Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie helpt mij aan dit soort schoenen voor mijn zoontje?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wie helpt mij aan dit soort schoenen voor mijn zoontje? Empty Wie helpt mij aan dit soort schoenen voor mijn zoontje?

Bericht  Coco za 22 okt 2011 - 8:15

Wie helpt mij aan dit soort schoenen voor mijn zoontje? Clic-leren-laarzen-unisex-bruin

Ik heb zoiets van Hush Puppies in huis gehad, maar daar kwam hij met zijn wreef voor geen mogelijkheid in.
Deze heb ik net besteld maar beginnen pas bij 24 wat te groot is, denk ik.
Van de week de voeten van beide kinderen op laten meten (op een elektrisch voetmeet ding, geen idee hoe ze heten) maar dat klopte echt niet volgens mij. Mijn dochtertje zou een ruime 22 hebben, mijn zoontje een ruime 23. Maar beiden dragen schoenen 2 maten kleiner dan dat, waar echt nog zeker 0,5 cm speling in zit, maar wellicht vallen die juist net heel groot uit..

Anyway, ik ben dus op zoek naar zoiets als dit, maar wij hebben hier alleen Dolcis, Stappers en Ziengs waar ze kinderschoenen verkopen. Ik weet dus niet waar ik verder nog moet zoeken en ben dus toch een beetje op online shops aangewezen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij aan dit soort schoenen voor mijn zoontje? Empty Re: Wie helpt mij aan dit soort schoenen voor mijn zoontje?

Bericht  *Troela* za 22 okt 2011 - 8:17

http://www.omoda.nl/kinderschoenen/jongens/korte-laarzen/
Moet even op de maat kijken. Heb er een aantal gezien vanaf 24, maar maat 23 ben ik ook al tegengekomen.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij aan dit soort schoenen voor mijn zoontje? Empty Re: Wie helpt mij aan dit soort schoenen voor mijn zoontje?

Bericht  *Troela* za 22 okt 2011 - 8:21

Ow en links kan je ook nog klikken op enkelboots, en daar staan ook nog dit soort modellen bij.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij aan dit soort schoenen voor mijn zoontje? Empty Re: Wie helpt mij aan dit soort schoenen voor mijn zoontje?

Bericht  Susan za 22 okt 2011 - 8:38

www.mooieschoenen.nl
www.shoeterz.nl
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij aan dit soort schoenen voor mijn zoontje? Empty Re: Wie helpt mij aan dit soort schoenen voor mijn zoontje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum