Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke schoenen voor mijn dagelijkse wandelrondje?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Welke schoenen voor mijn dagelijkse wandelrondje? Empty Welke schoenen voor mijn dagelijkse wandelrondje?

Bericht  ShallY zo 7 apr 2013 - 8:52

Sinds een week of 2 ga ik elke middag een ronde wandelen. Ik ben het nog aan het opbouwen en wandel nu 30 minuten tot 1 uur. Nu wandel ik nog steeds op mijn laarzen maar ik merk dat mijn voeten dat niet zo prettig vinden dus ben op zoek naar andere schoenen. Zullen gympen goed genoeg zijn?

Ik ben niet van plan om hele wandelroute te gaan lopen en uren onderweg te zijn, ik doe dit puur omdat ik aan het afvallen ben, dus hele dure wandelschoenen wil ik eigenlijk niet aanschaffen.

En voor degene die ook veel wandelen, wat hebben jullie dan voor outfit aan? Echt sportkleren of normale kleren?


Laatst aangepast door ShallY op zo 7 apr 2013 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen voor mijn dagelijkse wandelrondje? Empty Re: Welke schoenen voor mijn dagelijkse wandelrondje?

Bericht  Linnie1985 zo 7 apr 2013 - 8:56

Kom naar de winkel waar ik werk, krijg je 30% korting Wink. Maar we hebben nu volgens mij geen wandelschoenen. En weet niet of hardloop schoenen geschikt zijn. Alhoewel de meeste collega's heel de dag op hardloop schoenen werken kan het misschien wel.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen voor mijn dagelijkse wandelrondje? Empty Re: Welke schoenen voor mijn dagelijkse wandelrondje?

Bericht  Sanne zo 7 apr 2013 - 8:57

Ik loop (eigenlijk: liep) heel veel met de hond, voornamelijk stukken van een half uur tot een uur, maar soms ook wel rondes van 2 uur. Ik heb uiteindelijk wel wandelschoenen gekocht, vooral in de winter is dat fijn. Heb sindsdien altijd droge en warme voeten, wat ik in gewone laarzen niet had. Als jij alleen in de zomer loopt en bij regen en vies weer binnen blijft, dan zullen gympen ook wel volstaan denk ik.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen voor mijn dagelijkse wandelrondje? Empty Re: Welke schoenen voor mijn dagelijkse wandelrondje?

Bericht  ShallY zo 7 apr 2013 - 9:02

@ Linnie: de winkel waar jij werkt is niet echt in de buurt. Haha!

@ Sanne: ik ben net begonnen en wil dit nu wel volhouden. Misschien zijn wandelschoenen dat toch niet zo'n slecht idee. Ik vind het alleen van die lompe dingen,haha.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen voor mijn dagelijkse wandelrondje? Empty Re: Welke schoenen voor mijn dagelijkse wandelrondje?

Bericht  Sanne zo 7 apr 2013 - 9:21

Ik vind ze ook lomp hoor, ik draag ze het liefst onder een wijdere broek, zodat het niet zo opvalt, maar ja, meestal draag ik gewoon een skinny. Tegenwoordig maakt het me niet zoveel meer uit, maar toen ik vandaag met mijn dochter naar de speeltuin ging, heb ik toch maar gewone laarzen aangedaan. Die vervolgens vol met zand zaten...

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen voor mijn dagelijkse wandelrondje? Empty Re: Welke schoenen voor mijn dagelijkse wandelrondje?

Bericht  tienie31 zo 7 apr 2013 - 9:25

Scapino heeft nu wandelschoenen in de aanbieding 40,- euro. Vind ze niet echt lelijk eigenlijk.
Welke schoenen voor mijn dagelijkse wandelrondje? 02814523101


tienie31
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Woonplaats : waterpoortstad

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen voor mijn dagelijkse wandelrondje? Empty Re: Welke schoenen voor mijn dagelijkse wandelrondje?

Bericht  ShallY zo 7 apr 2013 - 9:59

Ik heb ze ook gezien.Ga er morgen even voor kijken.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen voor mijn dagelijkse wandelrondje? Empty Re: Welke schoenen voor mijn dagelijkse wandelrondje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum