Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn kilim schoenen nu al binnen!

+8
loura
Ooh La La!
Kabouter
Atelier Madame
TukTuk
Aziraphale
Minx
girli
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mijn kilim schoenen nu al binnen! - Pagina 2 Empty Re: Mijn kilim schoenen nu al binnen!

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 9:20

Ja, bij Kiboots.Ik heb normaal maat 37, en nu ook.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn kilim schoenen nu al binnen! - Pagina 2 Empty Re: Mijn kilim schoenen nu al binnen!

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 21:03

Wat jammer zeg! Voor dat geld zou ik ze terug doen en op zoek gaan naar iets anders.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 6:25

Princess, hebben de Kiboots ook niet vrij slordige stiksels? Ik dacht dat ze dat allemaal wel hadden.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 6:31

Geen idee, Kiboots ken ik ook alleen maar van plaatjes.
Slordige stiksels vind ik niet eens zo heel erg, maar ik vond het bij deze schoenen wel heel erg opvallend, plus dat dat stuk op de wreef superscheef zat. Als dat netjes zat had ik minder getwijfeld denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 10:46

Purple schreef:Princess, hebben de Kiboots ook niet vrij slordige stiksels? Ik dacht dat ze dat allemaal wel hadden.

Nee, ik heb 2 paar en beide zijn ze erg netjes gestikt.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 5:26

Er wordt binnenkort ene Kiboots winkel geopend in amsterdam.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes vr 5 aug 2011 - 0:59

Zijn Kilim of Kiboots nergen in de winkel te krijgen?

Alleen via een webshop? Doordat ik full-time werk is het terugsturen nogal lastig en ik heb geen zin om laarzen te hebben staan van 180 euro die ik toch niet draag?

Maar ik kan het op internet niet vinden, alleen dat er in het na jaar een winkel geopend wordt in Amsterdam, maar daar heb ik nu niks aan! Iemand die weet of er in Amsterdam misschien verkooppunten zijn?
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Phileine vr 5 aug 2011 - 1:09

@Minoessepoes: Hier zijn ze te koop:

Amsterdam

Restored

Haarlemmerdijk 39
1013 KA Amsterdam
www.restored.nl

Charlie + Mary

Gerard Doustraat 84

1072 VW Amsterdam

www.charliemary.com

Alkmaar

Chica Bonita
Noorderkade 123
1823 CJ Alkmaar
www.chicabonita.nl

Apeldoorn

Loft

Hoofdstraat 69
7311JW Apeldoorn
055 - 767 6001

http://www.itsloft.nl/

Arnhem

Loft Arnhem

Bakkerstraat 66

6811 EK Arnhem

0570-767278

Eindhoven

Depeche

Kerkstraat 5

5611 GH Eindhoven
040 2445099

Grou

Boetiek

Waachshaven 4
9001 AC Grou

Zwolle

Loft Zwolle

Diezerstraat 82

8011 RJ Zwolle

038-4212222

Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  minoessepoes vr 5 aug 2011 - 1:15

Phileine schreef:@Minoessepoes: Hier zijn ze te koop:

Amsterdam

Restored

Haarlemmerdijk 39
1013 KA Amsterdam
www.restored.nl

Charlie + Mary

Gerard Doustraat 84

1072 VW Amsterdam

www.charliemary.com

Alkmaar

Chica Bonita
Noorderkade 123
1823 CJ Alkmaar
www.chicabonita.nl

Apeldoorn

Loft

Hoofdstraat 69
7311JW Apeldoorn
055 - 767 6001

Arnhem

Loft Arnhem

Bakkerstraat 66

6811 EK Arnhem

0570-767278

Eindhoven

Depeche

Kerkstraat 5

5611 GH Eindhoven
040 2445099

Grou

Boetiek

Waachshaven 4
9001 AC Grou

Zwolle

Loft Zwolle

Diezerstraat 82

8011 RJ Zwolle

038-4212222

Ow helemaal super! Ik heb waarschijnlijk echt met mijn ogen dicht zitten zoeken op internet! Maar dank je wel! Top!!!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  minoessepoes vr 5 aug 2011 - 1:23

Ow helaas, degene bij mij in de buurt verkoopt ze inderdaad maar ze hebben ze niet op voorraad! Was te verwachten natuurlijk haha.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  Phileine vr 5 aug 2011 - 1:44

minoessepoes schreef:Ow helaas, degene bij mij in de buurt verkoopt ze inderdaad maar ze hebben ze niet op voorraad! Was te verwachten natuurlijk haha.

Ik vind het altijd leuk om dit soort dingen uit te zoeken smile Maar jammer dat ze in de buurt niet meer op voorraad zijn Cry
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 1:56

worden deze schoenen mode? Ik heb er nog niemand mee gezien. Vind ze niet zo leuk, hoewel ik wel van de indianencowboy stijl hou. Vind dat stof ertussen niet mooi, sorry.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes vr 5 aug 2011 - 2:03

Phileine schreef:
minoessepoes schreef:Ow helaas, degene bij mij in de buurt verkoopt ze inderdaad maar ze hebben ze niet op voorraad! Was te verwachten natuurlijk haha.

Ik vind het altijd leuk om dit soort dingen uit te zoeken smile Maar jammer dat ze in de buurt niet meer op voorraad zijn Cry
Ja dank je voor het meedenken!
Het ene adres is wel vlak bij de Albert Cuyp waar ik bijna elke zaterdag wel boodschappen ga doen, dus daar kan ik zo een keer binnen lopen.
Het andere adres is 10 kilometer verder op, komend weekend heb ik geen tijd en volgend weekend ben ik een weekendje weg. Maar daar kan ik dan de week daarop misschien nog gaan kijken!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  loura vr 5 aug 2011 - 3:53

Als ze al in de winkel liggen dan heb je echt weinig keus helaas. Ik heb ze op int besteld en ben er heel blij mee!! Je moet een beetje geluk hebben smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Makamba vr 5 aug 2011 - 22:23

Aziraphale schreef:Oeh, voor dat geld (€129?) vind ik ze echt niet mooi en heel goedkoop ogen. De stiksels zijn echt heel slordig idd en dat scheve valt ook op.
Ik zou ze niet nemen, als ik moest kiezen.
"

Eens.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 23:04

Jada schreef:worden deze schoenen mode? Ik heb er nog niemand mee gezien. Vind ze niet zo leuk, hoewel ik wel van de indianencowboy stijl hou. Vind dat stof ertussen niet mooi, sorry.

Waarom zeg je sorry :P .. Dat mag je toch gewoon vinden!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 5:49

Punk'd schreef:
Jada schreef:worden deze schoenen mode? Ik heb er nog niemand mee gezien. Vind ze niet zo leuk, hoewel ik wel van de indianencowboy stijl hou. Vind dat stof ertussen niet mooi, sorry.

Waarom zeg je sorry :P .. Dat mag je toch gewoon vinden!

Dat doen veel mensen onbewust, ik zeg ook wel eens sorry terwijl dat niet nodig is.

Ik vind ze trouwens zelfs lelijk.
Maar als het wel je smaak is zou ik ze toch ook terugsturen, wat slecht in elkaar gezet voor dat geld!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 10:19

Ze zijn al teruggestuurd en heb m'n geld ook alweer terug smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 12:59

En daar heb je je speciaal voor aangemeld? Leuke manier van reclame maken?

Gast
Gast

Bericht  Vlinder06 zo 23 okt 2011 - 13:08

Nou nee, maar het was meer dat ik zelf toen ik ze had besteld naar reacties zocht op internet van andere gebruikers. En kon eigenlijk alleen deze vinden die ging over het kopen bij deze site. Dus ik dacht misschien zijn er wel meer mensen die ook op deze site willen kopen en graag ervaringen willen horen.

Ik had ze namelijk al besteld toen ik deze ervaring las, en heb toen paar daagjes in de stress gezeten, omdat ik bang was dat ze niet zouden aankomen of heel lelijk zouden zijn.

Dus ik dacht misschien hebben mensen wat aan mijn ervaring, omdat er nog niet veel zijn van deze website, alleen van de kiboots! Ook hebben ze geen facebook pagina volgens mij, tenminste daar hebben ze nog niks opgezet. Dat maakte me ook bang toen. Maarja moest me eerst even aanmelden natuurlijk

En je mag je positieve reacties ook wel geven toch!

Vlinder06
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 23-10-11

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 13:12

Zeker! Succesverhalen zijn in deze ook prettig om te lezen. Het viel me alleen zo op dat het met naam en toenaam genoemd werd en dat als eerste reactie. Met dat soort commerciële uitingen komen wel vaker nieuwe aanmeldingen binnen, maar dan dus als doel om zoveel mogelijk mensen naar hun website te lokken.

Gast
Gast

Bericht  Vlinder06 zo 23 okt 2011 - 13:20

Ja helemaal waar haha, ik las mn berichtje nog een keer terug en toen dacht ik snap dat je dat misschien dacht haha

ik had de site er ingezet omdat ik op die manier was gaan zoeken in de zoekmachine. Dus ik dacht dan is het makkelijker te vinden voor andere mensen.

Mijn eerste post ever haha, moet nog beetje leren Very Happy

Al viel het me wel op nadat ik mn berichtje nog een keer las, dat de schoen helemaal niet hetzelfde is als die op het plaatje van de site haha. Maarja ik had al wel gezien dat dit plaatje voor meerder maten ook werd gebruikt, dus ik dacht toen, zo uniek is die dus ook weer niet. Maar hij is dus in principe wel uniek, al zijn denk ik dan meerdere laarzen met dit soort van zelfde patroon gemaakt.

Maar wel jammer dus dat je niet exact dezelfde als op het plaatje krijgt.

Vlinder06
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 23-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: