RYW schreef:Bet Weter schreef:Een erg truttig idee.VanillaRose schreef:Ik vind het idee van zelf iets bakken voor bij de koffie erg leuk! In eerste instantie dacht ik ook aan wijn, maar ja die valt dus al af. Anders zou ik niets meenemen, ook geen toetje, misschien heeft hij dit al geregeld?
Nou, als een date dat zou denken puur en alleen op basis van zelfgebakken koekjes, dan zou ik 'm echt niet hoeven. Maar goed, is gelukkig ook niet nodig, want ik heb een leuk vriendje die niet verwacht dat ik spontaan begin te baren als ik eens een keer iets zelf bak.
Ik vind het zo veroordelend van je, en ik zou het ook veroordelend vinden als iemand zo over zelfgebakken koekjes zou vallen.
RYW- Ratel
Hoe paranoide ben je als je iets achter zelfgebakken koekjes zoekt...
Gast- Gast
Ik vind het veroordelend dat jullie mij niet gewoon lekker mijn mening laten hebben. Ik vind zelfgebakken koekjes op een tweede date suf. Klaar. Deal er maar mee.
Bet Weter- Fluisteraar
Bet Weter schreef:Ik vind het suf om met zelfgebakken koekjes aan te komen op een eerste date. Zou me ook dood schrikken als mijn date dat voor mij zou doen. Alsof je een soort moederkloek bent en er het liefst gelijk een paar koters uit perst.Antibes schreef:Bet Weter schreef:Maar kom op ''voor bij de koffie''??! Ga je bij je oma op bezoek of wat?RYW schreef:Bet Weter schreef:Een erg truttig idee.VanillaRose schreef:Ik vind het idee van zelf iets bakken voor bij de koffie erg leuk! In eerste instantie dacht ik ook aan wijn, maar ja die valt dus al af. Anders zou ik niets meenemen, ook geen toetje, misschien heeft hij dit al geregeld?
Volgens mij is het sowieso niet haar eerste date, ze hebben elkaar al een paar keer gezien dacht ik. En ik heb het toch niet perse over koekjes?? Gelukkig denk iedereen er anders over, ik vind de link die jij legt trouwens wel erg overdreven. Als mijn date met lekkere cupcakes ofzo voor de deur zou staan zou ik niet meteen denken dat hij meteen kinderen van mij wilt
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Bazinga schreef:Hoe paranoide ben je als je iets achter zelfgebakken koekjes zoekt...
Mijn vriend had een keer zelfgemaakte nasi meegenomen, denk je dat hij een Chineesje wil adopteren?
RYW- Ratel
RYW schreef:Bazinga schreef:Hoe paranoide ben je als je iets achter zelfgebakken koekjes zoekt...
Mijn vriend had een keer zelfgemaakte nasi meegenomen, denk je dat hij een Chineesje wil adopteren?
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Bet Weter schreef:Ik vind het veroordelend dat jullie mij niet gewoon lekker mijn mening laten hebben. Ik vind zelfgebakken koekjes op een tweede date suf. Klaar. Deal er maar mee.
Van mij mag je 't vinden hoor. Je mag alleen wel wat aardiger zijn in de manier waarop je je mening ventileert.
RYW- Ratel
Whaha!RYW schreef:Bazinga schreef:Hoe paranoide ben je als je iets achter zelfgebakken koekjes zoekt...
Bet Weter- Fluisteraar
Als jij aan kinderen krijgt denkt bij een paar zelfgebakken koekjes of wat dan ook, dan heb jij een te grote fantasie, want ik denk dat er verder echt heel erg weinig mensen zijn die daar iets verkeerds in zien.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
RYW schreef:Bazinga schreef:Hoe paranoide ben je als je iets achter zelfgebakken koekjes zoekt...
Dat, of hij is een Chinese spion en hij gaat van Nederland een kolonie van China maken en wilt jou als zijn koningin.
Gast- Gast
Oh, ik vind het ook suf hoor.. Ook een beetje van "ik was al zo met de date bezig dat ik gisteren voor vandaag vast koekjes ben gaan bakken". Maar goed, dan zoeken wij wellicht geen suffe vriendjes. Wat nou als je zelf reuze gelukkig suf bent en een suffe date hebt en daar heel veel zin in hebt? Dan neem je toch lekker suffe koekjes mee?
Antibes- Ratel
Ja precies, jij snapt het! Zovan: ik sta avonden lang uren in de keuken om jou die koekjes te kunnen geven, Freaky.
Bet Weter- Fluisteraar
Bet Weter schreef:Ja precies, jij snapt het! Zovan: ik sta avonden lang uren in de keuken om jou die koekjes te kunnen geven... Freaky...
We snappen het allemaal. We zetten het alleen wat aardiger neer dan jij.
RYW- Ratel
Ik zou ook geen zelfgebakken koekjes meenemen, maar koekjes bakken heb je toch zo gedaan? Daar hoef je toch geen uren voor in de keuken te staan?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Suf is inderdaad wel een wereldschokkend woord ja.RYW schreef:Bet Weter schreef:Ja precies, jij snapt het! Zovan: ik sta avonden lang uren in de keuken om jou die koekjes te kunnen geven... Freaky...
We snappen het allemaal. We zetten het alleen wat aardiger neer dan jij.
Bet Weter- Fluisteraar
Ja inderdaad, je wilt toch geneukt worden? Dat is toch het hele punt. Ik zie die jongen al staan , denkt eindelijk gaat het gebeuren. Staat ze daar met haar zelfgebakken koekjes. BAM deur weer dicht, haha!Youandi schreef:Ik zou niks meenemen. Ja, condooms misschien.
Bet Weter- Fluisteraar
Susan schreef:Ik zou ook geen zelfgebakken koekjes meenemen, maar koekjes bakken heb je toch zo gedaan? Daar hoef je toch geen uren voor in de keuken te staan?
Wat dacht je van het glazuren, de hartjes uit het marsepein snijden, de rozerode hageltjes weer overal in de keuken opruimen!
Antibes- Ratel
Bet Weter schreef:Ja inderdaad, je wilt toch geneukt worden? Dat is toch het hele punt. Ik zie die jongen al staan , denkt eindelijk gaat het gebeuren. Staat ze daar met haar zelfgebakken koekjes. BAM deur weer dicht, haha!Youandi schreef:Ik zou niks meenemen. Ja, condooms misschien.
Whaha!
Gast- Gast
Ik zou ook geen zelfgebakken koekjes meenemen, vind het wel lief, maar ook een beetje suf Als je dan toch iets zou meenemen zou ik ook voor de Ben & Jerry gaan.
Sowieso zou ik niet zo snel iets meenemen naar een date.. Ik zou me echt wild schrikken als iemand met een fles wijn of zelfs rozen aan zou komen zetten op een date, dat is echt zo niks voor mij! Ik ben dan ook echt niet romantisch
Maar heel veel mensen vinden dat wel leuk, dus denk dat het een beetje afhangt van de persoon waarmee je date.
Veel plezier in ieder geval!
Sowieso zou ik niet zo snel iets meenemen naar een date.. Ik zou me echt wild schrikken als iemand met een fles wijn of zelfs rozen aan zou komen zetten op een date, dat is echt zo niks voor mij! Ik ben dan ook echt niet romantisch
Maar heel veel mensen vinden dat wel leuk, dus denk dat het een beetje afhangt van de persoon waarmee je date.
Veel plezier in ieder geval!
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Bet Weter schreef:Ja inderdaad, je wilt toch geneukt worden? Dat is toch het hele punt. Ik zie die jongen al staan , denkt eindelijk gaat het gebeuren. Staat ze daar met haar zelfgebakken koekjes. BAM deur weer dicht, haha!Youandi schreef:Ik zou niks meenemen. Ja, condooms misschien.
Dan zou ik gaan voor piemelvormige koekjes die je dan heel erotisch in je koffiekopje doopt, gekleed in zo'n Frans serveerstersuniformpje, ofzo
Nee, "suf" is niet wereldschokkend, maar in combinatie met "truttig", "freaky" en "moederkloek die er 3 koters uit wil persen" toch niet zo aardig. Toch?
RYW- Ratel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Iets meenemen oud & nieuw
» "Wil je wat voor me meenemen?"
» O jee... een date ;)
» Wat meenemen in zo'n situatie?
» Wat moet ik meenemen?
» "Wil je wat voor me meenemen?"