Mijn kilim schoenen nu al binnen!
+8
loura
Ooh La La!
Kabouter
Atelier Madame
TukTuk
Aziraphale
Minx
girli
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Mijn kilim schoenen nu al binnen!
Gisteren heb ik nav het topic over Kiboots, Kilimboots besteld.
Vanochtend had ik ze al!
Ik twijfel alleen of ik ze hou, want ik vind ze erg slordig afgewerkt, het leer heeft al een paar beschadigde plekjes en volgens mij is het leren stuk wat op je wreef zit, scheef.
Ik zal proberen om vanmiddag wat foto's ervan te plaatsen, want ik twijfel heel erg!
Vanochtend had ik ze al!
Ik twijfel alleen of ik ze hou, want ik vind ze erg slordig afgewerkt, het leer heeft al een paar beschadigde plekjes en volgens mij is het leren stuk wat op je wreef zit, scheef.
Ik zal proberen om vanmiddag wat foto's ervan te plaatsen, want ik twijfel heel erg!
Gast- Gast
Re: Mijn kilim schoenen nu al binnen!
Bij twijfel, niet doen!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Als je je er nu al aan stoort, zou ik ze zeker terug sturen. Anders zul je ze nooit met plezier dragen.
Gast- Gast
Ik ben erg benieuwd naar een foto die je zelf gemaakt hebt van de schoenen.
Opzich vind ik dat bij Kelimboots er best wel wat 'onafgewerkte' randjes aan mogen zitten omdat het een best wel vintage look laars is.. Maar te slordig zou ik me ook aan storen.
Opzich vind ik dat bij Kelimboots er best wel wat 'onafgewerkte' randjes aan mogen zitten omdat het een best wel vintage look laars is.. Maar te slordig zou ik me ook aan storen.
Gast- Gast
Dit zijn ze als ze gewoon staan, dan vind ik het opvallen dat ze scheef zijn.
Op deze foto vind ik het dan wel weer meevallen, behalve rechts.
En dit zijn de stiksels:
Op deze foto vind ik het dan wel weer meevallen, behalve rechts.
En dit zijn de stiksels:
Gast- Gast
Is dit de eerste schoen die door iemand gemaakt is?? Die nog moest leren recht naaien?? Ik vind het zonde van de schoen. Ik snap dat je twijfelt. In dit geval zou ik het niet doen, maar dat was volgens mij al duidelijk
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Oeh, voor dat geld (€129?) vind ik ze echt niet mooi en heel goedkoop ogen. De stiksels zijn echt heel slordig idd en dat scheve valt ook op.
Ik zou ze niet nemen, als ik moest kiezen.
Ik zou ze niet nemen, als ik moest kiezen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Op welke site heb je ze bestelt? Ik zou ze terug sturen.
Gast- Gast
www.kilimfashion.nl
Ik ga ze ook terugsturen, ze waren €140, en net was Fairytale zegt, het lijkt erop dat dit iemands eerste schoen is..
Ik ga ze ook terugsturen, ze waren €140, en net was Fairytale zegt, het lijkt erop dat dit iemands eerste schoen is..
Gast- Gast
Inderdaad terug sturen!!
Dat de stiknaad grof is vind ik tot daar aan toe, maar hij is echt ontzettend scheef. Ook dat leren stuk op de voorkant van de schoen.
Alsof iemand dronken was toen hij de schoen in elkaar zette! Echt ontzettend zonde zeg!
Dat de stiknaad grof is vind ik tot daar aan toe, maar hij is echt ontzettend scheef. Ook dat leren stuk op de voorkant van de schoen.
Alsof iemand dronken was toen hij de schoen in elkaar zette! Echt ontzettend zonde zeg!
Gast- Gast
Het ziet er inderdaad niet uit! Ik zou het ook zeker terug sturen, zeker voor dat geld! Daar mag je wel iets beters voor verwachten..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Bluhh ik baal hiervan!
Was vanochtend helemaal happy omdat ze zo snel binnen waren!
En ze stinken ook heel erg!
Was vanochtend helemaal happy omdat ze zo snel binnen waren!
En ze stinken ook heel erg!
Gast- Gast
Voor dat geld zou ik ze terugsturen. Waren ze goedkoper geweest, dan had ik zoiets gehad van 'het zal het stijltje wel zijn'.
Gast- Gast
ja zonde zeg!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wat zonde, want ze zijn verder wel heel leuk. Voor dat geld zou ik wel wat beters verwachten inderdaad.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Kabouter schreef:Wat zonde, want ze zijn verder wel heel leuk. Voor dat geld zou ik wel wat beters verwachten inderdaad.
Ze worden waarschijnlijk door jonge kindjes in india gemaakt, dus de vraag is hoeveel je er van kan verwachten
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ai...
Ik zou ze ook terug sturen.
Misschien kunnen ze je een ander paar opsturen?
Ik heb ook net een paar besteld... Ben nu erg benieuwd hoe deze er uit komen te zien.
Ik heb ook net een paar besteld... Ben nu erg benieuwd hoe deze er uit komen te zien.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Nate84 schreef:Ai...
Ohh daar ben ik dan ook heel benieuwd naar!
Gast- Gast
Balen dat ze tegen vallen zeg! Ik zag dat er zaterdag een sale is in de stadskantine ( Amsterdam )van de Kelim boots. Ik ga wel even langs om te kijken! Maar als ik die van jou zo zie vind ik van deze de kwaliteit wel slecht :s Als ik goed naar de plaatjes van kiboots kijk en kelim vergelijk, zien die kiboots er wel mooier uit.
Ik zie nu dat Kilim weeeer een andere is! Ik denk dat het wel op hetzelfde neer komt.
Ik zie nu dat Kilim weeeer een andere is! Ik denk dat het wel op hetzelfde neer komt.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Zijn kilim boots en kiboots hetzelfde of niet ? Of is dat net zoiets als Uggs en een goedkopere variant ?
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Zijn kilim boots en kiboots hetzelfde of niet ? Of is dat net zoiets als Uggs en een goedkopere variant ?
Volgens mij is het zoiets als UGG en EMU, ongeveer dezelfde schoen, maar ander merk en iets andere prijs.
Ik ga nu trouwen maar gewoon voor de Kiboots.
Gast- Gast
O ja, zoiets dacht ik al. Ik zou ook gewoon voor de kiboots gaan, persoonlijk vind ik het model daarvan ook iets mmeer gestroomlijnd. Zelf heb ik sinds kort kiboots, en ze lopen echt heerlijk.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:O ja, zoiets dacht ik al. Ik zou ook gewoon voor de kiboots gaan, persoonlijk vind ik het model daarvan ook iets mmeer gestroomlijnd. Zelf heb ik sinds kort kiboots, en ze lopen echt heerlijk.
Heb jij ze besteld? Ik ben bang dat ze dan niet lekker zitten en weer terug moet sturen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke schoenen onder mijn trouwjurkje?
» Help.. Mijn schoenen zijn niet in NL te krijgen..
» Welke schoenen voor mijn dagelijkse wandelrondje?
» Wie helpt mij aan dit soort schoenen voor mijn zoontje?
» Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
» Help.. Mijn schoenen zijn niet in NL te krijgen..
» Welke schoenen voor mijn dagelijkse wandelrondje?
» Wie helpt mij aan dit soort schoenen voor mijn zoontje?
» Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: